Gå til innhold

Kaffekroken

Tabris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går kjempe, alt er oppe. Er bare å komme over og registrere seg. :jepp:

Ny uke! I kveld skal vi på møte med enda en bank, det blir vel siste i denne omgang. Ellers har det gått en del i LotRO-spilling og geeking med nye forumet i helga. Har funnet meg en karakter jeg stortrives med i spillet, så har fått dilla skikkelig nå! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går kjempe, alt er oppe. Er bare å komme over og registrere seg. :jepp:

Ny uke! I kveld skal vi på møte med enda en bank, det blir vel siste i denne omgang. Ellers har det gått en del i LotRO-spilling og geeking med nye forumet i helga. Har funnet meg en karakter jeg stortrives med i spillet, så har fått dilla skikkelig nå! :jepp:

Hvilken karakter er det? Har du fått lastet ned expansionen Rise to Isengard? Jeg fikk først lastet den ned imorges før jeg gikk på jobb.....Gleder meg vilt til å dra hjem å spille i dag, men først en tur til frisøren etter jobb *dårlig planlegging* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken karakter er det? Har du fått lastet ned expansionen Rise to Isengard? Jeg fikk først lastet den ned imorges før jeg gikk på jobb.....Gleder meg vilt til å dra hjem å spille i dag, men først en tur til frisøren etter jobb *dårlig planlegging* :fnise:

Jeg laster den ned as I type. Min nye karakter som jeg er blitt svært glad i er en Rune-Keeper. Utrolig morsom klasse! Spiller masse på den nå. Prøvde også en Hobbit Warden, men synes egentlig ikke det var så gøy. I hvertfall ikke i forhold til RKen. ;)

:vinke:

Som vanlig klarer jeg ikke delta i nerdesnakk her inne i boka di, men jeg kan jo ønske deg en fin tirsdag og sette igjen en :kaffekopp: likevel :)

Takker masse for det!

I dag var det rett på møte med bokklubben etter jobb, det første møtet for meg. Var veldig hyggelig. Gøy å treffe nye folk med sammenfallende interesser! Ellers har jeg faktisk ingen andre avtaler resten av uka - noe som er ganske så herlig akkurat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag pratet vi om serien A Song of Ice and Fire (nå filmatisert i en tv-serie av HBO som heter Game of Thrones). Det er en fantasy serie, og vi synes alle den er svært, svært bra. Serien er ikke ferdig enda, så vi tenkte å diskutere den igjen en gang neste år når vi alle har lest det som har kommet ut til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig spennende ut. :) Jeg synes det kan være artig å sammenligne bøkene og seriene/filmene. Som regel synes jeg bøkene er best, men det finnes unntak.

Jeg har forøvrig 26 grader her. Følte bare for å nevne det. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg masse til å ta fatt på både bøkene og Tv serien, Game of Thrones. :jepp:

Sambo begynte å se på en ny serie i går, Terranova tror jeg den heter. Fantasy/sci-fi hvor blant annet Spielberg er involvert. Har du hørt om den?

Endret av mocci
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg masse til å ta fatt på både bøkene og Tv serien, Game of Thrones. :jepp:

Sambo begynte å se på en ny serie i går, Terranova tror jeg den heter. Fantasy/sci-fi hvor blant annet Spielberg er involvert. Har du hørt om den?

Gled deg, det er en fantastisk serie! :jepp: Hm, nei, tror ikke jeg har hørt om den.

En liten ettermiddags :kaffekopp: til deg. Håper du får en fin kveld :)

Takker, Purple. :kaffekopp:

Er ikke i form i dag. :syk: Vet ikke om det bare er noe som ramlet over meg i dag, eller om jeg begynner å bli skikkelig syk. :( Så i dag blir det sofa, synd-på-meg snacks og spilling, og håpe at det går over til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper formen er bedre i dag! Eventuelt at det er en skikkelig mannfluensa som innvilger deg masse sofatid, dulling og sympati ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker alle sammen! :klem:

Formen er mye bedre i dag. U-formen ligger og lurer i bakgrunnen, men jeg overser den så best jeg kan. Ellers går det bra - og jeg aner ikke hvor ukedagene blir av! Det var jo nettopp helg og mandag, og nå er det jommen meg snart helg igjen! Jeg kan ikke huske sist ukene fløy forbi så fort.

I dag blir det god middag - hjemmelaget wok med kylling, paprika, sukkererter og vårløk med sweet chili, servert med fullkornsnudler. Namme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker alle sammen! :klem:

Formen er mye bedre i dag. U-formen ligger og lurer i bakgrunnen, men jeg overser den så best jeg kan. Ellers går det bra - og jeg aner ikke hvor ukedagene blir av! Det var jo nettopp helg og mandag, og nå er det jommen meg snart helg igjen! Jeg kan ikke huske sist ukene fløy forbi så fort.

I dag blir det god middag - hjemmelaget wok med kylling, paprika, sukkererter og vårløk med sweet chili, servert med fullkornsnudler. Namme!

:vinke::kaffekopp:

Jager U-formen vekk. :pisk:

Jeg var ikke i form forrige uke, men valgte i stor grad å ignorere det. Jeg var på skolen og trente som vanlig.

Her er det helg. :nigo: Har en del lekser jeg må gjøre, men det er egentlig litt koselig. :)

Den middagen hørtes kjempegod ut. :sikle: Jeg spiste rester av quinoapasta med rød pesto.

I morgen skal jeg spille bordtennis, og deretter skal jeg på stranden med noen i klassen.

Hun ene er kjempesur for at vi ikke vil hjelpe henne med å flytte tingene hennes i morgen.

Hun skal flytte hit hvor jeg bor, og hun skal flytte tingene sine i morgen, og seg selv på lørdag. Vi er flere som har sagt at vi mer enn gjerne hjelper til på lørdag, men akkurat i morgen vil vi på stranden. Det er mange færre folk der om fredagen enn lørdag og søndag. Så selvsagt vil vi dra da. Ikke skjønner jeg hvorfor hun må flytte tingene sine en dag, og seg selv neste dag heller. :klo:

Er vi slemme som ikke vil hjelpe henne i morgen eller er hun litt urimelig som blir sur?

Hva skal du i helgen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke passer å hjelpe den dagen, så gjør det jo ikke det. Hvis hun hadde hatt en spesiell grunn for å flytte på fredagen, så hadde vel jeg kanskje blitt litt snurt om mine venner heller hadde dratt på stranden enn å hjelpe meg, men det er jo så mye som kan spille inn her, så umulig å si.

Ingen spesielle planer i helgen. Hvis været holder på søndag (eller kanskje lørdag), så reiser jeg kanskje til Arboretet for å ta høstbilder.

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke passer å hjelpe den dagen, så gjør det jo ikke det. Hvis hun hadde hatt en spesiell grunn for å flytte på fredagen, så hadde vel jeg kanskje blitt litt snurt om mine venner heller hadde dratt på stranden enn å hjelpe meg, men det er jo så mye som kan spille inn her, så umulig å si.

Ingen spesielle planer i helgen. Hvis været holder på søndag (eller kanskje lørdag), så reiser jeg kanskje til Arboretet for å ta høstbilder.

Hun har ingen spesielle grunner til å flytte tingene sine fredag. Hun flytter jo seg selv på lørdag, og hun har vasket ut. :)

Så fint det så ut der. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...