Tabris Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #1181 Del Skrevet 11. juli 2011 Takker, alle! Ikke like flink til å oppdatere her hver dag. Men må bare si: To dager igjen! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 11. juli 2011 #1182 Del Skrevet 11. juli 2011 :hoppe: To dager til hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #1183 Del Skrevet 11. juli 2011 http://www.youtube.com/watch?v=ZA9EShDzUkI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 12. juli 2011 #1184 Del Skrevet 12. juli 2011 Skikkelig HP feber her altså. Jeg har faktisk ikke sett en eneste film eller lest en eneste bok av HP serien, hvor rar er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 12. juli 2011 #1185 Del Skrevet 12. juli 2011 Åååå, HP-filmen, ja! Det er premiere i morgen, sant? Min eldste er jo helt blodfan, så jeg regner med han er like spent som deg! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #1186 Del Skrevet 12. juli 2011 Skikkelig HP feber her altså. Jeg har faktisk ikke sett en eneste film eller lest en eneste bok av HP serien, hvor rar er jeg? Raring! I morgen, i morgen, i morgen! Åååå, HP-filmen, ja! Det er premiere i morgen, sant? Min eldste er jo helt blodfan, så jeg regner med han er like spent som deg! Ha en fin dag Jepp, premiere i morgen, og jeg har billetter! Fin dag til deg også! I morgen, i morgen, i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 12. juli 2011 #1187 Del Skrevet 12. juli 2011 Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. juli 2011 #1188 Del Skrevet 13. juli 2011 Premiere i dag, tenker det blir stas! Ha en fin onsdag, Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 13. juli 2011 #1189 Del Skrevet 13. juli 2011 Kosa deg på kino idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. juli 2011 #1190 Del Skrevet 13. juli 2011 Ja, kos deg masse på kino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 13. juli 2011 Forfatter #1191 Del Skrevet 13. juli 2011 Whee, tusen takk, alle! Nå reiser vi snart! Har pakket Kleenex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 14. juli 2011 #1192 Del Skrevet 14. juli 2011 Håper filmen levde opp til forventningene! Tror jeg skal få med meg junior og se den i helga, hvis han har lyst da. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #1193 Del Skrevet 14. juli 2011 God ettermiddag. Ja, den levde absolutt opp til forventningene, og mer enn det. Litt småplukk reagerte jeg på, men ellers var den svært bra. Og Alan Rickman som Severus Snape briljerte, mannen er jo enestående. I dag var en litt slitsom dag på jobb. Hun som skal lære meg opp (og som jeg skal overta jobben til) er borte denne uka på kurs, så jeg er litt mer på egen hånd nå selv om jeg har et par andre å spørre. Det har gått helt fint, men nå begynner et par-tre arbeidsoppgaver å hope seg opp. Jeg kan ikke gjøre dem før andre ting er på plass, så jeg må vente til andre gjør sin jobb først - og nå blir det bare mer og mer på min pult. I tillegg er det noen av de arbeidsoppgavene jeg fortsatt er litt usikker på, og kunne tenke meg å ha noen ved siden av meg fortsatt mens jeg gjør dem. I tillegg var datasystemet tregt som sirup halve dagen, så lite matnyttig ble gjort. Jeg begynte å bli ganske småstresset utover ettermiddagen, men min sjef avtalte et møte vi skulle ha i morgen formiddag for å gå gjennom alt, og jeg fikk unna så og si alt annet jeg hadde liggende siste timen før jeg skulle gå. Det hjalp litt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 14. juli 2011 #1194 Del Skrevet 14. juli 2011 Tror absolutt jeg må se den i helga da! Kjedelig med jobbfrustrasjon, men det løser seg sikkert etter hvert. Spesielt når du har fin dialog med sjefen om framdrift, forventninger osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 15. juli 2011 #1195 Del Skrevet 15. juli 2011 Åh, Alan Rickman er jo bare elsk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #1196 Del Skrevet 15. juli 2011 Tror absolutt jeg må se den i helga da! Kjedelig med jobbfrustrasjon, men det løser seg sikkert etter hvert. Spesielt når du har fin dialog med sjefen om framdrift, forventninger osv. Ting har løst seg en del nå. Under møtet i dag sa hun at jeg gjorde en veldig god jobb, og at jeg ikke skulle tenke noe på de småfeilene jeg har gjort, det er slikt man lærer av, ingenting annet. Vi fikk pratet om det jeg lurte på, og kom et par steg videre der. I tillegg kommer hun som lærer meg opp tilbake på mandag, så da får vi jobbet videre sammen. Ellers er jeg mer eller mindre helt a jour med alt jeg kan gjøre alene. Og sjefen min ba oss om å å gå tidlig i dag, så da gjorde jeg det. Åh, Alan Rickman er jo bare elsk!! You don't say. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. juli 2011 #1197 Del Skrevet 19. juli 2011 Innom med en Så bra at ting løsner på jobb. Det er alltid deilig når får bekreftelse på at man mestrer noe. Nå begynner jeg å glede meg til å se Harry Potter. Ikke at jeg vet når jeg skal se den, for jeg ser alltid populære filmer lenge etter alle andre. Er ganske spent på hvordan den slutter da, for jeg husker ikke boken. Ellers har jeg kommet inn på årsstudium i juss, i Sogndal. Skal fremdeles til Frankrike da. Har likevel takket ja til plassen, og skal forsøke å få permisjon. Er ikke sikkert det går, men er verd et forsøk. Har skrevet en litt morsom kontrakt med huseieren. Har skrevet under på at jeg ikke skal flytte døren eller lime teppet fast til gulvet. Så jeg skal lime teppet til døren, for det står det ingenting om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #1198 Del Skrevet 19. juli 2011 God ettermiddag. Gratulerer, Kitten! Så herlig! Kjekt med litt luksus og valgmuligheter. Hehe, herlig kontrakt, lurer på hva han har vært borti før. Ting begynner å bli litt gøy på jobb. Jeg er ikke ferdig med opplæringen enda, men har allerede fått både mer ansvar samt skal også lede et lite pilotprosjekt for å få noen nye rutiner opp og stå. Fikk masse skryt i dag - hun som lærer meg opp sa hun var imponert over hvor raskt jeg lærte, og min sjef sa det var fordi jeg tok initiativ og var proaktiv at jeg fikk mer ansvar. Samtidig har de gjentatte ganger sagt at hvis jeg føler det blir for mye, så må jeg si i fra - helst FØR jeg eventuelt blir stresset og sliten. Overtid skal også unngås. De er lette å prate med, og gjør det de kan for at jeg skal trives. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. juli 2011 #1199 Del Skrevet 19. juli 2011 Det høres virkelig ut som en super arbeidsplass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #1200 Del Skrevet 20. juli 2011 Ja, det er virkelig hyggelige mennesker, de jeg har med å gjøre. Dessverre går min ene sjef over i ny stilling nå snart, og min andre sjef (som blir min hovedsjef) er nå prøver, og det er derfor bare snakk om tid før jeg får ny sjef. Får håpe det blir en som er like god! I går fikk vi nøkkel til leiligheten, så nå begynner flyttingen. Kaste i oss noe middag, så tar vi første runde i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå