AnonymBruker Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Skal ha torsk og rekecurry til middag, med ris til. Det er lite grønnsaker i curryen så hva ville dere hatt til? Grønn salat er så kjedelig...
AnonymBruker Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Hva slags curry er det da? (Indisk? Thai? Tomatbasert? Kokosmelk? Sterkt krydret? Søt, sur, salt?)
dobby Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Eg vil tippe at nokre av desse grønsakene kan passe: Tomat, salat, paprika, brokkoli, blomkål eller kanskje kikerter. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 En kikertsalat kunne kanskje vært godt til. Synd sambo hater det..
Frk. Belle Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 (endret) Jeg digger brokoli så stemmer for det! Blokål tror jeg også ville vært fint til. Eller hva med stekt squash og løk? (steker kjapt i panna til du synes det er passe mykt). Den retten så forresten kjempedigg ut! Takk for tipset Endret 9. november 2010 av Frk. Belle
AnonymBruker Skrevet 9. november 2010 #7 Skrevet 9. november 2010 TS her. Takk for tips. Tror jeg går for brokkoli jeg, litt kjedelig og vanlig men sunt og godt. Blir spennende å prøve den oppskriften ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå