Gå til innhold

Kaffekroken

Tabris

Anbefalte innlegg

Joiner mocci jeg da, jeg er også veldig glad i poteter. Og ris. Og pasta. Og bulgur, couscous, quinoa, kokte gryn og så videre.

*carbjunkie*

(egentlig er det et under at jeg er såpass flink til å begrense inntaket som jeg er)

God morgen! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er selv veldig glad i ris, pasta, couscous og det meste slikt. Men liker ikke poteter, og er lei brød. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, folkens. :goodbye:

Blir rolig helg her. I dag skal vi ned til mor på lørdagsgrøt, resten blir bare avslapping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble visst til at vi reiste opp til bror. Han og kona bor bare et minutts gange herfra. Så det ble diverse typer alkohol, melodi grand prix, YouTube-videoer og masse kos og lek med deres Ragdoll kattunge. Koselig kveld. :happy: Nå skal jeg hive en ferdigpai i ovnen. I morgen er det morsdag, så vi skal ned til mor på kaffe og levere blomst vi har kjøpt. Mandag er det seminar med masterstudentene, så jeg må printe ut og forberede kommentar til en av de andres paper til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, alle - god dag, god mandag og god ny uke. :kaffekopp:

Er oppe aldeles vanvittig tidlig, siden jeg skal ta første bussen (og toget) til masterseminar i dag. Blir borte hele dagen, og blir ikke så mye internett på meg. Så vi talas senere! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan alle! :goodbye:

Nå er det :kaffekopp: (Og :sjokolade::sjenert: ). Jeg har vært og trent i dag, og er godsliten i kroppen nå. Jeg må si, jeg forstår ikke helt de som sier at trening gir energi. Jeg lurer på om de som sier det for det meste driver med utholdenhetstrening? For etter styrketreningen er musklene så slitne at det er faktisk fysisk slitsomt å løfte en kaffekopp eller å skrive på tastaturet. Alt jeg vil er å sitte i sofaen med en kopp kaffe, dille på nett og smile fåret. Men føler meg vel gjør jeg, definitivt!

Hadde planen klar da jeg var ferdig i dusjen. Laget meg en god frokost som skulle være sunn, balansert og mettende etter trening - to grove skiver med tynt lag smøreost, kalkunfilet med krydder og salatblad. Jeg satte tallerken fra meg på stuebordet og gikk for å ta kaffen - og snudde meg et minutt senere og så at pus hadde vært og stjålet skinken på den ene skiva! Skiva lå på halv åtte, salaten (selvsagt urørt) på gulvet og hun gumlet fornøyd på fangsten.

Sukk.

Så det ble èn sunn skive på meg til frokost i dag. Og kaffe. :kaffekopp: Sitter også å koser meg med Noblesse, en type sjokolade vi av og til kjøpte da jeg var liten. Men har ikke sett den i noen butikker på godt over tyve år - og ramlet over dem i går i Kristiansand (da jeg var på masterseminaret) i en godtebutikk! Namme!

Sånn ser de ut --> http://i.blogg.no/400x300/http://mikkje.sprayblogg.no/images/img_0155_1209322814.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

*ser på klokken*

Søren også. God formiddag, da. :kaffekopp:

Nå sitter jeg på universitetsbiblioteket. Morgenkaffe, Nutrilette bar og KG-runde. Skal ha lunsj her med ei venninne halv tolv, så bør vel kanskje sette i gang og jobbe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå er jeg så spent at jeg sitter nesten og hopper på stolen her. På mandag oppdaget jeg til min store overraskelse at de utlyser et doktorgradsstipendiat som jeg er kvalifisert til å søke på - her, på dette universitetet nær hvor jeg bor! Men søknadsfristen er 1. mars, og min mastergrad er jo ikke ferdig før i mai. En av de andre masterstudentene på det universitetet hvor jeg går hadde spurt veileder om å søke på PhD, men fått beskjed om at det var uaktuelt - hun kunne ikke søke før hun faktisk hadde en mastergrad ferdig.

Så jeg sendte en mail ang. dette stipendiatet, forklarte min utdannelse og hvordan det lå an, og spurte om jeg kunne søke - og fikk svar at jeg kunne! Så nå kan jeg bruke knappe to uker (uæh!) på å lage en problemstilling til en PhD! Hjelp! (Og selvsagt måtte hjernen kaste inn en automatisk negativ tanke om at siden jeg hadde sendt mail og spurt om et så dumt spørsmål, så var jeg automatisk ansett som ikke aktuell for en slik stilling fra deres side).

Så nå har jeg knappe to uker på meg til å lage en problemstilling, en prosjektbeskrivelse - og jobbe videre med analysen på masteroppgaven. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!!! :overrasket:

Men altså: gjør det for pokker'n!!! Gjør det gjør det gjør det! Hvor strenge er de ang. innleveringsfrister på universitetet ditt, er dette gyldig grunn til å få en uke eller tos utsettelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vil, jeg vil! (Jeg må få rast fra meg adreanlinkicket før jeg kan få gjort noe som helst vettugt). Men en PhD-prosjektbeskrivelse på knappe to uker - dæven!

Jeg tror ikke jeg får utsettelse på innlevering av masteren pga dette, jeg får bare jobbe masse, masse! Men synes det var kort søknadsfrist på PhDen - oppstart der er jo ikke før 1. september.

Kan jeg få lov til å krype under pulten i fosterstilling nå? Helst samtidig som jeg danser rundt i biblioteket av glede også?

*går rundt seg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...