Gå til innhold

Kaffekroken

Tabris

Anbefalte innlegg

Oi, her har det vært action i Tabrisheimen. :) Godt at voffsebamsen kom til rette, jeg har helt skrekken for at min skal stikke av også, i det minste når hun ikke opp til håndtak og kan ikke åpne dører selv. ;) Så da må jeg rett og slett glemme å lukke ytterdøren.....not likely. :fnise:

Ragdoll er superskjønne ja, kan godt forstå at S-mannen ble litt snurt. ;)

Ja, jeg visste jo at han var snill som et lam mot de han ville treffe der han koste seg på egen labb, men det vet jo ikke nødvendigvis de han treffer.

Jeg er eksmetalhead som har skaplikt Nightwish hele tiden! :opplyser:

(men så er jeg så rar at jeg synes de er ca. hundretusen ganger bedre med ny vokalist, da - så da må man liksom være litt i skapet på det også... eller ikke gidde ;))

:kaffekopp: Håper du får en fin mandag!

Hehe, ja, får være skaplikenyNightwish. Jeg vil ikke høre på ny Nightwish av prinsipp. :snurt:

God morgen :kaffekopp:

Skjønner godt at Smannen syns det var litt kjipt at broren din har kjøpt drømmepusen. Trøsten er at dere kan hilse på den titt og ofte!

Ha en fin mandag :)

Det er en fin trøst, de bor jo rett i nærheten. Men hadde litt lyst å stikke lillepus under jakka og snike meg ut. :ninja:

God mandags morg...formiddag til alle! :kaffekopp: Dozing will be my bane.

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prinsipp? Vil det si at du eeegentlig ikke har prøvd? *legger ond plan om å dytte Tabris inn i skapet* :lur:

Noen festlige og/eller fornuftige planer for dagen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg var uheldig da jeg hadde en Nightwish-kveld på Spotify her om dagen. Da kom jeg tilfeldigvis over en sang med den nye vokalisten. *grøsser med tanken* For all del, hun er nok superflink, det tviler jeg ikke på et sekund, men det blir ikke Nightwish for meg. Jeg er litt rar der - hadde de lagt ned Nightwish og startet et nytt band med nytt navn med henne som vokalist, så kunne jeg ha hørt på det for å se om jeg likte det.

I dag har jeg både festlige og fornuftige planer. Litt småfikling med husarbeid, jeg venter på tilbakemelding fra veileder før jeg kan gjøre noe voldsomt med oppgaven, men kan skrive på noe av det mer lette (presentasjon av temaene i introduksjonsdelen), så tenkte jeg kunne fortsette med det i dag. Ellers blir det å gå en god tur i dag (trening, eller trim om du vil) og så prøve Mass Effect 2 spillet som S-mannen skal kjøpe senere i dag. :happy:

Nå sitter jeg her med frokost - kaffe - og en Nutrilett Dark Chocolate bar. Nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, alle. :kaffekopp: I dag har jeg kommet meg opp tidlig og sitter på uni. Det ble en heller urolig natt, med en pesende og urolig hund som holdt meg halvvåken fra fire i morges. S-mannen tok ham ut halv fem, jeg ga ham ekstra vann og satte ham ut i yttergangen halv seks, og S-mannen satte ham ut i yttergangen igjen og lukket døra skikkelig ti over halv seks. Så begynte pus å dra på vannskåla slik at det ble vann overalt (noe hun har gjort i mange år og ingenting vi har prøvd har hjulpet, aner ikke hvorfor hun gjør det).

Men til slutt kom hun og la seg i senga med oss og malte. Jeg tillot meg å sove en halvtime lenger, og fikk endelig roen over meg. Littegranne. Så nå er det kaffe for å våkne opp og rester av pizzaen vi laget i går til lunsj i dag.

God tirsdag, alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke sant. ;)

Ja, dette ble en god dag! Fikk tilbakemelding fra veileder på utkastet til det ene kapitlet jeg hadde sendt ham. Jeg var redd jeg var litt på blåbærtur eller at det ikke var godt nok og at jeg hadde mye arbeid som gjensto, men fikk veldig positive tilbakemeldinger! Bare litt småplukk her og der som skal forbedres, eller synes han det var mye bra! Nå er jeg så lettet og glad, nå føler jeg endelig jeg har fått bekreftelse på at jeg er på rett vei med oppgaven. Trengte et slikt løft. :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God formiddag. :kaffekopp:

Ja, det var gøy! Feiret i går med øl og popcorn. :fnise: I dag er jeg hjemme. S-mannen er på jobb og har bilen. I morgen skal jeg kjøre mor til tannlegen, og på fredag skal jeg hjem til ei venninne på studiedag. De har akkurat flyttet inn i et splitter nytt hus, så det skal bli spennende å se! Skal også bli spennende å se hvor mye studering det blir gjort på studiedagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal mor og jeg avgårde og gjøre ærender. Nå har bamsehunden reist hjem. Han var utrolig søt og sjarmerende, men jeg kjenner jeg ikke er klar for å ha hund igjen. Noe som var viktig å erfare, siden jeg allerede hadde begynt å sikle på schäfervalper. Nå kan jeg slappe av med valget om at vi ikke skal ha hund på noen år, for nå vet jeg at jeg ikke er klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var du sånn voksen og fornuftig igjen, slutt med det - det får oss andre til å se barnslige ut! :ler:

Kos deg på ærendtur i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skal mor og jeg avgårde og gjøre ærender. Nå har bamsehunden reist hjem. Han var utrolig søt og sjarmerende, men jeg kjenner jeg ikke er klar for å ha hund igjen. Noe som var viktig å erfare, siden jeg allerede hadde begynt å sikle på schäfervalper. Nå kan jeg slappe av med valget om at vi ikke skal ha hund på noen år, for nå vet jeg at jeg ikke er klar.

Hehehe ja det er lett å la seg blende av søte små valper. :rodmer: Jeg klarte ikke å motstå et lite nøste, samtidig som det hjalp veldig på sorgen over min forrige hund som vi mistet så brått. Men det er da dager da jeg er skikkelig lei av voffse også men samtidig er det helt utenkelig å ikke ha henne i livet mitt. :) Jeg var faktisk mer klar for valp enn jeg noengang vil bli for barn..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, Ping. Hvis det kan veie opp litt for all den kjedelige voksenheten, så bedriver jeg for tiden kveldene med å spille et nytt spill jeg har fått dilla på, samt spise opp sjokolade. ;)

Hehe, må innrømme, Mocci, at om jeg ikke er klar for hund igjen, så er jeg enda mindre klar for barn. ;) Men så fort vi får oss egen leilighet, så blir det kattunge! Must... have... kitteh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er flere raser jeg kunne tenkt meg, men schäfer er definitivt en av favorittene, ja. Det er så ille at jeg får fysisk mageknip av å se en vakker schäfer gå forbi på gaten, eller bare se bilder av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere raser jeg kunne tenkt meg, men schäfer er definitivt en av favorittene, ja. Det er så ille at jeg får fysisk mageknip av å se en vakker schäfer gå forbi på gaten, eller bare se bilder av dem.

Her er det noen som har falt pladask ser jeg. ;) Jeg har ingenting imot schäfere, jeg er faktisk ikke redd dem heller (har mer eller mindre inntrykk av at folk er redd for schäfere, selv andre hundeeiere.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, må innrømme, Mocci, at om jeg ikke er klar for hund igjen, så er jeg enda mindre klar for barn. ;) Men så fort vi får oss egen leilighet, så blir det kattunge! Must... have... kitteh!

Hehee, jeg må være gal som prøver å skaffe meg både barn og hund..;) Hunden er på plass da, men så var det dette tobeinte avkommet da..... :sjenert: Føler jeg ikke har all verdens tid på meg, hadde jeg vært yngre hadde jeg fortsatt ventet med det prosjektet..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mitt inntrykk også. Mange som er redd schäferhunder. Og dårlig oppdrett har jo nærmest ødelagt rasen. Dessverre. :(

Nå sitter jeg hos min venninne, skal se om vi får gjort noe studiearbeid i løpet av dagen. Og så er det helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...