Gå til innhold

Kaffekroken

Tabris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når skal du levere oppgaven? Hang in there Tabris! :klemmer:

Takk! :klem: Endelig innlevering er 15. mai.

Litt morgen :kaffekopp:

Håper du får en fin og produktiv onsdag :)

Litt morgen :kaffekopp: til deg også.

Takker, men denne dagen skal nok ikke bli så veldig produktiv. Nå har jeg levert fra meg utkast til ferdig oppgave, og skal ha veiledning fjerde april. Så dagene mellom der tar jeg helt fri. Trenger å lade opp batteriene til jeg har vært på veiledning og begynner siste innspurt. Skal bli herlig. :hoppendeglad:

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Så herlig med noen dager fri! Og jeg signerer mazilla, det er ytterst velfortjent :)

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker, alle! Jeg nyter dem definitvt! Stressnivået sank mange hakk med en gang jeg fikk levert utkastet. I går fikk jeg spilt gjennom det spillet jeg begynte på til X-boxen (den som vi passer på mens eier er på ferie). Hun er snart tilbake, så var bra å få spilt gjennom det jeg hadde planlagt. I kveld er jeg invitert på middag hos ei venninne, det blir kos. :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Har du glemt :kaffekopp: i dag? Vel, du kan få en av meg. :sprettert::kaffekopp:

Kos deg på middag hos venninnen din i kveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Har du hatt en fin helg, Tabris?

Jeg har vært på jobb, og besøkt min bestemor i helgen. Så har vært ganske rolig, men det er godt av og til. :jepp:

Surret litt rundt i dagboken din, og så at du skal til Frankrike i slutten av måneden.

Så kjekt da! :jepp:

Hvor lenge skal du være der? Hva skal dere gjøre på?

Har dessverre (eller heldigvis :klo: ) ingen tips å komme med angående flyskrekken, da jeg bare synes det er moro å fly. Er du redd hele tiden? Eller er det mest når flyet skal lette og lande?

En venninne av meg har flyskrekk. Jo lenger flyturen er, dess større sjanse er det for at det skal skje en ulykke. Så hun tør å fly, med mange mellomlandinger, eventuelt går hun til legen sin og får valium.

Storebroren til en kompis av meg utviklet faktisk flyskrekk for noen år siden. Enda han har flydd masse, og aldri vært utsatt for noe skummelt. Han kan ikke ta noe mot det heller, for han har vært rusavhengig, så hver gang han skal hjem til Italia må han ta tog/kjøre.

Kan ikke du lage ticker for å telle ned til turen? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært innom her på en liten stund. :kaffekopp: til dere alle!

Som jeg også skrev i masteroppgavetråden så har jeg nå vært på veiledning, og selv om jeg har en del forbedringsarbeid å gjøre, så er det ikke snakk om noe stort. Ingen fundamentale ting som må endres, bare småplukk og forbedringer. Veileder tvilte ikke et øyeblikk på at jeg kom i mål, og nå er jeg så lettet! All jobbingen og stresset de siste par månedene har vært verdt det når jeg ser at hovedarbeidet er gjort.

Ja, jeg skal til Frankrike i påsken. Reiser 23. april og blir en uke. Min bror fyller førti (dvs, han fylte førti i fjor høst) og vil feire med nær familie og venner der nede. Vi skal bo i et stort herskapshus, og jeg gleder meg masse. Vi skal besøke vingård, kanskje ta en svipptur til Monacco... jeg har aldri vært lenger sør enn Tyskland, så dette blir gøy!

Fly, ja... Jeg var ikke redd før, jeg ble det sånn plutselig. Det er litt klaustrofobi inn i bildet også, selv om jeg ikke lider av det til vanlig (ingen problemer med heiser og slikt). Men ved andre typer angst så kan man som oftest fjerne seg fra situasjonen (en med sosial angst kan dra hjem, en med angst for buss kan gå av på neste busstopp, en med edderkoppfrykt kan flytte seg bort fra edderkoppen osv). I et fly er man stuck. Og går noe galt, så er sjansen for å overleve svært liten. Ved andre transportulykker har man i hvertfall en sjanse, som oftest.

Jeg vet ikke, vanskelig å forklare dette. Det er jo ikke helt rasjonelt heller. Men jeg satser på valium fra legen, et glass rødvin før vi reiser, en bok jeg gleder meg til å lese og en familie som holder meg opptatt med småprat skal være nok til å døyve frykten.

Ticker, ja. Kanskje det. Men vil heller ha ticker til jeg skal levere oppgaven da, tror jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen og dag til deg også, fru Lilla. :kaffekopp:

Og en :kaffekopp: til alle som stikker innom. Nå er jeg så lettet og glad, kan sitte med kaffekoppen og dille med oppgaven. Det verste er over. :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå tar jeg jammen meg fri for resten av dagen. Har gått gjennom hele oppgaven og rydddet opp i alle dumme småfeil og skrivefeil som veileder har kommentert, har begynt på noen av de større endringene han har kommentert og fant også noe mer teori jeg har begynt å skrive inn (selv om jeg egentlig trenger å gjøre noe mer på det, men godt å se litt på slikt når man faktisk har tid).

Så nå er det tidlig fri. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, har vært litt sløv med oppdateringer her i det siste. Fridagene har vært akkurat hva jeg trengte, og sitter nå på dagtid og forbedrer oppgaven etter det veileder tipset om. Ettermiddag og kveld kan jeg nå bruke på avslapping og spill igjen, det føles herlig. Har også tatt kontakt med vikarbyrået jeg brukte i fjor for å få meg en sommerjobb og satt meg opp som aktiv søkende etter ny sommerjobb.

Og den sjokoladen og kaffen var veldig fristende, takker. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...