mocci Skrevet 21. juli 2011 #1201 Del Skrevet 21. juli 2011 Høres ut som de vet å ta vare på sine ansatte på arbeidsplassen din, håper det fortsetter slik med ny sjef. Masse lykke til med flyttingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 21. juli 2011 #1202 Del Skrevet 21. juli 2011 Så flott å lese at det går så fint på jobb! Det er så godt å kjenne at man trives og mestrer når man begynner i ny jobb Jeg så HP-filmen på søndag, sammen med begge gutta mine. Synes den var knallbra, Mr Rickman er jo fabelaktig! Masse lykke til med flytting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #1203 Del Skrevet 21. juli 2011 Høres ut som de vet å ta vare på sine ansatte på arbeidsplassen din, håper det fortsetter slik med ny sjef. Masse lykke til med flyttingen. Håper også det. Og takk, akkurat nå er det bare kaos, vi bor i rot og esker. Men er vel slik i overgangsfasen. Skal bli godt å komme skikkelig i gang! Så flott å lese at det går så fint på jobb! Det er så godt å kjenne at man trives og mestrer når man begynner i ny jobb Jeg så HP-filmen på søndag, sammen med begge gutta mine. Synes den var knallbra, Mr Rickman er jo fabelaktig! Masse lykke til med flytting! Ja, det begynner å bli gøy nå som jeg er mer og mer inne i det. En god blanding av både krevende arbeidsoppgaver og rutineoppgaver. Jeg liker det, så kan jeg veksle mellom å bruke hodet og gå på autopilot når hodet får nok. Glad du likte den, det gjorde jeg også. Og enig, Alan Rickman er jo helt genial. Pakkepakkepakkepakke... Jeg gleder meg til å flytte, men gleder meg ENDA mer til vi kan kjøpe egen leilighet! Vi bor nok ikke i den nye leiligheten lenger enn vi må. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. juli 2011 #1204 Del Skrevet 22. juli 2011 Snart helg for deg nå, så da setter jeg igjen litt og til deg på en fredagsettermiddag. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. juli 2011 #1205 Del Skrevet 24. juli 2011 Først vil jeg si at jeg håper du ikke kjente noen av de involverte i verken bombeeksplosjonen eller massakren på Utøya. Heldigvis kjente jeg ingen av dem selv! Traff en gammel klassekamerat i går, og han sa at ene vennen hans var savnet. Hvordan går det med flyttingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #1206 Del Skrevet 26. juli 2011 Beklager, har ikke vært flink til å oppdatere nå. Er travel med jobb og flytting nå. Nei, heldigvis kjente jeg ingen, men jeg har vært helt satt ut hele helga på grunn av dette. Helt utrolig uvirkelig. Ufattelig tragisk. Håper det går bra med alle dere, og at ingen av dere kjente noen heller. Vi flytter store ting, inkludert sengen, på torsdag. Så det er sånn sett da vi flytter. På fredag tar vi resten av småtingene, og helga blir det utvask. Så mandag er det ny start i ny leilighet. Gleder meg virkelig nå! De som har flyttet inn bråker noe helt utrolig (river hele kjøkkenet, og antagelig mer enn det) hele dagen og kvelden, og de har to-tre barn som stirrer inn gjennom vinduene her. Skal bli godt å komme seg bort nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 26. juli 2011 #1207 Del Skrevet 26. juli 2011 Beklager, har ikke vært flink til å oppdatere nå. Er travel med jobb og flytting nå. Nei, heldigvis kjente jeg ingen, men jeg har vært helt satt ut hele helga på grunn av dette. Helt utrolig uvirkelig. Ufattelig tragisk. Håper det går bra med alle dere, og at ingen av dere kjente noen heller. Vi flytter store ting, inkludert sengen, på torsdag. Så det er sånn sett da vi flytter. På fredag tar vi resten av småtingene, og helga blir det utvask. Så mandag er det ny start i ny leilighet. Gleder meg virkelig nå! De som har flyttet inn bråker noe helt utrolig (river hele kjøkkenet, og antagelig mer enn det) hele dagen og kvelden, og de har to-tre barn som stirrer inn gjennom vinduene her. Skal bli godt å komme seg bort nå! Ja, det er ufattelig tragisk. I går gikk jeg i fakkeltoget i Bergen, og jeg har også tenkt til å tenne lys for ofrene. Skjønner godt at du gleder deg til å komme vekk når barna stirrer inn til dere. Eier de ikke oppdragelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 28. juli 2011 Forfatter #1208 Del Skrevet 28. juli 2011 Puh, da har vi flyttet! Har holdt på i hele dag, og har nettopp tatt meg en dusj (første i ny leilighet), og forsøker å slappe av litt før det er sengetid. Jobb i morgen. Det føles fantastisk å være i ny leilighet, jeg trives svært godt her allerede. Vi har fortsatt noen ting igjen i gamle leiligheten som vi skal hente i løpet av helga. Vi skal også vaske ut, men de som har kjøpt huset sa i dag at siden de har tenkt å rive og bygge om mye der også, så trenger vi nok ikke gjøre en grundig vask. For en lettelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 31. juli 2011 #1209 Del Skrevet 31. juli 2011 Grattis med ny bopel! Veldig greit å slippe grundig utvask også. Knall at dere trives i ny leiligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 3. august 2011 Forfatter #1210 Del Skrevet 3. august 2011 Takker Mocci! Ja, vi trengte bare å vaske over badet, det var alt. De sto nærmest klar med jobbhansker og brekkstanga før vi kom oss ut av leiligheten. Ellers er det jobb og utpakking for tiden. Dvs, vi har ikke fått pakket ut så mye som vi hadde håpet, siden vi fortsatt har brukt tid på å kjøre de tingene vi skulle kaste. I tillegg har det vært så utrolig VARMT! Orker ingenting. Har heller ikke vært flink til å lese dagbøker her på KG pga det. Så jeg kommer sterkere tilbake, når vi har kommet mer i orden, og varmen har gitt seg så jeg kan fungere igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. august 2011 #1211 Del Skrevet 6. august 2011 God helg, Tabris. (Den glemmer du ofte for tiden, ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 6. august 2011 Forfatter #1212 Del Skrevet 6. august 2011 Ja, det er sant. Skal bli flinkere, kan ikke glemme kaffen her i kaffekroken Nå begynner ting å roe seg litt her. Vi er nå helt ferdig med alt i gamle-leiligheten, har kastet alt som skal kastes, og begynner å komme i orden her også. Vi har noen esker igjen å gå gjennom, ellers står alt i boden (eller er ferdig utpakket). Jobben går også kjempebra, jeg har fått svært gode tilbakemeldinger, og sjefen min ønsket allerede etter en måned (jeg er innleid, og har kontrakt på et år i første omgang) å drive litt lobbyvirksomhet for å få meg fast ansatt! Jeg kommer til å få et dagskurs på bedriftens regning for å tilegne meg mer spesialkunnskap innenfor mitt felt her jeg jobber, og er ansvarlig for et par pilotprosjekter også. Jeg blir virkelig satt pris på og tatt vare på på jobben, og det føles veldig, veldig bra. I kveld skal jeg virkelig slappe av og koble ut litt, skal ut og ta et par øl med ei god venninne. (Noe som betyr at jeg kan gå et kvartal for å komme dit vi skal sitte. ). Riktig god helg, alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 7. august 2011 #1213 Del Skrevet 7. august 2011 Her har det skjedd ting mens andre har feriert, ser jeg! Gratulerer med ny leilighet, så flott at dere trives allerede Og så bra med positive tilbakemeldinger på jobb. Tenk om du får fast ansettelse allerede! Det hadde vel vært deilig Jeg har forresten overnattet like i nærheten av hjemstedet ditt i ferien God søndag, Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. august 2011 Forfatter #1214 Del Skrevet 7. august 2011 Godt å se deg tilbake igjen, Purple. Takker, ja, stortrives her. Jeg er jo, som tidligere nevnt, en svært nostalgisk person, så jeg var sikker på at jeg ville savne gamle-leiligheten og barndomsbygda svært mye. Jeg har jo tross alt bodd i den leiligheten i åtte år og vel så det, og i barndomsbygda hele livet. Men faktisk så savner jeg det ikke en tøddel, i hvertfall ikke leiligheten. Tror jeg egentlig var svært ferdig med den, og jeg kjenner det er utrolig deilig å ikke bo i en kjeller lenger. Selv om vi har hatt en flott husvert som det aldri har vært noe problemer med, så føles det likevel som å bo litt på nåde når man bor i annen manns hus. Nå som vi bor i blokk, så er alle likestilte. Det er utrolig befriende. Ogeeh... hvor har du overnattet, da? Ellers en riktig god søndag til alle, kjenner jeg må brygge meg en god kopp nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 7. august 2011 #1215 Del Skrevet 7. august 2011 Så bra at du trives i ny leilighet! Det høres jo sentralt og flott ut da Vi overnattet i gjestehavnen i Tananger, to netter til og med. En natt på vei sørover og siste natta før vi kom hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. august 2011 #1216 Del Skrevet 8. august 2011 Titter innom, og må legge igjen noen ord. Har lest mye av det du mener på forumet og jeg tror nok jeg er blitt en Tabrisfan.... God mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 8. august 2011 Forfatter #1217 Del Skrevet 8. august 2011 Så bra at du trives i ny leilighet! Det høres jo sentralt og flott ut da Vi overnattet i gjestehavnen i Tananger, to netter til og med. En natt på vei sørover og siste natta før vi kom hjem. Ja, det er sentralt. Selv nå med rushtid og kø tok det ikke mer enn 25 minutter hjem fra jobb. Ganske herlig. Tananger, ja, ikke så langt borte, det. Har tante og onkel som bor der. Titter innom, og må legge igjen noen ord. Har lest mye av det du mener på forumet og jeg tror nok jeg er blitt en Tabrisfan.... God mandag! Neimen, så hyggelig. Velkommen hit. Og takk for fine ord. En til deg på denne mandags ettermiddagen. Har akkurat kommet hjem fra jobb, og skal gjøre unna litt husarbeid før det blir avslapning. Det blir en sosial uke, dette. På torsdag skal vi ut med jobben (femretters middag med drikke til!), fredag er S-mannen og jeg invitert i 30-årsdag, og søndag har vi invitert familien over på innflytningskaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 8. august 2011 #1218 Del Skrevet 8. august 2011 Her har vi nettopp hatt litt og is. Det var godt! Jada, det hender jeg tar en kaffe, faktisk Ha en fin mandagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. august 2011 #1219 Del Skrevet 13. august 2011 Har du hatt en fin uke, Tabris? Noe spennende som har skjedd? Jeg trenger råd fra noen kloke hoder. I går var jeg ute med noen venner, og vi hadde det kjekt alle sammen. Så kommer jeg i snakk med kjæresten hennes, som jeg har snakket med mange ganger før. Tidligere har han alltid vært veldig hyggelig, og jeg har i utgangspunktet et positivt inntrykk av ham. Så presterer han å si noe veldig stygt til meg, og jeg ble ganske sint, men mest såret. Jeg er ikke sint nå lenger, og var heller ikke sint lenge i går. I dag traff jeg venninnen min, altså kjæresten hans. Hun spurte hva han hadde sagt, og jeg sa jeg ikke ville si det. For det første var det om meg, og for det andre så er jeg ikke sint på ham. Nå insisterer hun på å få vite hva han sa, men jeg vil ikke lage en sak ut av det. Så hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 14. august 2011 Forfatter #1220 Del Skrevet 14. august 2011 Heisan alle. Ja, har hatt en fin, men litt travel uke. Ute med jobben på torsdag, lunsj med jobben på fredag, så avgårde i 30-årsdag på kvelden. I går var både samboer og jeg hjemme og gjorde unna sist rest av eskepakking og tok en runde husarbeid. I dag kommer familien over på kaffe for å se ny leilighet. Det har vært veldig hyggelig, men håper på en litt roligere uke fra mandag av. The Kitten: Jeg tror jeg bare ville sagt det til venninna di, det kan bli en større sak av at du nekter å si det. Da kan hun fortsette å mase, kanskje spinne noe enda verre i eget hode, bli irritert for at du ikke sier det - hvis du sier hva han sa, men presiserer at du ikke lenger er sint og er ferdig med saken, så tror jeg den kan gå fortere over enn om du ikke gjør det. Er i hvertfall slik jeg tenker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå