Gå til innhold

Hvor BØR du bo?


Rapitap

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, kom til å tenke på at de fleste sikkert ville havnet opp som vestlending, for de spm hadde jo de mest naturlige svarene....eller de beste av alternativene...eh..skjønner?

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nordlending. Furet, værbitt og antakelig svært fiskeinteressert. Du har en folkelig humor, og skratter ofte høyt mens du slår deg på låret. Dersom du har sansen for rorbuer og grisehistorier, er Nord-Norge stedet for deg.

Stemmer på en prikk.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør bo i Oslo og sannsynligvis gjør du det allerede. Du er svært urban og setter pris på cafeliv, sære filmer og obskure konserter...

Hehe det var ikke helt korrekt men slettes ikke så langt unna sannheten heller :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du bør bo i Oslo, og sannsynligvis gjør du det allerede. Du er svært urban, og setter pris på caféliv, sære filmer og obskure konserter. I Oslo kan du dele din særhet med tusenvis av likesinnede. "

:ler: Jaja, jeg er litt kvasiurban føler jeg egentlig.. men jeg bor jo i Norges nest største by da!! Jeg elsker bylivet selv om jeg opprinnelig er bygdejente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Du bør bo i Oslo, og sannsynligvis gjør du det allerede. Du er svært urban, og setter pris på caféliv, sære filmer og obskure konserter. I Oslo kan du dele din særhet med tusenvis av likesinnede.

Hm, vel hvis jeg må velge mellom designersko, støvler, mokasiner (m dusk) så er valget klart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, vel hvis jeg må velge mellom designersko, støvler, mokasiner (m dusk) så er valget klart...

Helt enig, hang meg også opp i den derre...

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

også tenker jeg at hvis jeg allerede hadde bodd nær sjøen, ville jeg kanskje hatt en bok m ulike fisker i farger på nattbordet. Dermed ville jeg passet inn ved sjøen. Eller - for meg er det naturlig å sitte på ute cafè og se på mennesker om sommeren. Hadde jeg bodd ved sjøen, hadde det vært naturlig å svare "sitte på bryggen og spise reker" - og dermed hadde jeg passet inn der. Skjønner? Det blir på en måte en selvoppfyllende profeti eller noe... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo

Du bør bo i Oslo, og sannsynligvis gjør du det allerede. Du er svært urban, og setter pris på caféliv, sære filmer og obskure konserter. I Oslo kan du dele din særhet med tusenvis av likesinnede.

Merkelige alternativer :klø: !

Svaret stemmer ikke i det hele tatt :o .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Oslo

Du bør bo i Oslo, og sannsynligvis gjør du det allerede. Du er svært urban, og setter pris på caféliv, sære filmer og obskure konserter. I Oslo kan du dele din særhet med tusenvis av likesinnede.

:o Det var langt unna der jeg bor nå det da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kveldsvisitt

Gratulerer, du er vestlending. Du vet å sette pris på penger, olje, sild og turister. På Veslandet finnes alt dette, (selv om mesteparten allerede er kjøpt opp av andre vestlendinger), i tillegg til fjorder og fjell.

:roll: Eh, javelllll.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oslo

Du bør bo i Oslo, og sannsynligvis gjør du det allerede. Du er svært urban, og setter pris på caféliv, sære filmer og obskure konserter. I Oslo kan du dele din særhet med tusenvis av likesinnede.

Bare tull! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Vestlandet

Gratulerer, du er vestlending. Du vet å sette pris på penger, olje, sild og turister. På Veslandet finnes alt dette, (selv om mesteparten allerede er kjøpt opp av andre vestlendinger), i tillegg til fjorder og fjell.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...