mocci Skrevet 15. august 2011 #1221 Del Skrevet 15. august 2011 Haloisen Tabris! Hyggelig å høre at det muligens blir fast ansettelse på deg, det hadde jo vært toppers! Håper du får en uke som ønsket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 15. august 2011 Forfatter #1222 Del Skrevet 15. august 2011 Hei der, mocci. Ja, hun sa hun ønsket det, men vi får se hva som skjer. Nå for tiden sliter sjefen med å finne jobb nok til å holde alle sysselsatt ut året (da forsvinner hun ene i temaet ut i barselpermisjon), så vi får se hva som skjer. Jeg tror ikke det er de beste forhold for å be om fast ansettelse. Ellers føles det nå herlig å endelig kunne slappe av og bo i leiligheten! Vi er ferdig med bokser og esker, alt som ikke skal pakkes ut står nå i boden, og her er alt på stell. En til alle som titter innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 15. august 2011 #1223 Del Skrevet 15. august 2011 Så herlig at dere har kommet i orden i leiligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 16. august 2011 #1224 Del Skrevet 16. august 2011 Ja det er alltid befriende å få ting og tang på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 16. august 2011 Forfatter #1225 Del Skrevet 16. august 2011 I morgen får vi oss tørketrommel! Første gang vi har en tørketrommel, skal bli herlig. Min familie og S-mannens foreldre er med og spleiser - delvis som innflytningsgave, og delvis som bursdagsgave til meg (litt før tiden). Vi skal ut og hente den i morgen, gleder meg! Håper alle har en fin tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 16. august 2011 #1226 Del Skrevet 16. august 2011 Herlig med tørketrommel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. august 2011 #1227 Del Skrevet 16. august 2011 Grattis med tørketrommel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 16. august 2011 Forfatter #1228 Del Skrevet 16. august 2011 Takker og bukker, begge to. Ja, gleder meg virkelig til det. Er lei av å bare kunne vaske klær når de som henger på stativet er tørre - for ikke å snakke om hvor stor plass et slikt stativ tar i en liten leilighet! Neste hvitevare på tapetet er oppvaskmaskin - himmel, som jeg gleder meg til vi kan få oss en oppvaskmaskin! Vi kan ikke ha det her, det er ikke plass. Men det er førstepri når vi kjøper oss en leilighet! Vel... kanskje andrepri, etter en valp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 17. august 2011 #1229 Del Skrevet 17. august 2011 Gratla med tørketrommis! Jeg har faktisk ikke tørketrommel men har hatt lyst på det i flere år.... Tror ikke jeg hadde klart meg uten oppvaskmaskin..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 17. august 2011 #1230 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg bruker kun tørketrommelen til håndklær, undertøy og sengetøy. Alt annet henger jeg opp, ellers så synes jeg det blir så rynkete, og enkelte klær krymper også i trommelen. Oppvaskmaskin er uunværlig her i huset, hvert fall. Selv om jeg liker å vaske opp for hånd når vi er på hytta eller i båten. Det var liksom dagens husmorinnlegg Ha en fin dag, Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. august 2011 #1231 Del Skrevet 17. august 2011 Ja, gleder meg virkelig til det. Er lei av å bare kunne vaske klær når de som henger på stativet er tørre - for ikke å snakke om hvor stor plass et slikt stativ tar i en liten leilighet! Neste hvitevare på tapetet er oppvaskmaskin - himmel, som jeg gleder meg til vi kan få oss en oppvaskmaskin! Vi kan ikke ha det her, det er ikke plass. Sikker på at vi ikke bor sammen? Jeg vet akkurat hva du mener for og si det sånn. Glad for hver dag jeg kan henge ut tøyet jeg da. Oppvaskmaskin... jeg har hørt om sånna. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. august 2011 #1232 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg drikker :kaffekoppe: før jeg skal lage pannekaker til frokost. Der jeg skal bo i Frankrike er det verken oppvaskemaskin eller tørketrommel. Så jeg har funnet ut at jeg skal gå til vaskneri og vaske håndklær og sengetøy. Så kan jeg tromle det tørt der. Jeg har faktisk aldri brukt en tørketrommel før. Vi har aldri hatt det, men vi har stort vaskerom. Så vi slipper å se på klærene mens de tørker. Nå gleder jeg meg til å dra til Frankrike. Merker det skal bli godt med en ny start. Jeg har t.o.m. lyst til å endre navnet mitt. For det jeg har nå er ikke noe særlig internasjonalt. I tillegg betyr det noe stygt på fransk. Så vil legge til et mellomnavn som jeg bruker i utlandet. Altså Kattungen Mellomnavn Etternavn. Hvis du vil vite navnene, kan jeg sende en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 17. august 2011 Forfatter #1233 Del Skrevet 17. august 2011 Så hyggelig med masse svar! Hehe, ja, det føles litt som luksus med tørketrommel. Og kan ikke forestille meg luksusen med en oppvaskmaskin! Vi hadde begge deler hjemme etterhvert (hadde ingen av delene da jeg var liten), men har ikke har hatt noe av det så lenge jeg har bodd for meg selv. Men nå er den på plass! Vi setter nok på første maskin i morgen. Små barn, små gleder. Og, ja, du må gjerne sende meg PM, Kitten, ble nysgjerrig nå. Og høres herlig ut å reise til Frankrike - når reiser du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. august 2011 #1234 Del Skrevet 17. august 2011 Du glemte igjen. Jeg reiser 25 august. Altså ikke i morgen, men neste torsdag. PM er sent forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 17. august 2011 Forfatter #1235 Del Skrevet 17. august 2011 Håper du har netttilgang, da, så du ikke forsvinner helt. Og Det er faren med å skrive innlegg om kvelden, drikker mer kaffe om morgenen, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 18. august 2011 Forfatter #1236 Del Skrevet 18. august 2011 God morgen, alle. I dag, og ut uka, har jeg... ingen planer! Endelig! S-mannen jobber denne uka, så det blir en avslappet helg for meg, noe jeg ser frem til. Neste helg blir det innflytningsffest, det ser jeg også frem til. Nå venter jeg bare på at S-mannen skal komme hjem fra jobb, så jeg kan kjøre på jobb. Håper alle får en flott dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 18. august 2011 #1237 Del Skrevet 18. august 2011 Ha en fin dag på jobb Tabris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. august 2011 #1238 Del Skrevet 18. august 2011 <------------*bidrar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 18. august 2011 Forfatter #1239 Del Skrevet 18. august 2011 Ha en fin dag på jobb Tabris! Takker, det samme til deg. <------------*bidrar* Hehe, vi trenger mer kaffe i denne dagboken. Endelig en dag uten planer! Litt husarbeid, og ellers bare slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. august 2011 #1240 Del Skrevet 19. august 2011 Endelig fredag God helg, Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå