Gjest Purple Haze Skrevet 12. september 2011 #1301 Del Skrevet 12. september 2011 Ser ut til at du har hatt en travel, men fin helg. Skjønner godt at du blir syk etter hund når du er på utstilling. En bør styre unna alle sånne arenaer når man har fått tanken om hund inn i hodet. Spesielt holder man seg unna valper! Når man bestemmer seg for å skaffe hund, blir det selvfølgelig noe helt annet God mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 12. september 2011 Forfatter #1302 Del Skrevet 12. september 2011 Vi kom ikke på utstilling før nærmere kl 12. Jeg var så stressa siden vi egentlig var 1t for sent til å rekke begynnelsen av rasebedømmelsen, så jeg rakk ikke å orientere meg om hvilke raser som befant seg rundt oss... Jeg trodde ikke du skulle på utstilling siden du skulle i bursdag så jeg glemte å se etter deg også....Jeg kunne vel bare fulgt sporet til de japanske. Jeg var der til ca. halv to, men jeg så deg ikke. Men du hadde kanskje ikke kjent meg igjen heller, nå som jeg har blitt krølltopp. Èn time etter rasebedømmelsen skulle starte høres fint ut, det pleier vel ofte være ca en time forsinket? Ser ut til at du har hatt en travel, men fin helg. Skjønner godt at du blir syk etter hund når du er på utstilling. En bør styre unna alle sånne arenaer når man har fått tanken om hund inn i hodet. Spesielt holder man seg unna valper! Når man bestemmer seg for å skaffe hund, blir det selvfølgelig noe helt annet God mandag! Jeg vet at jeg bør styre unna, men klarer ikke være så smart. Det var to japaneservalper der også på søndag, himmel, for noen søte, små nurk! Men nå har vi jo bestemt oss for at vi skal spare til hund så fort vi har kjøpt oss leilighet, så da har jeg noe litt mer konkret å forholde meg til. Blir litt småtravel uke også. I morgen, rett etter jobb, skal jeg møte bokklubben for første gang. På torsdag blir det igjen middag med jobben. Jah, det var vel det hele for nå, men er jammen meg nok. En ettermiddags til alle som titter innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. september 2011 #1303 Del Skrevet 12. september 2011 for Jeg får kjempelyst på hund når dere snakker om det. Hesr er det jo kjempemange som har hund, og jeg får så lyst til å klappe og kose med dem når jeg går forbi. Jeg har meldt meg på step og bordtennis på universitetet her. Så det blir gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 12. september 2011 Forfatter #1304 Del Skrevet 12. september 2011 Hund er helg genialt. Bordtennis er gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 12. september 2011 Forfatter #1305 Del Skrevet 12. september 2011 Nå har jeg vært ute og gått en times tid i det herlige høstværet. Gikk bort til den lokale parken, vi har en stor og flott park ca et kvarters gange (ti minutter for de som ikke har mikro-bein, som meg) fra der vi bor. Så jeg gikk bort dit, og gikk gjennom ca halve parken før jeg snudde. Det tok meg en time. Dit skal jeg definitivt gå med kamera når høstfargene har kommet for fullt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 13. september 2011 #1306 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg var der til ca. halv to, men jeg så deg ikke. Men du hadde kanskje ikke kjent meg igjen heller, nå som jeg har blitt krølltopp. Èn time etter rasebedømmelsen skulle starte høres fint ut, det pleier vel ofte være ca en time forsinket? Blir litt småtravel uke også. I morgen, rett etter jobb, skal jeg møte bokklubben for første gang. På torsdag blir det igjen middag med jobben. Jah, det var vel det hele for nå, men er jammen meg nok. Åh, vi var der faktisk til halv 3, ringen vår var ute da...hvis det har noe å si. Det er godt mulig at jeg ikke hadde kjent deg igjen, men så gikk jeg ikke mye rundt på området heller..... Jeg trodde som sagt at du ikke var der og gikk derfor ikke på jakt etter deg heller.. Masse aktiviteter på deg i det siste, rene tvangssosialiseringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. september 2011 #1307 Del Skrevet 13. september 2011 Så dere har en konkret plan om anskaffelse av hund? Da er det jo helt greit å delta på all slags hundearrangementer. En må jo forberede seg, og samtidig vet du at du får deg hund i overskuelig fremtid. Kjempesmart! Kos deg i bokklubb i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 13. september 2011 Forfatter #1308 Del Skrevet 13. september 2011 Åh, vi var der faktisk til halv 3, ringen vår var ute da...hvis det har noe å si. Det er godt mulig at jeg ikke hadde kjent deg igjen, men så gikk jeg ikke mye rundt på området heller..... Jeg trodde som sagt at du ikke var der og gikk derfor ikke på jakt etter deg heller.. Masse aktiviteter på deg i det siste, rene tvangssosialiseringen. Ja, jeg fikk ikke anledning til å gi beskjed her at jeg hadde ombestemt meg, og skulle ut likevel. Er gøy å være litt sosial for tiden, har muret meg inne litt for mye i min egen "komfortsone" litt for lenge, på tide å komme seg litt ut! Så dere har en konkret plan om anskaffelse av hund? Da er det jo helt greit å delta på all slags hundearrangementer. En må jo forberede seg, og samtidig vet du at du får deg hund i overskuelig fremtid. Kjempesmart! Kos deg i bokklubb i kveld Vi vet jo ikke når det blir, da. Det kommer an på om vi får lån i det hele tatt, hvor mye vi får låne, når vi finner noe vi kan kjøpe, om vi får det, når vi flytter inn osv. Så mitt realistiske håp er at vi flytter, og får oss hund, en gang neste år. Rasehund er jo også dyrt, så må jo spare opp til det også noen måneder. Bokklubben ble utsatt til neste uke, det var så mange som ikke kunne i dag. Så i dag har jeg gjort litt husarbeid, og skal slappe av litt nå. Jeg kjøpte en pose "Nøttegodt" som jeg ikke har sett før - og de anbefales egentlig ikke! Altfor gode! Burde komme med en advarsel på de posene... En ettermiddags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 13. september 2011 #1309 Del Skrevet 13. september 2011 Kan jeg spørre hvilken kattedo du bruker? Jeg regner med at du har do inne i og med at pusene ikke kan være ute slik som før. Jeg har en kattedo uten tak, helt åpen og det stinker noe forferdelig av den. Jeg har kjøpt klumpesand av merket Flamingo. Jeg tror jeg må gjøre et eller annet for den lukten er helt grusom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 14. september 2011 Forfatter #1310 Del Skrevet 14. september 2011 Ja, vi måtte gjøre noen tiltak når vi skulle flytte til en mindre bolig med to katter som skulle være inne. Så vi kjøpte kattedo med tak, samt et filter vi satte i toalettet for å minske lukten. Jeg husker ikke i farten hvilket merke kattesand vi kjøper, det selges på Ica. Er brunlig sand, og fungerer slik at det klumper seg når man tisser oppi. Ergo er det svært enkelt å plukke ut alt. Som et alternativ kan du kjøpe krystallsand på dyrebutikk/dyrlegekontor. Det absorberer lukt enda bedre. Jeg blir så tung og vond i hodet for tiden. Det skjer hver ettermiddag i totiden, og jeg tror det er fordi vi sitter i et kontorlandskap uten vinduer, bak glassvegger. Det blir veldig tung luft der inne utover dagen. Vi har kontakt med kontoransvarlig for å bedre ventilasjonen, men vet ikke hvor mye det vil hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 14. september 2011 #1311 Del Skrevet 14. september 2011 Slitsomt med vondt og tungt hode! Håper dere får skikk på ventilasjonen. Dere kan kanskje ta små pauser og gå ut og lufte dere litt i blant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 14. september 2011 Forfatter #1312 Del Skrevet 14. september 2011 Ja, jeg tror jeg må begynne å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 15. september 2011 #1313 Del Skrevet 15. september 2011 Ja, vi måtte gjøre noen tiltak når vi skulle flytte til en mindre bolig med to katter som skulle være inne. Så vi kjøpte kattedo med tak, samt et filter vi satte i toalettet for å minske lukten. Jeg husker ikke i farten hvilket merke kattesand vi kjøper, det selges på Ica. Er brunlig sand, og fungerer slik at det klumper seg når man tisser oppi. Ergo er det svært enkelt å plukke ut alt. Som et alternativ kan du kjøpe krystallsand på dyrebutikk/dyrlegekontor. Det absorberer lukt enda bedre. Jeg kjøpte kattedo med tak og filter igår, syns det lukter litt mindre, men lukter fortsatt da. Men det vil det nok kanskje gjøre uansett. Jeg har pusene på eget rom og har vinduet på gløtt hele tiden, samt full lufting et par ganger i løpet av dagen. Det lukter naturligvis ganske stramt på rommet der, jeg plukker tiss og bæsj to ganger daglig. Jeg har kjøpt sand på dyrebutikk, klumpesand, veldig enkelt å plukke ut ekskrementene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 15. september 2011 #1314 Del Skrevet 15. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 15. september 2011 Forfatter #1315 Del Skrevet 15. september 2011 Mocci: Ja, det lukter kanskje litt mer intenst når det er konsentrert til et rom? Purple: Er innom en snarvisitt før jeg gjør meg klar og reiser ut og spiser med jobben. Fireretters i kveld. Gikk bedre på jobb i dag, da de ordnet ventilasjonsanlegget slik at det ble friskere der inne. I tillegg gikk jeg ut noen minutter et par ganger, det gjorde også underverker! Ellers kan det se ut som om jeg i dag satte i gang et lite prosjekt på jobb som kan frigjøre ganske så mange millioner kroner fra systemet. Det føles ikke akkurat feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 16. september 2011 #1316 Del Skrevet 16. september 2011 Mocci: Ja, det lukter kanskje litt mer intenst når det er konsentrert til et rom? Ellers kan det se ut som om jeg i dag satte i gang et lite prosjekt på jobb som kan frigjøre ganske så mange millioner kroner fra systemet. Det føles ikke akkurat feil. Ja, det vil nok gjøre det. Nice med pengesparende tiltak, da blir du nok poppis på jobben Tabris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 16. september 2011 #1317 Del Skrevet 16. september 2011 Håper det var en koselig kveld med kollegamiddag i går! Og pengesparende tiltak i bedriften vil nok ikke gå upåaktet hen. Gratulerer!¨ For øvrig: TGIF!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 16. september 2011 Forfatter #1318 Del Skrevet 16. september 2011 God ettermiddag! Ja, det var virkelig trivelig på torsdag! Så trivelig at jeg, og flere andre, er ganske så reduserte i dag. Og jeg var en av dem som gikk tidligst, var i seng rundt midnatt. Regnskapssjefen kom på jobb i ti-elleve tiden og hysjet på alle som ville prate med ham. Jeg fikk ros av sjefen for å være "pro-active" og "take initiative" pga dette med pengesparing, alltid gøy å høre. Ellers blir det en rolig helg, er ikke helt i form i dag, nei. Blir sofa og digg på meg. Ogeh... TGIF? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 17. september 2011 #1319 Del Skrevet 17. september 2011 Thank God it`s Friday = TGIF Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 17. september 2011 Forfatter #1320 Del Skrevet 17. september 2011 Ah, selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå