Tabris Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #741 Del Skrevet 25. februar 2011 Takker for hyggelig hilsen, pus. Rektig flått helg til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 26. februar 2011 #742 Del Skrevet 26. februar 2011 Håper du får en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #743 Del Skrevet 26. februar 2011 Takker, Purple. God formiddag. Litt småstresset i disse dager. PhD-søknaden skal leveres på tirsdag, så jeg må få printet og kopiert alt som skal ordnes og legges ved der. I tillegg bør jeg også få sende noe over til veileder fra masteroppgaven, så må ferdigstille noe der også. Blir litt roligere i hodet mitt når tirsdag kommer og søknaden er levert, så har jeg "bare" masteroppgaven å tenke på. Ellers blir det en rolig helg. Skal opp til bror i morgen på kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 26. februar 2011 #744 Del Skrevet 26. februar 2011 Dette går så bra så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #745 Del Skrevet 26. februar 2011 Satser på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #746 Del Skrevet 26. februar 2011 Er ikke dette bare den kuleste sangen?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 28. februar 2011 #747 Del Skrevet 28. februar 2011 Innom og ønsker deg en god mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #748 Del Skrevet 28. februar 2011 God mandag, Ember. Og god formiddag alle. Hjemmekontor i dag. Skulle egentlig på uni, men da jeg la meg i går begynte jeg å stresse over alt som skal gjøres og da fikk jeg i hvertfall ikke sove. Kjenner jeg er litt småstresset for tiden, ja. Skal bli godt å få avgårde PhD-søknaden i morgen, så slipper jeg å tenke mer på det. Har brukt den siste uka på å planlegge, telefonere, ordne papirer, forbedre papirer, fylle ut papirer, planlegge kopiering av papirer osv. Masse administrative organiseringer for å få med alt som skal til en slik søknad. I dag må jeg også få ferdigsttilt utkastet til et delkapittel og sende det over til veileder. Så det er fokus nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 28. februar 2011 #749 Del Skrevet 28. februar 2011 Håper du får en fin hjemmekontor dag. Det skal nok bli godt å få avgårde PHD søknaden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. februar 2011 #750 Del Skrevet 28. februar 2011 *sender gode vibber* Jeg blir imponert av deg jeg, synes det er godt gjort å holde på med to ting på den måten. Kan tenke meg du gleder deg til å bli kvitt søknaden, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #751 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Takker, Ping. Men du jobber jo mye lengre dager enn meg. Men, ja, mocci, skal bli godt å få den avgårde. Jeg kommer i mål i dag med delkapittelet, ser jeg. Så når jeg har levert PhD-søknaden, så kan jeg begynne på del to av analysen. Skal bli godt! Endret 28. februar 2011 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. februar 2011 #752 Del Skrevet 28. februar 2011 så kan jeg begynne på del to av analsen. Skal bli godt! [/barnslig humor] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. februar 2011 #753 Del Skrevet 28. februar 2011 Dessuten så har jeg en stygg mistanke om at du faktisk jobber mer konsentrert enn meg. What the heck: vi er flinkiser begge to. Nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #754 Del Skrevet 28. februar 2011 [/barnslig humor] Oups, fikset! What the heck: vi er flinkiser begge to. Nemlig. Signerer den. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #755 Del Skrevet 28. februar 2011 Ah, nå begynner ting å falle bittelitt på plass her. Alt tilhørende søknaden er ferdig og printet ut. S-mannen skal kopiere bachelor-vitnemålet på jobb i natt (det var litt panikk i heimen mens jeg forsøkte å lete frem vitnemålet. Jeg hadde lagt det et lurt sted, og det er aldri et sjakktrekk. S-mannen fant det i bokhylla sammen med hundebøkene (?!) ). Jeg har også fått sendt over et delkapittel til veileder nå i ettermiddag, etter at samboer har hatt en språkvask. Jepp. S-mannen kommer definitivt i forordet under "takk til". :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 28. februar 2011 #756 Del Skrevet 28. februar 2011 Lykke til, Tabris!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 1. mars 2011 #757 Del Skrevet 1. mars 2011 Masse masse lykke til med søknaden, nå er det bare å få levert den, så slipper du tenke mer på den en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #758 Del Skrevet 1. mars 2011 Ja, skal bli herlig. Sto opp litt sent, så sitter her med morgenkaffen og frokost. Så er det ut og levere søknad (og et par biblioteksbøker, nå truer de med å ta kneskålene, så kanskje på tide og levere), så er det hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 1. mars 2011 #759 Del Skrevet 1. mars 2011 Heheheh, ser for meg et par torpedoer på døra di for å sanke inn biblioteksbøker Hørtes ut som en behagelig dag det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #760 Del Skrevet 1. mars 2011 Da er søknaden levert! Herlig å ha det unnagjort! For å være ærlig så tror jeg ikke at jeg får stillingen. Muligheten for at den allerede er tatt er stor, og jeg ville egentlig hatt mer tid på meg så jeg kunne gjort prosjektbeskrivelsen bedre. Men jeg har i hvertfall levert, har fått god trening og har fått ut par følere i miljøet om at jeg er her. Så nå kan jeg plukke skuldrene ned fra over ørene og fortsette med analysen på masteroppgaven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå