Gjest Purple Haze Skrevet 8. mars 2011 #801 Del Skrevet 8. mars 2011 God morgen Samboer har kjøpt en sånn HTC-telefon, men han skjønner jo ikke halvparten av finessene på den, og jeg får de rareste sms fra han. Autokorrektur er visst ikke bare-bare Jeg klarer meg fint med min gammeldagse, som jeg kan ringe og sende sms med. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #802 Del Skrevet 8. mars 2011 Takker, Ember, og god morgen. God morgen til deg også, Lilla. Må innrømme jeg er litt glad i gadget. Samtidig merker jeg at jeg allerede synes teknologien går alt for fort. Jeg kommer til å bli en grinete gammel dame, tror jeg, som synes alt var mye bedre før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mars 2011 #803 Del Skrevet 8. mars 2011 Alt VAR bedre før. Sa arkeologen. God morgen! Ambisiøse planer for dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #804 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Hehe, jeg hører på arkeologen. Ja, jeg må skrive tre sider i dag (har skrevet en) og gjøre helt ferdig det delkapittelet som skal til seminaret nå i mars. Men det er sånn sett ferdig, jeg må bare se over det en siste gang. (Men jeg blir jo aldri ferdig-ferdig, og kan alltid se over det og flikke en gang til...). I går kveld, da jeg hadde lagt meg og skulle sove, så kom jeg plutselig på en mye bedre og mer oversiktigelig måte å fremstille en del av teorien min på. Så jeg lå og planla det i går, tenkte og få gjort det også i dag. Irriterende å bruke tid på å skrive om, det blir jo ikke mer sider av det, men det blir jo bedre. I tillegg har spillet Dragon Age 2 blitt sendt i går, så det er en liten sjanse for at vi får det i dag. Sjokolade er kjøpt inn, og jeg må få gjort så mye som mulig før posten kommer. Endret 8. mars 2011 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 9. mars 2011 #805 Del Skrevet 9. mars 2011 God morgen, Tabris! Ha en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 9. mars 2011 #806 Del Skrevet 9. mars 2011 God formiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #807 Del Skrevet 9. mars 2011 God morgen, Tabris! Ha en strålende dag God formiddag, og en strålende dag til deg også. God formiddag God formiddag. Ah, masse cyber-kaffe om morgenen, trenger det. :kaffekopp: I dag sov jeg altfor lenge. Har hjemmekontor denne uka, og da har jeg liten selvdisiplin til å komme meg opp, kjenner jeg. Våknet rett før syv og bestemte meg for å sove "litt til" og våknet igjen ti på halv ti, tung i hodet etter for mye søvn. Men fikk gjort en del bra med oppgaven i går! Spillet jeg venter på kom ikke i går, noe som betyr at det er forholdsvis stor sjanse for at det kommer i dag. Så forsøker å overse vente-modusen og få noe gjort før den tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. mars 2011 #808 Del Skrevet 9. mars 2011 Tenker du fortjener en etter gode ord du la igjen i boka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #809 Del Skrevet 9. mars 2011 Å, takker masse. Er det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 10. mars 2011 #810 Del Skrevet 10. mars 2011 Dragon Age 2 ja, har fått med meg at det lansereres i disse dager. Kan tenke meg at gleden er stor i Tabrisheimen når posten kommer i dag. Jeg er litt spillelei for tiden, har ikke spilt på 3-4 uker...går litt i perioder med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #811 Del Skrevet 10. mars 2011 Ja, går i perioder her også. Det går også i perioder hvilke spill jeg spiller. F.eks har jeg ikke spilt noen MMOs på snart et par måneder. Det betyr ikke at jeg har gått lei, men at jeg har en annen spilldille akkurat nå. Det går i sykluser. I går kom Dragon Age 2! S-mannen og jeg bytter på å spille. Han skal på jobb i kveld, så da får jeg spilt masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 10. mars 2011 #812 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg så Platekompaniet hadde masse reklame for den da jeg gikk forbi i går, men kunne ikke finne den inne Will try again very, very soon... Fin dag med dragene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #813 Del Skrevet 10. mars 2011 Den kommer egentlig ikke ut før den 11., tror jeg. Men vi forhåndsbestilte og fikk det i går. Og, ja, koser meg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingeling1983 Skrevet 10. mars 2011 #814 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Heisann! Måtte jo bare hilse innom her. Det er ikke veldig ofte at jeg kommer over spillnerder av samme kjønn (jeg er jente) så dette var jo kjempegøy! Dragon Age ja, kjæresten min er også en spillfantast og skal ut og kjøpe seg spillet i dag Synes forresten også at masteroppgaven din var meget spennende, da jeg var "fjortis" pleide jeg å være interessert i wiccan kulturen - det som flertallet gjerne kalte hekser. Så ble den interessen lagt død, inntil en kamerat av meg begynte å lære seg å legge tarot for et halvt år siden. Det er morsomt å se hvordan bitene faller på plass. Selv ser jeg på meg som en geek som elsker dingser :D Kan finne på å spille hva som helst, men jeg blir så svimmel og dårlig av vanlige spill som WoW, Crysis.. så jeg ender opp med mere strategispill av typen Starcraft II. Pleier å trøste meg med at jeg burde være takknemlig for svimmelheten min, ellers hadde jeg blitt helt avhengig Og jo, jeg elsker katter jeg og kjæresten fabler om å skaffe oss en katt en gang <3 Endret 10. mars 2011 av Tingeling1983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #815 Del Skrevet 10. mars 2011 Hei, Tingeling, velkommen hit til kaffekroken! Kjekt med enda en spillgeek! Ja, det er enkelte spill jeg også blir kvalm av, faktsk ble jeg litt småkvalm av DA2 også. Men tror jeg har blitt mer vant til det nå, så jeg merker ikke så mye til det (i tillegg til at jeg reduserte sensitivteten til kontrolleren, det hjalp kanskje også på). Jeg spiller for det meste bare RPGs for tiden, og har liten interesse for FPS-spill. Wiccan, ja, jeg var på vei til å melde meg inn i et coven jeg også, for en del år tilbake. Det er fortsatt en del elementer med wicca jeg liker, og tarotkort i seg selv synes jeg jo er kjempespennende. Katter er geniale. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. mars 2011 #816 Del Skrevet 10. mars 2011 Hei Hilser bare på jeg, for den spillgreia har jeg null forutsetning for å henge med på. Det eneste jeg vet, er at jeg også blir kvalm av veldig mange sånne spill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingeling1983 Skrevet 10. mars 2011 #817 Del Skrevet 10. mars 2011 lol, møtte kjæresten i byen før idag, han var blid og glad for da hadde han vært og skaffet seg Dragon Age det har visst ligget ute på nettet i et par dager allerede, så Norge ligger visst etter med utgivelsen? Helt idiotisk strategi av spillbransjen egentlig Har kjøpt meg noe sånn greier man bruker til fly. Skal teste om dette funker Hei :)Hilser bare på jeg, for den spillgreia har jeg null forutsetning for å henge med på. Det eneste jeg vet, er at jeg også blir kvalm av veldig mange sånne spill purple! har sett navnet ditt rundt omkring her så det er koselig å hilse på deg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #818 Del Skrevet 10. mars 2011 Hehe, forstår deg godt jeg, Lilla. Blir litt som meg og VM-prat. Tingeling: Ja, vi fikk det heldigvis i går, siden vi hadde forhåndsbestilt det. Spillet har fått blandede tilbakemeldinger, og jeg kan forstå at hardcore DA-fans er skuffet over de endringer som er gjort. Spesielt hvis de ikke er forberedt på det. Men jeg synes spillet er helt fantastisk. Har sittet i hele dag, faktisk. Sluttet for en liten halvtime siden, fordi S-mannen kom hjem fra jobb og det var hans tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingeling1983 Skrevet 10. mars 2011 #819 Del Skrevet 10. mars 2011 Tingeling: Ja, vi fikk det heldigvis i går, siden vi hadde forhåndsbestilt det. Spillet har fått blandede tilbakemeldinger, og jeg kan forstå at hardcore DA-fans er skuffet over de endringer som er gjort. Spesielt hvis de ikke er forberedt på det. Men jeg synes spillet er helt fantastisk. Har sittet i hele dag, faktisk. Sluttet for en liten halvtime siden, fordi S-mannen kom hjem fra jobb og det var hans tur. hahaha! morro med flere jenter som er sånn har kjent noen andre jenter som spiller, men der har det gått i zynga spill (facebook) og sims... kaller ikke helt det for spill jeg da :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #820 Del Skrevet 10. mars 2011 Hehe, nei. Jeg spiller småspill på min Desire telefon også, men det er mer for avkobling før jeg sover og slike ting. Men, ja, er litt spillgeek. Jeg har til og med laget en mod for Morrowind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå