Gå til innhold

Kaffekroken

Tabris

Anbefalte innlegg

Tree of life, spennende mmå google denne. :) Forresten har du tenkt å prøve det nye Star Wars MMO som lanseres i desember?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nja, tror ikke det. Er ikke helt fan av Star Wars. Men jeg kommer til å prøve Fallout MMO når det kommer.

I går var jeg ute hele kvelden, så i dag skal jeg være hjemme og slappe av. S-mannen skal ut til svoger på besøk (de får besøk "hjemmefra"). Jeg takket nei, siden de nok kommer til å sitte litt sent, og jeg må opp tidlig på jobb i morgen. Da er det bedre at S-mannen kan være så lenge han vil med gamle venner uten at jeg sitter og dupper ved siden av før klokken ti. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag! :smilbla:

Passer ypperlig, Purple. Takker masse. :nigo: Nå blir det hjemmelaget burger til middag (nam!). I morgen skal vi ha vorspiel her, et par gamle kamerater av S-mannen er her nede på besøk, så vi skal ut på byen. Lenge siden det har vært en bytur, så det kan jo også bli gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen, alle! Og takk, Purple, det trengs. :kaffekopp:

Det ble ikke noe fest i går. Verken S-mannen eller jeg var helt i form til det, så vi avlyste vorspielet og slappet av hjemme i stedet for. Hadde noe god kosemat, en øl eller to, og hygget oss. Det har vært planer hver helg han har hatt fri, føles det som, så det gjorde godt å ha en lørdag bare oss to også.

Rolig dag i dag, ser for meg at jeg tar pus ut en liten runde (hvis været holder), og så blir det kanskje noe lesing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takker. Det var nå litt søtt, synes jeg. :smilbla:

Dagen på jobb gikk kjapt i dag. Føler meg ikke helt i form, men det er ikke noe nytt. Er smågroggy rett som det er, så går det over igjen etter en dag. Men jeg tok også influensavaksine på jobb på fredag. Følte meg helt fin resten av dagen, men i helga ble stikkområdet på armen rødt og varmt, og i dag er jeg uggen. :syk:

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, alle. :klem:

Jeg kapitulerte og ble hjemme fra jobb i dag. Er fortsatt ikke i form. Får holde meg i sofaen og synes synd på meg selv i dag, og satse på at det går over til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokoladebolle

Tusen takk, alle. :klem:

Jeg kapitulerte og ble hjemme fra jobb i dag. Er fortsatt ikke i form. Får holde meg i sofaen og synes synd på meg selv i dag, og satse på at det går over til i morgen.

Av og til må man kapitulere slik at man kan bli helt frisk.

God bedring :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk igjen!

Ja, har vært uggen i hele dag. Er vinduet åpen, blir jeg kald. Er det lukket, blir jeg varm. :P Men føler meg ellers passe ok, så lenge jeg helst sitter i sofaen og ikke gjør noe som helst. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, ja, jeg er mye bedre i dag, og har vært på jobb (kan ikke være syk i denne jobben, mailen tok helt av med uleste mail og jobb bare etter èn dag!). Jeg lurer på om det var en reaksjon på influensavaksinen jeg tok på jobb på fredag. Rart at reaksjonen skulle komme så sent, men jeg ble rød og varm på stikkstedet over helga, og følte meg uggen. I morges våknet jeg og armen var helt fin, og det samme var formen. :)

I dag har vi vært på visning! Bare en formalitet og to som gjenstår før boliglånet er i boks, og vi kan begynne å gå på flere visninger og legge inn bud. Spennende! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...