Gå til innhold

Retro tapet?!


Troyamin

Anbefalte innlegg

Var på besøk hos min svigerinne halloweenhelgen og guttungen på fem var en ramp og rev tapet. Eneste rommet med original 70-talls tapet som var verdt å ta vare på... Nå leter jeg etter samme/noe alla samme. Kan noen hjelpe? Nærmeste by er Kristiansand, men jeg kjører gladelig et stykke for å få tak i tapet!

post-27347-1289236430,3598_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Home & Cottage kanskje? Har vært der selv og sett på en del vintage tapet, men det var kanskje fra 100 år og mer tilbake i tid.

Er det mulig å lage sjablonger selv og prøve å dekke over skadene med maling? Hvis du kjenner noen som går forming vgs så kan kanskje de hjelpe deg? Men det blir kanskje litt i vanskeligste laget å finne akkurat riktig blånyanse osv.

Det må da finnes butikker som selger retro tapet fra 70-tallet, hvis du søker litt rundt på nettet?

Ønsker deg lykke til!

Edit: Hvordan klarte jeg å poste dobbelt samtidig, og atpåtill få den ene posten som anonym?

Endret av Fru Filifjonka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Home & Cottage kanskje? Har vært der selv og sett på en del vintage tapet, men det var kanskje fra 100 år og mer tilbake i tid.

Er det mulig å lage sjablonger selv og prøve å dekke over skadene med maling? Hvis du kjenner noen som går forming vgs så kan kanskje de hjelpe deg? Men det blir kanskje litt i vanskeligste laget å finne akkurat riktig blånyanse osv.

Det må da finnes butikker som selger retro tapet fra 70-tallet, hvis du søker litt rundt på nettet?

Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips. Sjekket ut alle linkene men INGEN av de hadde akkurat den tapeten :( Skal høre om min svigerinne fant noe annet der som hun heller kan bruke :)

Tapeten er så skadet at den ikke kan fikses. Må derfor ha tak i ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke få noen til å ta bilde av tapeten og så trykke den opp som ny tapet? Men det er sikkert skrekkelig dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan ikke få noen til å ta bilde av tapeten og så trykke den opp som ny tapet? Men det er sikkert skrekkelig dyrt.

Jeg vet ikke hvordan man går fram eller hvem som gjør dette. Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...