Gjest Purple Haze Skrevet 21. mars 2011 #881 Del Skrevet 21. mars 2011 En liten ettermiddags Fant du igjen motivasjonen din? Enig i de tankene du gjør deg om å vente med ny hund. Det er mye arbeid og ansvar, og det er sikkert smart å ha en liten egoperiode før du skaffer deg en ny hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #882 Del Skrevet 22. mars 2011 Ja, jeg fikk i hvertfall skrevet gårsdagens kvote. Forsøker å komme meg inn og sjekke selvangivelsen, men det er jo helt umulig. Irriterende - de snakker om at siden er nede pga stor pågang. Men hvorfor planlegger de ikke for en slik stor pågang på forhånd, da? God formiddag, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #883 Del Skrevet 22. mars 2011 Nå er jeg svimmel av en eller annen grunn. Har akkurat spist frokost og drukket kaffe, så forstår ikke det. Irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. mars 2011 #884 Del Skrevet 22. mars 2011 Oida! Har du sovet dårlig i natt? Hender jeg blir svimmel om jeg er fryktelig sliten OG trøtt på toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #885 Del Skrevet 22. mars 2011 Nei, har sovet godt. Sov 1,5 etter klokka ringte, så er uthvilt og i fin form sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. mars 2011 #886 Del Skrevet 22. mars 2011 Håper svimmelheten har gitt seg. Det er ekkelt å være svimmel uten at det er noen åpenbar grunn til det. Ha en fin tirsdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #887 Del Skrevet 22. mars 2011 Ja, den ga seg etterhvert, vet ikke helt hva det var. Tok opp for tyveriet i går, og fikk skrevet mer enn jeg hadde tenkt i dag. Er bare to sider unna minstekravet nå, regner jeg får det i havn i morgen. Også har jeg i tillegg fått igjen flere tusen på skatten, så det ble en riktig så fin tirsdagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #888 Del Skrevet 23. mars 2011 God morgen, alle. Nå er jeg endelig oppe så tidlig at jeg kan si god morgen. Masse kaffe. :kaffekopp: Jeg merker at nervene mine er temmelig tynnslitte for tiden. I går kveld kom S-mannen med en spøk som jeg tok svært alvorlig og personlig, og endte opp med å bli temmelig dramatisk. Da jeg gikk og la meg gikk jeg gjennom alle stressmomentene jeg har for tiden og jeg kunne kjenne hvordan de øvre nakkemusklene strammet seg sakte men sikkert. Ingenting er så bra for søvnen som å gå gjennom hvorfor jeg er stresset. Så nå er det Django Reinhardt på Spotify og varm kaffe i koppen. Klar til jobbings! Bare to små sider til så er jeg innenfor minstekravet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 23. mars 2011 #889 Del Skrevet 23. mars 2011 God ettermiddag Svimmelheten kan muligens spores tilbake til stressnakke og lite søvn. Sånn er det hvert fall for meg. Håper du får slappet av og stresset ned, slik at du føler deg bedre Også jeg for penger tilbake på skatten, og at du snart er i mål med antall sider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #890 Del Skrevet 23. mars 2011 Takker, takker! Ja, nå er jeg i mål og har 71 sider! Vil helst nærme meg åtti, så har mer jobb å gjøre frem til innlevering av utkast i slutten av måneden, men det er herlig å nå en slik milepæl. Mulig svimmelheten kommer av stress, ja. Jeg kan kjenne at det knytter seg helt øverst i nakken, er litt ekkelt. I tillegg så har jeg ikke spist så sunt som jeg pleier i det siste, er så fokusert på å sitte her og jobbe at jeg bare kaster i meg noe nudler eller ferdigmat. Blir kanskje svimmel av det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 23. mars 2011 #891 Del Skrevet 23. mars 2011 Mat, søvn og stress gjør mer med kroppen enn hva man skulle tro, så det er nok ikke så usannsynlig. Så flott at du er i mål da! Så kan jo resten bli en bonus, om du skulle produsere flere sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #892 Del Skrevet 24. mars 2011 God morgen, alle! Syvsovere! I dag er jeg oppe tidlig. Så får se hvor lenge jeg holder ut før jeg må ta meg en time på øyet. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 24. mars 2011 #893 Del Skrevet 24. mars 2011 Mårnings! Jeg kjenner til behovet for besøk av Jon Blund i løpet av dagen, hender rett som det er at han besøker meg når jeg slanger meg på sofaen etter jobb. Det er godt mulig at din svimmelhet skyldes stress, særlig hvis stresset setter seg i nakken. Jeg blir også lett stressa men hos meg setter det seg i magen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #894 Del Skrevet 24. mars 2011 God morgen, mocci. Setter seg både i nakke og mage her. Nå i denne intense avslutningsfasen så kommer ALT stresset rennende over meg når jeg legger meg. Hjernen går på høygir og funderer på hva jeg bør gjøre neste dag for å gjøre oppgaven bedre, og så blir jeg stresset med tanke på hvor mye jeg har igjen og jeg har ikke sjanse til å få sove for både hjerne og adrenalin går på høygir. Galskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 24. mars 2011 #895 Del Skrevet 24. mars 2011 God morgen Her setter alt seg i nakke, skuldre og rygg. Sliter med den vonde ryggen min nå. Håper vi får det bedre begge to snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. mars 2011 #896 Del Skrevet 24. mars 2011 Åh, så plagsomt Prøvd å ta med deg MP3-spiller med lydbok på til sengs? Pleier å funke strålende på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #897 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) God morgen Her setter alt seg i nakke, skuldre og rygg. Sliter med den vonde ryggen min nå. Håper vi får det bedre begge to snart God morgen. Ja, får krysse fingrer for oss begge! Åh, så plagsomt Prøvd å ta med deg MP3-spiller med lydbok på til sengs? Pleier å funke strålende på meg. Ja, jeg hører ofte på lydbok når jeg legger meg, men det er kun når S-mannen jobber (nattskift) og jeg har senga alene. (Lydbok og småspill på mobilen, kjempekos.) For av en eller annen grunn virker ikke lenger plugg-inngangen for høretelefon på min mobil, og lydbok blir jo da forstyrrende når vi legger oss samtidig og han vil sove. Og i dag forsvant all motivasjon igjen - jeg som var så flink i går! Ser ut som om det er annenhver dag, dette. Endret 24. mars 2011 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #898 Del Skrevet 24. mars 2011 Skriveinspirasjon er en rar ting. Jeg har ikke fått gjort noe som helst tidligere i dag, jeg var helt tom for både energi, overskudd og motivasjon. Men etter å ha dillet rundt og gjort lite og ingenting hele dagen, så fikk jeg plutselig masse inspirasjon i kveldingen og har sittet de siste timene og skrevet fem sider! Det var nesten mer enn jeg håpet jeg skulle klare i dag, og det hele løsnet nå så sent. Nå tror jeg at jeg tar fri resten av kvelden (helt til jeg går og legger meg, da kommer hjernen til å gå på høygir igjen), og håper inderlig at jeg klarer fire sider i morgen. Gjør jeg det så ligger jeg godt an, og da vil jeg være ganske så fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. mars 2011 #899 Del Skrevet 24. mars 2011 Så flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #900 Del Skrevet 25. mars 2011 Ja, det var herlig. I natt drømte jeg at jeg hadde møte med veileder - som jeg skal ha 4. april - og han ga meg bare noen korte, enkle tilbakemeldinger som det ikke ville tatt meg mer enn èn dag og fikse. Det virket som om han egentlig anså hele oppgaven min som en lost case. I dag er det fire sider som skal skrives! Da er jeg oppe i åtti sider og begynner å få en skikkelig oppgave på plass. I kveld skal S-mannen og jeg kose oss med film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå