Gå til innhold

Kaffekroken

Tabris

Anbefalte innlegg

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Hørt noe om sensuren enda? Må være neglebitende spennende å gå og vente!

Også hundegalskap da gitt! Men jeg forstår deg egentlig godt. Jeg savner også hund, men den tanken er bare å arkivere for min del.

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takker, begge. :klem:

Jeg ringte til eksamenskontoret i går ettermiddag. De bekreftet at masteroppgavekarakteren kom til å ligge ute på studweb som alle andre eksamenskarakterer, men hun kunne ikke på stående fot si om våre masteroppgaver var forsinket eller ei. De hadde fått inn en haug med karakterer den dagen, som de jobbet med å få ut, men de var bare to som gjorde dette. Så jeg krysser fingrer for at min karakter lå i den haugen, og at de får den ut i dag... :sjenert:

Natt til i går drømte jeg faktisk at jeg hadde fått karakter. Men i stedet for en karakter på oppgaven, så fikk jeg en hel smørbrødliste med karakterer basert på masse ulike moduler fra en messe jeg hadde vært på. Det var også tre karakter per modul, og de fleste var dårlige, så jeg ble superstresset og visste ikke hvordan jeg skulle regnet dette ut. Skuffende nok hadde jeg fått dårlig karakter på "hunder", man skulle visstnok gi oppmerksomhet til noen hunder på messen for å få god karakter. Jeg var så lettet da jeg våknet! Så jeg fungerer egentlig ikke helt for tiden, vil ha karakter! :grine:

Ellers så har S-mannen hentet hjem to lass med bananesker, og jeg pakket tre av dem fulle med bøker i går. Det tømte bare 1,5 hyller i den ene bokhylla, og det er 3,5 bokhyller igjen. Så vi trenger nok noen esker, ja.

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, da må jeg få laget meg en karakter, mocci. :nigo:

Glemte å si det men du trenger ikke å stresse med å lage ny char, ta den tiden du trenger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har ikke hodet helt med meg til å spille akkurat nå, men jeg må jo få komme meg opp til level tyve også, før vi spiller i hop. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Det var litt av en drøm du hadde :ler: Kan tenke meg det var godt å våkne da, ja. Kjedelig å måtte vente på karakter. Jeg føler meg nesten like spent som deg...

Det blir fort mange pappesker når man skal pakke og flytte. Det er først da man finner ut hvor mye man egentlig har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er så lei av å vente. Det kan være jeg ikke får den før dagen før muntlig. :sukk:

Så i morgen må jeg bare begynne å lese skikkelig til muntlig, kan ikke vente lenger. Men i kveld skal jeg spille, tror jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag, alle. :kaffekopp:

Huff, mister litt motet nå. Ikke har jeg fått karakter, og ikke har jeg blitt kalt inn til intervju. :sukk:

Får ta meg sammen og få lest litt i dag, selv om jeg ikke kan skryte av den store motivasjonen. S-mannen skal på personalmiddag før jobb i dag, så jeg blir alene hele kvelden. Få lest litt nå på dagen, så kan jeg slappe av og spille litt i kveld. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ettermiddag har jeg søkt på fire jobber som høres interessante ut, og opprettet/oppdatert/reaktivert min CV hos tre vikarbyråer. Har også fått lest littegranne til muntlig, så får si meg fornøyd med det. Nå blir det snart handling, middag og etterhvert noe spilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er littegranne KG-lei for tiden. Er her innimellom, men skriver ikke så veldig mye. Regner med jeg kommer sterkere tilbake om litt. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt i orden det Tabris. :klemmer: Jeg må se til å få litt gang på lotro spillinga mi siden du har vært så flink. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er jeg på den andre karakteren min på "din" server. :jepp:

Oioioioioi, send meg navn på PM da. :) Håper jeg får skvist inn litt spilletid i kveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg FERDIG! Jeg ble ikke helt fornøyd med karaktere, hadde håpet på litt bedre, men nå er jeg bare så lettet for at jeg er helt, helt ferdig. Nå har jeg en mastergrad! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! :hoppendeglad: Hvordan var muntlig?

Takk! Det var ikke så ille, sånn sett. Sensorene var hyggelige og lette å prate med, de stilte kritiske spørsmål men virket ikke som om de var ute etter å "ta" meg. Jeg svarte godt for meg, men altså ikke så godt at jeg klarte å gå opp en karakter, som jeg hadde ønsket Men nå er jeg FRI! :hoppe:

Gratulera nok en gang! :hoppe:

Tusen takk! :hoppe:

(Nå har jeg pre-ordered Isengard, mocci).

I dag skal vi på kaffebesøk til ei venninne, hun har fått kattunger, så da må vi jo bort og ta en titt. De er jo altfor søte. Ellers har vi ingen planer denne helgen, skal bare kose oss og slappe av. Antagelig ser vi en film i kveld og koser oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...