Nemmera Skrevet 9. november 2010 #1 Del Skrevet 9. november 2010 Skal ha min første kjøretime (dobbeltime) i dag og er skitnervøs... Ja, jeg vet, det er ikke noe å være redd for osv.... Jeg kunne tatt lappen for flere år siden i grunnen, men jeg kom meg aldri så langt. Er det flere her inne som har ventet lenge med å ta lappen og endelig gått til det skrittet at lappen nå skal tas? Flere som syns det er skumle saker? Hva gjør man på første time egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #2 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg tok lappen som 30årig. Og har aldri brukt den... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyra Skrevet 11. november 2010 #3 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg tok sertifikatet da jeg var 20, begynte å kjøre i januar og tok lappen i august... Syns det var kjempeskummelt, og syns alt var tungt å lære, ingenting føltes naturlig for meg. Men det er nå 6 år siden og jeg anser meg selv som en rimelig god sjåfør, har hvertfall ikke hatt noen ulykker Første timen begynner dere på et sted med lite biler, jeg begynte på en parkeringsplass. Brukte timen til å bli kjent med pedaler og alle duppedittene i bilen. Øvde på å starte, stoppe, helt enkle ting, tror ikke jeg kom opp i noe mer enn 2. gir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 11. november 2010 #4 Del Skrevet 11. november 2010 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå