Gå til innhold

Hvite singletter som er misfargete under armene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en del hvite singletter som er blitt misfargede under armene. Litt gulnet, etter svette og deo regner jeg med?

Dette gjelder ikke bare gamle klær, men også forholdsvis nye. Er det jeg som svetter unormalt mye eller skjer dette flere? :sjenert:

Det forsvinner ihvertfall ikke i vask. Hvordan bør jeg vaske klærne for å få dette vekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene om det. Jeg han kjøpt tlekkfjerner på spray og skal prøve om det fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke opplevd det, kanskje det er et stoff i deoen din som gjør det? Kanskje prøve en annen deo hvis du kjøper nye singletter? Bik Bok har fine og gode hvite singletter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig det har skjedd med ulike typer deodoranter... :snurt:

Håpe på oppdatering på den sprayen etter at den er prøvd ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanish flekkfjerner på spray eller i pulverform tar ALLE flekker. Spray på, la virke en stund - putt i maskinen = ingen flekk.

Bland pulver og vann til en guffe - ha på og gni inn, la det virke litt - putt i maskinen = ingen flekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har dessverre ikke samme erfaring med Vanish som Moose. Gule deodorantflekker pluss fuktskjolder går i alle fall ikke vekk når jeg forsøker. En gang vasket jeg samme plagg tre dager på rad, og forsøkte henholdsvis pulver-Vanish, spray-Vanish og begge deler, helt uten resultat.

Har derfor avfunnet meg med at enkelte flekker bare ikke kan fjernes, men håper på gode tips her, jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også Vanish. Tror det er Vanish Oxi Action spray. Sprayer på, gnur litt og vasker som vanlig - gule skjolder borte! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...