Tingeling1983 Skrevet 11. mars 2011 #821 Del Skrevet 11. mars 2011 Hihhi Lage mods og maps er det kjæresten min som gjør, jeg bare spiller jeg ;D Owh, så nå at du er student ved universitetet i agder, er faktisk der jeg er registrert og tar mine 30sp også :D er du fra sørlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #822 Del Skrevet 11. mars 2011 Nei, bor på vestlandet, så jeg er egentlig mer en fjernstudent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingeling1983 Skrevet 11. mars 2011 #823 Del Skrevet 11. mars 2011 hahha, jeg bor på østlandet.. så jeg er også fjernstudent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 11. mars 2011 #824 Del Skrevet 11. mars 2011 God fredag til deg Tabris Håper dagen blir fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #825 Del Skrevet 11. mars 2011 God fredag, Purple. Og god fredag, alle. S-mannen skal jobbe kveldsskift i dag, så jeg får besøk av ei venninne som skal holde meg med selskap i ettermiddag. Vi skal lage nuddelsuppe, spise digg og antagelig spille litt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #826 Del Skrevet 11. mars 2011 Har hatt en koselig kveld med venninnebesøk. Hun laget sin egen oppskrit av nuddelsuppe til oss, og etter det hadde vi drikkelek til en av Twilight-filmene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 12. mars 2011 #827 Del Skrevet 12. mars 2011 God morgen Høres ut som en fin fredagskveld Håper lørdagen din blir fin også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. mars 2011 #828 Del Skrevet 12. mars 2011 Hahaha, hva gikk den drikkeleken ut på? Vi hadde drikkelek til 300 en gang. Da måtte alle ta seg en slurk hver gang noen på filmen sa noe som var i overkant macho og litt teit. Måtte gi oss etterhvert, for det ble jo nesten konstant drikking! Noen planer for lørdagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #829 Del Skrevet 12. mars 2011 God morgen Høres ut som en fin fredagskveld Håper lørdagen din blir fin også! Ja, det var en fin kveld. God lørdag til deg også. Hahaha, hva gikk den drikkeleken ut på? Vi hadde drikkelek til 300 en gang. Da måtte alle ta seg en slurk hver gang noen på filmen sa noe som var i overkant macho og litt teit. Måtte gi oss etterhvert, for det ble jo nesten konstant drikking! Noen planer for lørdagen? Hehe, den filmen har jeg ikke sett. Vi måtte ta en slurk hver gang: - hovedpersonen var sutrete og selvmedlidende - det kom en scene i slow-motion - noen var i bar overkropp - en replikk var klisjè Jeg klarte ikke helt å holde følge med filmen, og venninna mi gikk tom for øl halvveis gjennom. I dag blir det bare avslapping og spilling. I morgen får vi besøk av S-mannens bror og hans samboer. Regner med det blir Little Big Planet 2 spilling, da. Og noe middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #830 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg laget klippekrans (bladkrans/kringle) for første gang i dag - og den ble skikkelig vellykket! Luftig, myk og smakfull. Det er sjelden jeg baker og sist jeg forsøkte ble jo en ordentlig katastrofe, så dette var litt gøy. Vi får besøk i morgen, så det kan jeg godt servere! Nå slapper jeg av med kaffe og klippekrans. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. mars 2011 #831 Del Skrevet 13. mars 2011 Håper kosen fortsetter med og klippekrans og hyggelig besøk i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 13. mars 2011 #832 Del Skrevet 13. mars 2011 Namm, gjærbakst er bare sååå godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingeling1983 Skrevet 13. mars 2011 #833 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Bare innom med en kopp søndags (selv om jeg ikke drikker det selv ) Endret 13. mars 2011 av Tingeling1983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 14. mars 2011 #834 Del Skrevet 14. mars 2011 Stikker innom med en morgen- Ha en fin mandag, Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #835 Del Skrevet 14. mars 2011 Takker for alle kaffekoppene jeg har fått gjennom helga, det kommer alltid godt med. Og god formiddag til alle. Jeg vurderte om jeg skulle fryse ned noe av klippekransen, jeg var redd det var alt for mye. Men jommen forsvant ikke hele kringla (en tredjedel hadde jeg og S-mannen spist opp dagen før ) på kort tid! Kjekt å se. I dag skal jeg avgårde og få meg skikkelige sko. Jeg skal gå på tredemølle slik at de kan se hvordan jeg går og tilpasse sko til meg. Bursdagsgave (for et par år fremover ) fra min mor. Etter det må jeg hjem og lese gjennom og kommentere det kapittelet den andre masterstudenten skal legge frem på masterseminaret nå senere i uka. Og i morgen må jeg ut til uni og jobbe, henger etter noen dager nå. Men ikke mer enn hva jeg fint kan ta igjen med litt skikkelig jobbings denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingeling1983 Skrevet 14. mars 2011 #836 Del Skrevet 14. mars 2011 Innom med en mandags Forresten, hvorfor finnes det ikke en te-kopp for oss som bare drikker te? diskriminering!! heldig du som kan bake... jeg er livredd bare av tanken, men svigermor har lovet å lære meg opp så det blir vel ei råd en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #837 Del Skrevet 14. mars 2011 Kan vel like så godt være te oppi koppen --> Ellers tror jeg det er litt ambisiøst og si at jeg kan bake. Jeg baker svært sjelden, og dette er den ene gangen hvor det faktisk ble veldig vellykket. Så tror det er mer riktig å kalle det nybegynnerflaks kombinert med god oppskrift. Så får jeg se om jeg klarer å gjenta bedriften en annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 14. mars 2011 #838 Del Skrevet 14. mars 2011 Øvelse gjør mester, vet du Om du baker litt oftere, skal du se du blir en dreven baker. Og du kan jo bare spesialisere deg på klippekrans, og kalle deg ekspert på det. Jeg kan ikke lage noe annen gjærbakst enn pizzadeig, men til gjengjeld er jeg rågod på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #839 Del Skrevet 14. mars 2011 Ja, har gjort det når det gjelder middag. Jeg er en rev til å lage pai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 14. mars 2011 #840 Del Skrevet 14. mars 2011 Se der, ja. Godt å kunne skryte av èn ting man er en racer på på kjøkkenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå