mocci Skrevet 21. oktober 2011 #1441 Del Skrevet 21. oktober 2011 Gratulera så masse med dagen!! :bursdag: :blåse: Håper du får en alle tiders dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 21. oktober 2011 #1442 Del Skrevet 21. oktober 2011 GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN! Og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #1443 Del Skrevet 21. oktober 2011 Tusen takk, begge to! Jeg har hatt en herlig dag. Presang fra S-mannen i morgen, jeg fikk denne boken --> Lydighetstrening i teori og praksis som jeg hadde ønsket meg. Gleder meg til å sette meg ned med den! :happy. Jeg hadde såvidt nevnt for min sjef i går at jeg fylte året. Jeg hadde kanskje håpet at hun gratulerte meg i dag, men ikke noe mer. Jeg har jo bare vært der noen måneder. Men litt før lunsj ble jeg bedt om å ta noen papirer ned til en kollega i etasjen under. Jeg ble stående og prate med et par der til de fikk en telefon som sa at jeg måtte gå opp igjen. Jeg gikk opp - og der sto hele teamet og ropte "Gratulerer med dagen!" De hadde hengt ballonger på sitteplassen min, og hengt et stort gratulasjonskort på PC-skjermen min, signert av hele temaet + flere andre. Jeg fikk også en god klem av dem alle. Jeg ble skikkelig rørt - ikke en gang da jeg forlot den forrige jobben min hvor jeg hadde vært i fem år fikk jeg en klem av teamet jeg jobbet med. For noen fantastiske folk jeg jobber med! Etter jobb var det innom og kjøpe meg noe eksklusiv sjokolade til helga, før S-mannen og jeg gikk ut og spiste på vår favorittrestaurant, en italiensk her i byen. Nå slapper jeg bare av og nyter kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. oktober 2011 #1444 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Jeg vet jeg er litt sent ute, men så masse med dagen ! Høres ut som du har hatt en kjempeflott dag, og det gleder meg. Endret 21. oktober 2011 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. oktober 2011 #1445 Del Skrevet 21. oktober 2011 For å svare på spørsmålet ditt fra i går. Ja, jeg liker godt å lese bøker. Helst krim eller historier fra virkeligheten. Hvilke bøker foretrekker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #1446 Del Skrevet 21. oktober 2011 Tusen takk, Kitten. Jeg pleier å si at jeg leser bøker av to helt forskjellige grunner: Enten som eskapisme eller for at de skal gi meg noe. I første kategorien foretrekker jeg fantasy, i den andre kategorien foretrekker jeg bøker som får meg til å tenke, og som klarer å sette ord på tanker jeg selv har uten helt å ha formulert dem for meg selv. Knausgård har for meg den evnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. oktober 2011 #1447 Del Skrevet 22. oktober 2011 Gratulerer så mye med gårsdagen! Så koselig med en slik oppmerksomhet på jobb! Du må bli satt stor pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. oktober 2011 #1448 Del Skrevet 22. oktober 2011 Så herlig med sånn oppmerksomhet på jobben! Det får en til å føle seg både sett og verdsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #1449 Del Skrevet 22. oktober 2011 Gratulerer så mye med gårsdagen! Tusen takk! Så koselig med en slik oppmerksomhet på jobb! Du må bli satt stor pris på. Så herlig med sånn oppmerksomhet på jobben! Det får en til å føle seg både sett og verdsatt Ja, ikke sant? Snakk omå få folk til å trives, ble helt varm innvendig, jeg. I dag skal vi i 60-årsdag til min tante. Hun skal ha stor fest, alle søsken og tantebarn med følge er invitert. Blir nok hæla i taket, ja, det er ikke bare ungdommen som kan feste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #1450 Del Skrevet 23. oktober 2011 Har vært ute i flere timer nå, har vært hos bror for å skifte til vinterdekk på bilen. Nå skal jeg sette meg til med popcorn og se "Rise of the Planet of the Apes". :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 24. oktober 2011 #1451 Del Skrevet 24. oktober 2011 Såå kjempekoselig bursdagshilsen fra kollegaene dine da! tror jeg hadde blitt virkelig rørt over en slik omtanke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 24. oktober 2011 #1452 Del Skrevet 24. oktober 2011 God morgen Håper 60-årslaget var vellykket, og at mandagen blir god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #1453 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ja, jeg ble rørt også. I dag har vi hatt teambuilding hele dagen. Vi var på oljemuseet. Hadde omvisning, spiste tapas-lunsj og gikk gjennom noen punkter på jobb. Var ganske greit som en avveksling, men kjenner jeg er sliten nå. Blir nok ikke så mye gjort resten av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. oktober 2011 #1454 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg tok med en Ja, det kan være veldid deilig med en avveksling, men er enig i at det også er slitsomt. Når vi er på skoleturer, blir jeg alltid søvnig etterpå. Etter å ha drukket min nå, må jeg gjøre litt . Deretter må jeg traske til posten og hente en pakke for en venninne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 25. oktober 2011 #1455 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hei Håper alt står bra til i Tabris-heimen? Ha en fin ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #1456 Del Skrevet 25. oktober 2011 Takker begge for :kaffekopp: Går bra her, men fikk vite i dag at sjefen er gravid så hun slutter ut januar. Selvsagt er det kjempehyggelig for henne, og vi visste jo at hun og mannen prøvde, men det gikk så fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 26. oktober 2011 #1457 Del Skrevet 26. oktober 2011 Åh, det var jo kjipern at hun skal slutte. Hun hørtes ut til å være en dyktig sjef. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #1458 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Ja, jeg liker henne. Blir spennende å se hva som skjer utover nyåret. Kan se ut som det blir litt endringer i teamet på flere plan. Ellers hadde jeg en nesten-ulykke her hjemme i går kveld. Jeg sklei på baderomsgulvet og endte opp med å bøye stortåa kraftig (vanskelig å forklare). Det gjorde vanvittig vondt, og jeg var et øyeblikk redd jeg hadde forstuet noe. Men det gikk fort over til et ulmende ubehag, så det er nok bare muskler og sener som har fått seg en liten strekk. Jeg var fin da jeg våknet i morges, men kjente det i løpet av dagen da det blir litt gåing frem og tilbake på kontoret. Satser på at det går over snart. Så blir ingen høstturer på meg før tåa er i orden. I tillegg fristet det jo selvsagt med synes-synd-på-meg-selv-sjokolade, men har lovet meg selv at jeg ikke skal ha noe før fredag. Holdt hardt i dag. Men har fått avtalt med min sjef (som jo pendler hver uke fra England) at hun skal kjøpe en stor eske med min favorittkonfekt over helga, på taxfreen. Endret 26. oktober 2011 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 26. oktober 2011 #1459 Del Skrevet 26. oktober 2011 Så uheldig da! Håper det ikke ble noen stor skade, og at foten blir fort bra Litt virtuell å trøste deg med fram til fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #1460 Del Skrevet 26. oktober 2011 Takker, Purple. Får gumle på virtuell sjokolade frem til fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå