Gå til innhold

Kaffekroken


Tabris

Anbefalte innlegg

Hei hei og god formiddag i :kaffekopp: kroken

Jeg er dyktig imponert over deg og ditt innlegg lengre oppe på sia. Du er et menneske jeg aldri ville sluppet fra meg om du var min veninne. Det er bare så utrolig flott med reflekterte mennesker, og som følger sin naturige livssyklus. At du kan la din egen dommer( deg selv) få fyken er ganske så sterkt, og vanskelig. Jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver, det er ingen tvil om.

Jeg kjenner deg ikke, men vet du, jeg er stolt av deg! Du en en inspirasjon, å det settes pris på hos meg.

Men nå er det nok skryt..må ikke la det gå deg til hodet.. :ler:

Ha en kjempe fin dag Tabris og alle dere andre her inne :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Hei :)

Jobbsøking blir veldig spennende! Håper og tror du får en jobb du har lyst til å være i, og ikke må bytte flere ganger, før du endelig finner den. Det er bare slitsomt, syns jeg. Men med din bakgrunn og personlighet, tenker jeg det ordner seg på en flott måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, fru Lilla. :) Jeg finner nok ikke drømmejobben på første forsøk, men det er helt ok. Er åpen for både ulike typer jobber og å flytte på meg, så skal bli spennende å se hvor vi havner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Høres spennende ut med jobbsøking. Kansje spesielt når du er så åpen for både å flytte og flere forkjellige jobbtyper.

Hva gjør du om 1 år f.eks...frydegledeskrekktanke :wink:

Jeg driver med litt sjekking ang. praksisårselver og beskattning av inntekt på dette. Jeg blir jo sevstendig nær. driv. Så jeg føler meg litt :frustrert: og på veeedig sjelvne ben. også en frydegledeskrekktanke :wink:

Men hei, jeg finner vel snart no fornuftig info. :hallo:

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, fru Lilla. :) Jeg finner nok ikke drømmejobben på første forsøk, men det er helt ok. Er åpen for både ulike typer jobber og å flytte på meg, så skal bli spennende å se hvor vi havner. :)

Å så spennende :)

God morgen :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag i :kaffekopp: kroken.

Takker for tipset ja.. :takke:

Ny dag og nye muligheter til å hente info.

Fikk sendt noen sp.mål til mine med elever og venter i spenning på svar.

Ellers tenkte jeg å være litt huslig i dag, for her trengs det virkelig en vask. :fnise:

I kveld skal jeg på A1 konsert sammen med mine døttre. Gleder meg litt til det. Er ikke hverdagslig med med konserter for min del, så joda..det gledes :jepp:

Fikk foresten billet til musikalen Sarah i julegave av min mor.

Den handler om ei viking høvding datter, og handlinger er fra lokalhistorien rundt her jeg bor. Tror det kan bli litt morsomt med historie i denne formen..hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag. :kaffekopp:

Har endelig klart å karre meg avgårde til universitetsbiblioteket. Espresso (som nå er drukket opp) og musikk på øret. Herlig fredag. I kveld blir det muligens fest. :skaal:

Høres ut som en interessant helg, ann kristin. Har du bestemt deg for når du vil bruke teaterbilletten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Man blir voksen rett og slett og oppdager at det finnes et hav med nyanser mellom sort og hvitt.

så bra skrevet, å så sant :jepp:

en stund siden dette, men nå ...signert

:)

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen nå. Har til og med begynt å bli fornuftig på fest - drikker til midnatt, og labber hjem i totiden. ;) (Det første lærte jeg av min tante, da legger man seg alltid på nedadstigende rus).

Hyggelig kveld og gøy med fest, men det ble litt intriger på slutten jeg gjerne kunne vært foruten. Venn A og venn B tisker og hvisker om hverandre med meg i midten. *sukk* Nå er det nudler og masse brus, og så seng. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, at noen folk aldri vokser fra disse intrigene... :daane:

De fleste får vel nok av det for en levetid på ungdomsskolen :filer:

Smart å gi seg ved midnatt ja, den tommelfingerregelen forsøkes praktisert hos meg også, med litt varierende hell av og til men stort sett går det bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Intriger på fest tror jeg finnes i alle aldersgrupper og samfunnslag, men like dumt er det, uansett. Så fornuftig du er i forhold til alkohol på fest da. Deilig å våkne i noenlunde god form dagen derpå :)

Ha en fin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag. :kaffekopp:

Må innrømme jeg føler meg noget redusert selv om jeg fulgte den tommelfingerregelen. Men det kommer seg vel når jeg får en del væske og salt innabords. Ja, man skulle tro folk vokste av sg intriger, men er vel ikke alltid slik. Uansett så får de hviske og tiske så mye de vil til meg, jeg har ikke tenkt å si noe av det videre til den andre. Orker ikke bli dratt inn i slikt tull.

Men nå er det helg! Om et par timer skal jeg labbe ned til der festen var, hente bilen til bror (som han parkerte der) og kjøre hjem til ham med den. Kan kanskje være greit med en liten gåtur for å friske opp hodet i dag også. Etterpå blir det bare ren avslapping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God søndag! Tenkte jeg skulle dele med dere en video som alltid gjør meg i godt humør. Ikke at jeg ikke er i godt humør i dag, men hvis du trenger et smil, se denne. Tror enda jeg har til gode å treffe noen som ikke har smilt etter de har sett denne (blank i øynene blir jeg også):

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God ettermiddag :)

Den videoen er kjempefin. Har sett den før, men den var jammen verdt et gjensyn :)

Ha en fin søndag, Tabris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...