Gjest Purple Haze Skrevet 5. mars 2011 #781 Del Skrevet 5. mars 2011 Sveiper innom med en morgen- Håper du får en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #782 Del Skrevet 5. mars 2011 God formiddag, fru Lilla - og til alle andre som stikker innom. Jeg hentet lillepus ned hit i går kveld, jeg. Hun er så søt og tillitsfull. Da jeg gikk og la meg hadde hun en lekerunde først, så kom opp i senga og la seg ved siden av meg. Lå helt avslappet og malte mens hun så på meg med de troskyldige, blå øynene. Jeg smeltet helt. Hele natta skiftet hun på å leke rundt og å komme og legge seg helt inntil meg. (En gang våknet jeg også av at hun hoppet opp i senga og plantet to poter i ansiktet mitt). Ah, kattunger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mars 2011 #783 Del Skrevet 5. mars 2011 ÅåååååÅÅÅÅÅÅH! *stemme går opp i sånn irriterende, jentete pipelyd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 6. mars 2011 #784 Del Skrevet 6. mars 2011 God morgen I dag burde jeg servert og fastelavensboller, men det får bli og i kaffekroken. Kos deg med både det og kattepass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #785 Del Skrevet 6. mars 2011 ÅåååååÅÅÅÅÅÅH! *stemme går opp i sånn irriterende, jentete pipelyd* Hun er jo så utrolig søt! Umulig å ikke smelte av en kattunge. God morgen I dag burde jeg servert og fastelavensboller, men det får bli og i kaffekroken. Kos deg med både det og kattepass Nam, og takker. Sier ikke nei til en fastelavnsbolle, men foretrekker nå egentlig sjokolade lell. God formiddag, alle. Da har jeg vært oppe og levert pus. De kommer hjem om noen timer, så da kan lillepus få slappe av litt i vante omgivelser (sammen med deres andre katt) til de kommer hjem. Var ikke helt i form i går kveld, hadde en trykkende hodepine som gjorde meg småkvalm. Vet ikke helt hva det var. Er borte nå, så nå er det formiddagskaffe! Jeg var ute i går og tok noen bilder, får se om jeg får dillet litt med dem i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #786 Del Skrevet 6. mars 2011 Fikk akutt lyst på boller. Fastelavn og greier. Har ikke kjøpt inn noe, og har ikke tenkt å kjøre opp på bensinstasjonen heller, så det blir "man tager hva man haver"-boller. Har ikke egg, creme fraiche i stedet for melk og både kardemomme og gjær som har gått ut på dato. Så dette kan bli spennende, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mars 2011 #787 Del Skrevet 6. mars 2011 Oi, nå ble jeg spent på hvordan dét gikk...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #788 Del Skrevet 6. mars 2011 Det gikk veldig, veldig dårlig. Deigen hang ikke skikkelig sammen, de ble harde og sprø utenpå og rå inni. Måtte bare kaste dem. Men senere i uka skal jeg kjøpe skikkelige ingredienser og lage klippekrans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 7. mars 2011 #789 Del Skrevet 7. mars 2011 Stikker innom med en før jeg drar på jobb. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #790 Del Skrevet 7. mars 2011 God morgen, fru Lilla. Fin dag til deg også. I går kveld (natt) fant jeg den kuleste app'en til min HTC Desire - Quests. Den fungerer omtrent som en task manager hvor du legger inn hvilke oppgaver du skal gjøre i løpet av en dag. Oppgavene er delt inn i kategorier (work, sport, travel, cook etc), og du kan også legge inn vanskelighetsgrad på oppgavene. Når da en oppgave er gjort, så får du XP (Experience Points) og går opp i level! Passer perfekt for en spillgeek som meg, blir enda mer motivert til å gjøre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 7. mars 2011 #791 Del Skrevet 7. mars 2011 God morgen, fru Lilla. Fin dag til deg også. I går kveld (natt) fant jeg den kuleste app'en til min HTC Desire - Quests. Den fungerer omtrent som en task manager hvor du legger inn hvilke oppgaver du skal gjøre i løpet av en dag. Oppgavene er delt inn i kategorier (work, sport, travel, cook etc), og du kan også legge inn vanskelighetsgrad på oppgavene. Når da en oppgave er gjort, så får du XP (Experience Points) og går opp i level! Passer perfekt for en spillgeek som meg, blir enda mer motivert til å gjøre ting. Ja jeg har hørt om denne! *surprise surprise* Det finnes en tilsvarende app for Iphone også. Jeg skal laste den ned men har ikke kommet så langt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mars 2011 #792 Del Skrevet 7. mars 2011 OMG. Want! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #793 Del Skrevet 7. mars 2011 Ja, den er helt genial. Hver kategori har egen level, og du får mer XP jo vanskeligere oppgaven er. Det var ingen kategori for husarbeid, så støvtørk går under "Sport". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mars 2011 #794 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg må skaffe meg smarttelefon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #795 Del Skrevet 7. mars 2011 Tiltredes! De er helt geniale. Vi har også ubegrenset internettilgang i abonnementet. Det betyr at jeg har internett hvor jeg en er, uten ekstra kostnad. Jeg kan f.eks ikke logge meg på nettverket på universitetet hvor jeg jobber siden jeg ikke er student der (du kan gå til IT og få en gjestekonto, tror jeg, men har ikke gjort det selv), men jeg kobler bare laptopen til nettet via smarttelefonen, og vips har jeg internet på laptopen hvor som helst. Det reddet oss også da vi skulle feire fødselsdagen til S-mannen. Nettet på hotellet hvor festen skulle være, var selvsagt nede den kvelden. Og alle sangene lå i en spilliste på Spotify. Så vi koblet bare laptopen på nett via mobilen og vi hadde Spotify hele kvelden. Helt genialt. I tillegg er det en veldig morsom leke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mars 2011 #796 Del Skrevet 7. mars 2011 Men jeg vet ikke om jeg tør ha så dyr telefon. Det er noe med å være arkeolog og måtte ha med seg mobilen ut i felt... hvor man også sitter, svinger hakker og spader, det er sandstorm, gjørme, gravemaskiner som kan kjøre på telefonen (opplevd av J-mans feltleder sist sommer), stein den kan ramle på, dyyyype hull den kan falle ned i, sultne iberiasnegler... Hvordan er dagen din så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #797 Del Skrevet 7. mars 2011 Hm, ja, du får se hva som passer. Hvis du blir ansatt som arkeolog, så kanskje du får dekket mobil. Ellers går dagen min ok. Har kommet i gang med det jeg skulle med oppgaven, skal ned på seminar nå 16. mars og må ha klart et delkapittel til onsdag. Det er sånn sett klart, driver bare og pusser og flikker. Så skulle jeg ha skrevet en side eller to til i dag, og det tror jeg at jeg klarer - og derfor har jeg tatt en god lunsjpause og sitter nå og spiller. Deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 7. mars 2011 #798 Del Skrevet 7. mars 2011 *Venter fryktelig på at de nye Xperia-telefonene skal slippes så jeg også får en "smarttelefon"* Quests hørtes ut som en must-have Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #799 Del Skrevet 7. mars 2011 Nå har jeg level 1 i sport (som er husarbeid), og level 3 i Work. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 8. mars 2011 #800 Del Skrevet 8. mars 2011 Flink! Og en godmorgen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå