Gjest Lottemor Skrevet 5. mai 2002 #1 Del Skrevet 5. mai 2002 Jeg leste innlegge til Indianlady og ble da litt nyskjerrig på hva vi kvinner ser etter når det gjelder utsende til en mann. Det blir jo hele tiden diskutert hvodan kvinnen skal se ut og ikke se ut. Hvordan vi fler at vi skal se ut osv.... Det er tenner på når det gjelder en manns utsende og det jeg tiltrekkes er : *Brune øyner *Kort maskin klippet hår *rundt / kraftigt ansikt *bukkesjegg *Bred skuldre *Strore overarmer *synelige bryst og rygg muskler *De skal ha rumpe ikke hull i ryggen *Manndig gange *og så skal de være tøff utad Hvordan ser deres drømme man ut,hva tiltrekkes dere av når det gjelder menn??? _________________ Lottemor 1212[ Dette Innlegg er endret av: Lottemor den 2002-05-05 11:59 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pisces Skrevet 5. mai 2002 #2 Del Skrevet 5. mai 2002 Ideelt sett er vel drømmemannen høy og mørk, men i realiteten så er det ofte noe med måten han beveger seg på, måten han ler på, ett eller annet med hendene og nakkepartiet som gjør han vakker.. Jeg har generelt sett ingen liste som jeg går etter når jeg kategoriserer en mann som tiltrekkende, men det enkelte karaktertrekk som jeg finner mer tiltalende enn andre. Markert hakeparti og høye kinnben, mørke øyne og følsom munn er vanligvis noe jeg liker å hvile øynene på. Det betyr ikke at jeg nødvendigvis forelsker meg i en mann som ser slik ut, det er bare noe som jeg finner visuelt tiltalende. (på samme måte som mannen min synes sensuelle damer i 30-40 årene er vakre å se på...) Når det er sagt så teller sjarm, intellekt og humor veeeldig mye for hvor flott en mann er. Jeg tenner ikke på en pen mann uten sex-appeal..og den styres av utstrålingen! Pisces Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
{Ane} Skrevet 5. mai 2002 #3 Del Skrevet 5. mai 2002 Om man går vekk i fra det indre. Så har jeg ikke noe i mot at han ; *Ser glad ut *sprek, gjerne med brede skuldrer, og trent ryggmuskler *Ikke så høy. [175-185] *Sporty. [elsker å se gutter som kan beach volleyball] *mørke øyner som "gjemmer" seg under mye øyenbryn. *Mørke blond. Men gjerne mørk! *SOLBRUN:) Hater å se hvite mannlige legger. turn off med en gang *barnerumpe kinn. Oisann... det var jo typer min det ! HM! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 5. mai 2002 #4 Del Skrevet 5. mai 2002 Når alt kommer til alt er personlighet og utstråling det viktigste, men om ovennevnte stemmer så er det slett ikke å forakte om han: * er høy (helst over 185) * er mørk * har mørke øyne (ikke nødvendigvis brune) * brede skuldre (litt sånn kleshengeraktig) * har en liten kløft mellom englevingene * er slank * har litt senete underarmer * har kortklipt hår * har en spesiell form på munnvikene som det er helt umulig å forklare... * har pen hud (ikke masse hudormer osv) * kler seg normalt pent * har pene (og rene) tenner * tar generelt vare på seg selv, men uten at han blir en "femidott" av den grunn * at han lukter mann * at han ikke har anlegg for "vom" * at han har pene, men maskuline hender * at han er nøye med å barbere seg (i ansiktet) Kommer ikke på mer i farta! Klem, Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 5. mai 2002 #5 Del Skrevet 5. mai 2002 Jeg tiltrekkes av mørke, brunøyde menn Gjerne smilehull og en trent kropp. Nå har samboeren min blå øyne, eks mannen min har blå øyne og ingen av dem har trente kropper Jeg tiltrekkes av menn som kan snakke for seg. En som kan argumentere og sette ord på tanker og følelser. Drømme mannen kan DANSE!!!!! Og gjerne spille piano Drømme mannen forguder meg, og det kan sees i hans blikk. Øyne er viktig!!! Øynene må leve. Jeg må kunne se sinnstemningen hans på øynene hans. Av filmstjerner synes jeg Andy Garcia er til å spise opp!!!! Men... nå tar jeg helt av her *drømme drømme drømmer meg bort i Andy sine armer* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 5. mai 2002 #6 Del Skrevet 5. mai 2002 Når man ser bort ifra det faktum at en mann med luft i hodet og en halv hjernecelle over hodet ikke finnes attraktiv fra min side: * godt bygget overkropp: brede skuldre, muskler i rygg, armer og bryst. Boler-kropp er ikke pent, men en sterk kropp er meget bra. * muskuløse over- og underarmer, "senete" underarmer * pene, maskuline hender * livlige øyne, "blikket" (uten videre forklaring - enten har han det, eller ikke). * manne-øyenbryn * lukter mann * markert hake * "pen" hals - slank, men maskulin (ikke be om nærmere forklaring takk) * slank kropp (som trent, ikke beinete, dvs. ikke bare sprekk nederst i ryggen) * sporty! * kort-kort hår ... også fikk jeg lyst til å ta med alle de personlige egenskapene, som er mer interessante (eller hva med en herlig kombinasjon..? ) men det får bli en annen gang.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. mai 2002 #7 Del Skrevet 5. mai 2002 Jeg elsker høye mørke menn med brede skuldre og sterke armer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 6. mai 2002 #8 Del Skrevet 6. mai 2002 Sånn skal han være: *lyst krøllete kort hår *litt høyere enn meg, ca. 10cm. *fin og veltrent kropp med masse muskler *kjempe snill og tålmodig *flink til det meste *sjenerøs *romantisk *sterk *snille øyne *PERFEKT Akkurat som min kjæreste!!!! 1212[ Dette Innlegg er endret av: Linnie den 2002-05-06 10:21 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #9 Del Skrevet 6. mai 2002 Han Må se intelligent ut, gjerne bruke briller, ha en mørk og mandig stemme(snakke dialekt) store kraftige hender med lange knoklete fingrer, varm personlighet, og kunne skrive og formulere seg så det treffer meg rett i hjertet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #10 Del Skrevet 6. mai 2002 Hei Min drømmemann ser slik ut: ca 175 cm høy Svart kort hår og brune øyne som smiler.Hårete brystkasse og armer og ben med karamelfarget hud. Slank og har muskler.Et godt hjerte og er snill. Har vett og forstand ja dette er min MANN. hilsen:-) indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leni Skrevet 7. mai 2002 #11 Del Skrevet 7. mai 2002 Han er ca 185 cm høy, har mørkt hår, mørke øyne, breiskuldra, solbrun, trent kropp og sterke, faste overarmer.. Slik ser han jeg dater ut om dagen: 185 cm høy, VELDIG brun, kvart italiener, sølvring i øret, blå øyne med brune prikker i,BLIKKET, svart kort hår, trent og fast kropp, stram liten rumpe, breiskuldra. OG i tillegg har han DEN personligheten *sukke og drømmesegbortlitt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. mai 2002 #12 Del Skrevet 7. mai 2002 Jeg er ikke den typen som nødvendigvis faller for de med "perfekt" kropp eller nydelig utseende. Jeg har mine tanker om hva som kan være den perfekte, men jeg kommer aldri i verden til å kunne oppnå det uansett. Min drømmemann må være en snill og omtenksom fyr. En som bryr deg om hva du sier. Han bør kunne forholde seg til mange typer mennesker, ha egne meninger, ikke være rasist. Jeg elsker følsomme menn som innrømmer at de gråter på film, og som ikke forandrer seg sammen med andre mennesker. Utseende er ikke så viktig for meg, så lenge han har de etiske prinsippene i behold. Dessuten bør han ha økonomisk sans, og være romantisk! Jeg er av den typen som kan falle for menn som er 15-20 år eldre enn meg. Jeg syns de aller fleste menn ser best ut i 30-40 års alderen. Da har de merker etter livet, og vet at alt ikke er like rosenrødt. Men min drømmemann over alle menn på denne jord er George Clooney... og den drømmen skal beholdes som en DRØM! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå