Tabris Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #1421 Del Skrevet 15. oktober 2011 Ja, i dag har jeg kjøpt inn litt Men fornuftige mengder denne gangen. Merker jeg begynner å bli skikkelig bedagelig. I går ble jeg bare hjemme i stedet for å gå ut, og det var herlig. I dag har jeg gjort husarbeid og handlet for helgen. S-mannen har jobbehelg, så jeg har ingen planer, og er ganske så fornøyd med å slappe av i sofaen. Jeg er rett og slett fornøyd, generelt sett. Ikke alt er på plass, selvsagt, jeg har mine frustrasjoner og dårlige dager, men generelt sett er jeg rett og slett skikkelig fornøyd med tilværelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. oktober 2011 #1422 Del Skrevet 15. oktober 2011 Ja, i dag har jeg kjøpt inn litt Men fornuftige mengder denne gangen. Merker jeg begynner å bli skikkelig bedagelig. I går ble jeg bare hjemme i stedet for å gå ut, og det var herlig. I dag har jeg gjort husarbeid og handlet for helgen. S-mannen har jobbehelg, så jeg har ingen planer, og er ganske så fornøyd med å slappe av i sofaen. Jeg er rett og slett fornøyd, generelt sett. Ikke alt er på plass, selvsagt, jeg har mine frustrasjoner og dårlige dager, men generelt sett er jeg rett og slett skikkelig fornøyd med tilværelsen. Så godt å høre. Jeg har meldt meg på Parismarathon 15. april 2012! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #1423 Del Skrevet 15. oktober 2011 Oj, gratulerer! Hardtrening nå, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. oktober 2011 #1424 Del Skrevet 15. oktober 2011 Oj, gratulerer! Hardtrening nå, da? Ja, nå må jeg i hardtrening! Er veldig spent på hvordan dette skal gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 16. oktober 2011 #1425 Del Skrevet 16. oktober 2011 Så godt å lese at du er så fornøyd med livet nå for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #1426 Del Skrevet 16. oktober 2011 Takk, det føles ganske herlig. Og, ikke minst, en nybrygget søndags til de som stikker innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. oktober 2011 #1427 Del Skrevet 16. oktober 2011 for Det var kjempegodt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #1428 Del Skrevet 16. oktober 2011 Er godt med søndagskaffe! I dag har vi hatt lammekoteletter og brokkoli- og blomkålsgrateng (jukset litt, da, kjøpte frossen grateng). Nå er jeg ekstremt mett! Tenkte å la maten synke litt før jeg går meg en god tur i fine været. Etterpå skal jeg starte på en ny tilleggspakke som har kommet til et spill jeg liker. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. oktober 2011 #1429 Del Skrevet 17. oktober 2011 Setter igjen en med ønske om en riktig fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 17. oktober 2011 #1430 Del Skrevet 17. oktober 2011 Høres ut som den perfekte søndag! Så herlig at du er tilfreds med livet ditt, ingenting er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #1431 Del Skrevet 17. oktober 2011 Setter igjen en med ønske om en riktig fin dag. Tusen takk. En riktig god dag til deg også! Høres ut som den perfekte søndag! Så herlig at du er tilfreds med livet ditt, ingenting er bedre! Takk! (Eneste som mangler nå er en liten mocci som titter innom geekforumet... ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 18. oktober 2011 #1432 Del Skrevet 18. oktober 2011 Takk! (Eneste som mangler nå er en liten mocci som titter innom geekforumet... ). Hehehehehee så søt da! Håper å få registrert meg i dag. Bra at du minner meg på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #1433 Del Skrevet 18. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. oktober 2011 #1434 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hvordan går leilighetsjakten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #1435 Del Skrevet 19. oktober 2011 Vi har faktisk lagt leilighetsplanene litt på is. Vi fant ut at vi ønsker å bruke noen måneder på å betale ned gjeld først (vi har en del studiegjeld, begge to), slik at vi da forhåpentligvis kan få litt mer lån. Vi fikk ikke så mye, egentlig, så da vil vi heller bruke litt tid på å betale ned lån først. I dag var det rett fra jobb og rett til bokklubben. Har vært der helt fram til nå, var utrolig gøy! Kjekt å få nye venner med samme interesser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 20. oktober 2011 #1436 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) I dag var det rett fra jobb og rett til bokklubben. Har vært der helt fram til nå, var utrolig gøy! Kjekt å få nye venner med samme interesser. Ja, det er kjempekjekt å få nye venner med samme interessefelt som en selv, høres virkelig gøy ut med bokklubb. Dessuten har jeg registrert meg på forumet, endelig! Endret 20. oktober 2011 av mocci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. oktober 2011 #1437 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg blir så glad hver gang jeg leser at du trives så godt i bokklubben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #1438 Del Skrevet 20. oktober 2011 Ja, det er kjempekjekt å få nye venner med samme interessefelt som en selv, høres virkelig gøy ut med bokklubb. Dessuten har jeg registrert meg på forumet, endelig! Ja, er det. Og, ja, så det. Føl deg som hjemme, er bare å skrive i shoutboxen og skrive masse innlegg! Vi liker det, vi. Jeg blir så glad hver gang jeg leser at du trives så godt i bokklubben. Er du også glad i bøker? I morgen har jeg bursdag, og S-mannen har kjøpt gave til meg. Jeg skal kjøpe meg en eske av min favorittkonfekt i morgen, og kose meg. Vi skal feire med å gå ut og spise middag på den lokale italienske restauranten (vår favoritt). S-mannen skal på jobb senere på kvelden, men da har jeg jo konfekt og gave. :happy: På lørdag blir det 60-årsdag. Stor feiring og hæla i taket, så det blir gøy! En til alle som stikker innom, nå er det snart middag her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. oktober 2011 #1439 Del Skrevet 20. oktober 2011 For en koselig bursdagsgave! Håper det blir kjempekoselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #1440 Del Skrevet 20. oktober 2011 Tenker du på middagen? Ja, blir veldig koselig, men jeg får en gave utenom som han har bestilt på nettet. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå