Gå til innhold

Kaffekroken

Tabris

Anbefalte innlegg

God formiddag! Ja, det var virkelig godt å få ham hjem igjen! Nå er alt bare fint her. Nå er jeg tilbake til å jobbe med oppgaven, siste innspurt nå før innlevering den 15. Jeg fant også en musserende rosèvin på vingården vi besøkte som jeg skal sprette når oppgaven er levert. Den vingården eksporterer ikke til Norge (enda), så den får du ikke tak i på polet heller. :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ganske herlig. Spesielt siden jeg er i innspurten nå, og kan levere om to uker. I tillegg tror jeg også at jeg får brev i posten denne uka om jeg får stipendiatet eller ikke. Da kan jeg begynne for fullt å søke på jobber etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag. :kaffekopp:

Takker, Purple! Egentlig krysser jeg ingenting, for jeg tror ikke jeg får den. Men vi får se. I går kveld var mor og jeg hos tante og onkel en liten tur (onkel fylte 60 år). I dag skal jeg vel hente niesen min i barnehagen - gleder meg til noen dager uten noen slike planer, hvor jeg kan fokusere bare på oppgaven nå i innspurten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende å få vite mer om stipendiatet. :) Hvilke jobber har du i sikte hvis du ikke får stipendiatet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da søker jeg på vanlige kontor/regnskapsjobber, også holder jeg øynene åpne for drømmejobben. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er drømmejobben? Synes du er kjempeflink som står sånn på med oppgaven. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Drømmejobben er vel egentlig ansvarlig for humanistisk avdeling i et universitetsbibliotek. Eller et stipendiat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fristen for å ta avgjørelsen var 1. mai, så jeg regner med de sender ut brev om avgjørelsen i løpet av denne uka. Ellers leter jeg litt rundt etter andre jobber, må komme i gang med søkingen for alvor så fort jeg har fått svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg faktisk. Ikke innenfor akademia, men en konsulent/saksbehandlerjobb innenfor byutvikling. Høres interesant ut, og de ønsker noen med sammfunsvitenskapelig bakgrunn og erfaring med kundeservice. Jeg skal definitivt søke!

Ellers har laptopen min funnet ut at han vil skru seg av når det passer, bare for å gjøre de siste ukene her litt mer interesante. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Klart du må søke! Det høres jo ut som en interessant jobb, også er det greit med arbeidserfaring, selv om det ikke er helt innenfor det feltet du egentlig vil jobbe i.

Sånn var min gamle pc også. Viste seg at det var Windows det var noe galt med, så jeg måtte innstallere det på nytt. Da levde den en stund til, faktisk. Men utrolig kjedelig at den skulle begynne å klure seg til for deg nå da, sånn i siste innspurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal absolutt søke. Har skrevet en søknad, men skal la S-mannen se over den. Har bedt ham om å være superkritisk, vil sende fra meg noe så bra som mulig. :jepp:

Når det gjelder laptopen så kan det være det er ledningen som er litt løs. Hvis det fortsetter, så får jeg vurdere slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag. :kaffekopp:

Legger meg litt for sent og står opp litt for sent, merker jeg. :Gjesp:

I kveld kommer ei venninne på besøk, jeg kjøpte sjokolade til henne da jeg var i Frankrike (og hun til meg sist hun var på ferie). Ellers har jeg ingen planer for helgen, det er for det meste masteroppgaven som står i fokus. Nå er det bare uendelig med flikking frem til levering.

Ellers venter jeg på svar fra PhD-søknaden, og jeg har funnet en annen jobb jeg vil søke på hvis jeg ikke får den. Så blir spennende å se hva som skjer fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp:

Ja, nå skal jeg snart avgårde i kirken, min yngste nevø blir konfirmert. Etter det er det tilbake til å jobbe med oppgaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårnings Tabris! :vinke:

Jeg er like spent hver gang jeg titter innom her, venter utålmodig på stipendiat avgjørelse. :)

Spennende med jobbsøking da, den der konsulentstillinga innen byutvikling hørtes interessant ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...