Tabris Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #621 Del Skrevet 10. februar 2011 Heisan! Herlig å være effektiv! (Link til hjemmeside?) Ja, jeg vet det er sunt med et par biter sjokolade om dagen, men det gjelder ren, mørk sjokolade. Ikke mørk sjokolade med søtt fyll av mousse og sjokoladesaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. februar 2011 #622 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg er heller ikke noe fan av mørk sjokolade! Jøss, har du lagt merke til at alle i dagboka di stort sett er vedlig enige, Tabris? Nå er vi de introverte, prokrastinerende lys-sjokolade-likerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #623 Del Skrevet 10. februar 2011 Det er bra jeg tiltrekker meg likesinnede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ann kristin Skrevet 10. februar 2011 #624 Del Skrevet 10. februar 2011 jeg har ENDA ikke klart å lære meg det lenke griene Men kansje du finner ut ett eller annet med denne: http://www.123hjemmeside.no/Ann-Kristin Nå har jeg pause fra byggeprosjektet. Ikke nok med å bare rive og sette opp nytt loft...neeeida, det spiser på seg å begynne med noe bygge/ renovering prosjekt. Nå er det mellomganen og trappa som står for tur for dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ann kristin Skrevet 10. februar 2011 #625 Del Skrevet 10. februar 2011 jeg har ENDA ikke klart å lære meg det lenke griene Men kansje du finner ut ett eller annet med denne: http://www.123hjemmeside.no/Ann-Kristin Nå har jeg pause fra byggeprosjektet. Ikke nok med å bare rive og sette opp nytt loft...neeeida, det spiser på seg å begynne med noe bygge/ renovering prosjekt. Nå er det mellomganen og trappa som står for tur for dette blir bra HVA SKJEDDE???? Det er en faktisk link der nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. februar 2011 #626 Del Skrevet 10. februar 2011 Nå har jeg pause fra byggeprosjektet. Ikke nok med å bare rive og sette opp nytt loft...neeeida, det spiser på seg å begynne med noe bygge/ renovering prosjekt. Nå er det mellomganen og trappa som står for tur for dette blir bra Uff da Ann kristin, det hørtes litt vondt ut å renovere ganen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #627 Del Skrevet 10. februar 2011 Hehe, sikkert ganske rensende. Fin side, ann kristn. Nå har jeg hatt lang lunsj med etterfølgende kaffeprat med ei venninne. Får jobbe en time eller to før...eh, middagspause. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. februar 2011 #628 Del Skrevet 10. februar 2011 Hilser på, og melder meg glatt inn i den klubben! Bortsett fra at jeg er avvent sjokolade nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. februar 2011 #629 Del Skrevet 10. februar 2011 Mer på oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #630 Del Skrevet 10. februar 2011 Avvent sjokolade. Vet ikke om jeg skal misunne deg eller gi deg en trøsteklem. Jeg må få si: I dag har jeg vært flink! Kom på uni klokken åtte, har spist sunne måltider hver tredje time og bare drukket vann eller svart kaffe. Har jobbet masse og kommet godt i gang med analyse av åpne besvarelser. Laget flere Excel-ark og virkelig fått ting unna. Hatt to pauser og vært litt sosial, og en runde eller fem på KG, men likevel fått gjort en del. Spiste middag her på uni - torsk, hvor jeg byttet ut potetene med kålrabistappe, og unnet meg cola light og en eventyrsjokolade til dessert. Nå skal jeg jobbe en liten time til, og reiser hjem i femtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ann kristin Skrevet 10. februar 2011 #631 Del Skrevet 10. februar 2011 Uff da Ann kristin, det hørtes litt vondt ut å renovere ganen ja skulle du sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 10. februar 2011 #632 Del Skrevet 10. februar 2011 G'aften Flink du også, Tabris. Den sjokoladen var deg vel unt Bytte ut poteter med annet er lett bare man venner seg til det. Kålrabistapper (eller andre "stapper" for den sakens skyld) er noe av det beste jeg kan spise. Poteter har, for meg, blitt litt kjedelig og tørt. Eller stekte grønnsaker dynket i chili og hvitløk - gjerne også med hakket ingefær. Man blir faktisk METT av slikt også, og slipper dårlig samvittighet etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #633 Del Skrevet 10. februar 2011 Takker. Å kutte/bytte ut poteter er det minste problemet for meg da jeg ikke liker kokte poteter. Har aldri gjort det (var en evig kamp da med min mor over middagsbordet da jeg vokste opp pga det). Så jeg er bare glad til at jeg slipper. Men når jeg tenker meg om så vet jeg ikke om kålrabistappe var så mye bedre, er jo rotgrønnsak det også. (Synes bare det er så godt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 10. februar 2011 #634 Del Skrevet 10. februar 2011 Har du smakt neper? Kokt så smått? Synes det er kjempegodt. Med litt salt på vel og merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #635 Del Skrevet 10. februar 2011 Har bare spist rå nepe. Synes det er godt. (Men liker ikke det som kalles "kinesisk nepe"). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 11. februar 2011 #636 Del Skrevet 11. februar 2011 Her kommer avvikern.. Jeg ELSKER poteter, gi meg en middag med kjøtt, poteter og saus og jeg er i himmelen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #637 Del Skrevet 11. februar 2011 Du kan få potetene, så tar jeg sausen og kjøttet. Ellers god formiddag, alle. Kjenner jeg er godsliten nå, er ikke vant med slike lange arbeidsdager lenger. Men nå nærmer det seg styggelig helg! I kveld skal S-mannen og jeg ha oss en liten date - god mat og god film, bare oss to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 11. februar 2011 #638 Del Skrevet 11. februar 2011 God dag Du kunne like godt skrevet om meg da du fortalte om kampen om potetene ved middagsbordet. Kokte poteter er rett og slett ekkelt synes jeg også. Kan ha poteter i supper, og av typen båtpotet/rösti osv, men kokte poteter? Kun om man moser dem i god saus og med masse andre smaker. Dermed går det desto mye mer ris og pasta her, og det er jo ikke noe bedre det Men jeg er avviker på sjokoladen, jeg elsker mørk sjokolade. Freia Premium 70% - Har ikke funnet den med sjokoladesaus og mousse i butikken ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 11. februar 2011 #639 Del Skrevet 11. februar 2011 Gudd mårning Kos deg så mye på date med mannen Har selv en telefonmann som ymter frempå om å treffes i dag. Men det er så ferskt at jeg ikke tør å skrive det i dagboken MIN enda :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #640 Del Skrevet 11. februar 2011 God dag Du kunne like godt skrevet om meg da du fortalte om kampen om potetene ved middagsbordet. Kokte poteter er rett og slett ekkelt synes jeg også. Kan ha poteter i supper, og av typen båtpotet/rösti osv, men kokte poteter? Kun om man moser dem i god saus og med masse andre smaker. Dermed går det desto mye mer ris og pasta her, og det er jo ikke noe bedre det Men jeg er avviker på sjokoladen, jeg elsker mørk sjokolade. Freia Premium 70% - Har ikke funnet den med sjokoladesaus og mousse i butikken ennå Hehe, godt å høre det ikke bare er meg. Har det inntrykket at de aller fleste liker kokte poteter. Ris lager jeg lite av, og pasta (som jeg lager mye av) har vi byttet ut med fullkornspasta. Og heldig du som elsker mørk sjokolade. Den nye har jeg foreløbig bare sett på Kiwi og Helgø (sistnevnte er vel en lokal matkjede her i Sandnes/Stavanger). Men oppdaget enda en ny i samme serie som var enda bedre - mørk sjokolade fylt med nougat og hel mandel. Namme! Gudd mårning Kos deg så mye på date med mannen Har selv en telefonmann som ymter frempå om å treffes i dag. Men det er så ferskt at jeg ikke tør å skrive det i dagboken MIN enda :gjeiper: Ojoj, blir kanskje en spennende helg på deg, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå