Gå til innhold

Kaffekroken

Tabris

Anbefalte innlegg

Hihhi :mrgreen:

Lage mods og maps er det kjæresten min som gjør, jeg bare spiller jeg ;D

Owh, så nå at du er student ved universitetet i agder, er faktisk der jeg er registrert og tar mine 30sp også :D

er du fra sørlandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God fredag, Purple. Og god fredag, alle. :kaffekopp:

S-mannen skal jobbe kveldsskift i dag, så jeg får besøk av ei venninne som skal holde meg med selskap i ettermiddag. Vi skal lage nuddelsuppe, spise digg og antagelig spille litt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en koselig kveld med venninnebesøk. Hun laget sin egen oppskrit av nuddelsuppe til oss, og etter det hadde vi drikkelek til en av Twilight-filmene. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, hva gikk den drikkeleken ut på? :fnise:

Vi hadde drikkelek til 300 en gang. Da måtte alle ta seg en slurk hver gang noen på filmen sa noe som var i overkant macho og litt teit. Måtte gi oss etterhvert, for det ble jo nesten konstant drikking! :ler:

Noen planer for lørdagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Høres ut som en fin fredagskveld :) Håper lørdagen din blir fin også!

Ja, det var en fin kveld. God lørdag til deg også. :kaffekopp:

Hahaha, hva gikk den drikkeleken ut på? :fnise:

Vi hadde drikkelek til 300 en gang. Da måtte alle ta seg en slurk hver gang noen på filmen sa noe som var i overkant macho og litt teit. Måtte gi oss etterhvert, for det ble jo nesten konstant drikking! :ler:

Noen planer for lørdagen?

Hehe, den filmen har jeg ikke sett. :ler: Vi måtte ta en slurk hver gang:

- hovedpersonen var sutrete og selvmedlidende

- det kom en scene i slow-motion

- noen var i bar overkropp

- en replikk var klisjè

Jeg klarte ikke helt å holde følge med filmen, og venninna mi gikk tom for øl halvveis gjennom. :ler:

I dag blir det bare avslapping og spilling. I morgen får vi besøk av S-mannens bror og hans samboer. Regner med det blir Little Big Planet 2 spilling, da. Og noe middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laget klippekrans (bladkrans/kringle) for første gang i dag - og den ble skikkelig vellykket! Luftig, myk og smakfull. Det er sjelden jeg baker og sist jeg forsøkte ble jo en ordentlig katastrofe, så dette var litt gøy. Vi får besøk i morgen, så det kan jeg godt servere!

Nå slapper jeg av med kaffe og klippekrans. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en kopp søndags :kaffekopp: (selv om jeg ikke drikker det selv :fnise: )

Endret av Tingeling1983
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for alle kaffekoppene jeg har fått gjennom helga, det kommer alltid godt med. :kaffekopp:

Og god formiddag til alle. :kaffekopp:

Jeg vurderte om jeg skulle fryse ned noe av klippekransen, jeg var redd det var alt for mye. Men jommen forsvant ikke hele kringla (en tredjedel hadde jeg og S-mannen spist opp dagen før :sjenert: ) på kort tid! Kjekt å se. :smilbla:

I dag skal jeg avgårde og få meg skikkelige sko. Jeg skal gå på tredemølle slik at de kan se hvordan jeg går og tilpasse sko til meg. Bursdagsgave (for et par år fremover :fnise: ) fra min mor. :) Etter det må jeg hjem og lese gjennom og kommentere det kapittelet den andre masterstudenten skal legge frem på masterseminaret nå senere i uka. Og i morgen må jeg ut til uni og jobbe, henger etter noen dager nå. Men ikke mer enn hva jeg fint kan ta igjen med litt skikkelig jobbings denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en mandags :kaffekopp:

Forresten, hvorfor finnes det ikke en te-kopp for oss som bare drikker te? diskriminering!! :jolie:

heldig du som kan bake... jeg er livredd bare av tanken, men svigermor har lovet å lære meg opp så det blir vel ei råd en dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan vel like så godt være te oppi koppen --> :kaffekopp:

Ellers tror jeg det er litt ambisiøst og si at jeg kan bake. :fnise: Jeg baker svært sjelden, og dette er den ene gangen hvor det faktisk ble veldig vellykket. Så tror det er mer riktig å kalle det nybegynnerflaks kombinert med god oppskrift. ;) Så får jeg se om jeg klarer å gjenta bedriften en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Øvelse gjør mester, vet du ;) Om du baker litt oftere, skal du se du blir en dreven baker. Og du kan jo bare spesialisere deg på klippekrans, og kalle deg ekspert på det. Jeg kan ikke lage noe annen gjærbakst enn pizzadeig, men til gjengjeld er jeg rågod på det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har gjort det når det gjelder middag. Jeg er en rev til å lage pai. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...