Gå til innhold

skikkelige klesklyper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei, jeg vet dette er et på grensen teit spørsmål, men jeg kjøpte klesklyper på europris i sommer, der halvparten allerede er ødelagt. mine gamle ser ut som om de er fra åttitallet, så jeg kjenner igjen de nye siden de er fine i plasten. :) men hvor i alle dager kjøper jeg "gode" klesklyper da? er så lite kreativ at tankene mine bare går tilbake til europris hele tiden... eller biltema. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjøpte treklyper på Jernia, de virker solide. Kostet tre ganger så mye som liknende på Rema, vet ikke om de på Rema er like gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jysk hadde slike i plastikk

Selv liker jeg de veldig gamle treklypene.De holder utrolig godt og brekker ikke opp slik plastikk klypene gjør.

disse på bildet liker jeg,men er vanskelig å finne

Rema,Jysk,Europris har kun plastikk klyper

*fikset skrivefeil*

Endret av Kårky
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rema,Jysk,Europris har kun plastikk klyper

Rema der jeg bor har treklyper, så er verdt å se etter i vanlige dagligvarebutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagligvarebutikk, det ville jeg aldri ha kommet på...! :D er treklyper generelt bedre? problemet med de fra europris er også at de faller fra hverandre, vet ikke om noe må knekke inne i de først. men tusen takk for tipsene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordan har nokon som er veldig gode og fine. Trur dei kostar ein del, men dei er veldig sterke. Ein får kjøpt dei i vanlege matbutikker.

Klesklyper%20i%20pakning.jpg

Håpar du finn nokre klesklyper du blir fornøgde med :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her snakker vi! :) visste jo at kvinneguiden kunne hjelpe meg med et spørsmål som jeg ikke tørr spørre andre om, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...