The Kitten Skrevet 12. oktober 2011 #1401 Del Skrevet 12. oktober 2011 Så godt å høre at du er bedre. Moro med visning. Er det hus eller leilighet dere vil ha? Du har sikkert sagt det, men jeg har hukommelse som en gull :fisk: Kan du fikse ankelen min. Den bestemte seg for å begynne å krangle etter en joggetur i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #1402 Del Skrevet 12. oktober 2011 Det blir liten leilighet i første omgang, noe annet har vi ikke råd til som førstegangseiere. Nå som vi begge er ferdige og studere og er i full jobb, så vil vi få en liten tå innenfor markedet før prisene løper helt i fra oss. Planen er å kjøpe oss en liten leilighet vi kan trives i, bo der en 4-6 år, selge, og så (forhåpentligvis) da ha egenkapital og lønn nok til å kjøpe oss huset vi ønsker å etablere oss i. Kjefter på ankelen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. oktober 2011 #1403 Del Skrevet 12. oktober 2011 for at du kjefter på den. Den begynte å krangle samme dag som jeg bestemte meg for å løpe marathon i Paris. Hvordan ser drømmehuset ditt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 13. oktober 2011 #1404 Del Skrevet 13. oktober 2011 Oi, spennende å gå på visning! Håper dere finner noe som faller i smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. oktober 2011 #1405 Del Skrevet 13. oktober 2011 Visning er morsomt og spennende! Håper dere finner en leilighet dere kunne tenke dere å by på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #1406 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Vi tapte budrunden i dag. Men, men, får håpe det kommer flere muligheter, vi har jo heldigvis ikke dårlig tid. Drømmehuset mitt er stort nok til å ha eget kontor, eget mediarom og eget bibliotek. Det har også en passe stor hage, og ligger såpass avsides at kattene fritt kan gå ute, og hundene kan løpe løs i hagen uten at jeg hele tiden må passe på dem. Jeg vil ha skog rundt meg, skog og natur. Samtidig vil jeg ha det såpass nær sentrum at det ikke tar lang tid å kjøre til jobb eller nærmeste by. Med stort hus og stor hage vil jeg også ha vaskehjelp og gartner. Ikke kravstor, jeg. Men det er drømmehuset, da. Det er ikke hva vi sikter på nå i første omgang. I dag var vi på visning nr. to, rett etter jobb. Tror ikke vi byr på den, et leilighetskompleks som minnet meg om kjelleren til et sykehus. Begriper ikke at de bygger hjem i så mye trist mur! Ble jo helt nedtrykt av å gå i de grå, smale gangene. Etterpå reiste jeg ut til ei venninne på kaffe. Hennes mor døde av kreft for en måneds tid siden, og hun har det ganske tøft nå. Ingen andre i familien stiller opp, så hun må gjøre det meste alene, sammen med to små barn som krever sitt. Huff, slikt minner meg på hvor utrolig godt jeg har det. Endret 13. oktober 2011 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 14. oktober 2011 #1407 Del Skrevet 14. oktober 2011 Så dumt at dere tapte budrunden Heldigvis kommer det andre muligheter, og det er jo ingen vits å by på noe man ikke kunne tenke seg å bo i. Triste blokkleiligheter frister vel ikke noe særlig. Krysser fingra for dere! Godt for venninnen din at du stiller opp, det vet jeg alt om. Da mamma døde, var venninnene mine gull verdt altså! God fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 14. oktober 2011 #1408 Del Skrevet 14. oktober 2011 Uffa, kjipt med budrunden da. Men det kommer helt sikkert nye muligheter. Det var kanskje ikke meningen at dere skulle bo i akkurat den leiligheten *overtroisk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #1409 Del Skrevet 14. oktober 2011 Takker, begge. Ja, det går bra, det kommer andre leiligheter. Vi følger med og satser på at vi treffer en gang. Nå skal jeg slappe av litt, i kveld blir det luftetur. Ut og ta en øl med et par venninner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. oktober 2011 #1410 Del Skrevet 14. oktober 2011 Så kjipt at dere tapte budrunden. Drømmehuset ditt høres ut som mitt. Bare at jeg vil ha vinkjeller og rom med bordtennis og billiard. Kos deg masse i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #1411 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg glemte vinkjeller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. oktober 2011 #1412 Del Skrevet 14. oktober 2011 Det er jo kjempeviktig. Jeg har vært på vingård i dag, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #1413 Del Skrevet 14. oktober 2011 Visst er det! Ååå, vi var på vingård i påsken, det var helt fantastisk. Så heldig du er! Hvor da i Frankrike? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. oktober 2011 #1414 Del Skrevet 14. oktober 2011 I Pierre-sur-Dives, i Normandie. Eneste vingården i distriktet. Vi fikk omvisning, og så fikk vi smaksprøver. Jeg endte opp med å kjøpe to flasker. Tenkte å gi dem til min mor i julegave. Var det rødvin eller hvitvin de lagde der dere var? På denne gården lagde de hvitvin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #1415 Del Skrevet 14. oktober 2011 Der vi var laget de for det meste rosèvin. Jeg kjøpte med meg en rosè musserende som jeg åpnet da jeg var ferdig med masteroppgaven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. oktober 2011 #1416 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hmm, det tror jeg kanskje du har fortalt før? Kan tenke meg den var ekstra god som en feiring av "jeg er ferdig med masteroppgaven." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #1417 Del Skrevet 14. oktober 2011 Det har jeg nok, og det var den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #1418 Del Skrevet 14. oktober 2011 Du vet du begynner å bli gammel når toppen av fredagslykke er å døse på sofaen mens du hører på NRK2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. oktober 2011 #1419 Del Skrevet 14. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 15. oktober 2011 #1420 Del Skrevet 15. oktober 2011 Håper du har en fin helg, Tabris Og i dag er det vel lov med litt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå