AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #61 Skrevet 10. november 2010 http://jetsociety.files.wordpress.com/2007/07/nicky-whelan.jpg
Yme Skrevet 10. november 2010 #62 Skrevet 10. november 2010 Helt vanlig trent? HAr en lang vei og gå før jeg blir helt vanlig trent ser jeg.. Det kommer jo helt ann på hvilken målsetting du har, og hvor mye du setter deg inn i treninga da. Trening er en livsstil, om man skal gjøre det skikkelig, så man må være nøye med kostholdet (dvs at du spiser riktige mengder protein, carbs og fett hver eneste dag) og passe på å øke progresjon gjevnlig, både på kondisjon og styrketreningen. Om du ikke er så "inn" i det, så kommer du aldri til å bli en normalt trent person, men heller en person som bare trener gjevnlig uten å sette seg skikkelig inn i det, å det er selvfølgelig ikke noe galt i det heller. Kroppen har godt av den mosjonen den får uansett. Liker også trente damer Ja, det var flinke damer! Når damene får årntlig markerte blodårer, blir det litt mye for meg, så jeg likte de 2 første best. Jeg er veldig glad i anatomi, både som vitenskap og fra et kunstnerisk synspunkt, også får damene sånne fine sprettrumpe når de er bra trent Kom hit nesten uke, så drar vi å kjenner litt på dem! hehehe
luckygal Skrevet 10. november 2010 #63 Skrevet 10. november 2010 Det kommer jo helt ann på hvilken målsetting du har, og hvor mye du setter deg inn i treninga da. Trening er en livsstil, om man skal gjøre det skikkelig, så man må være nøye med kostholdet (dvs at du spiser riktige mengder protein, carbs og fett hver eneste dag) og passe på å øke progresjon gjevnlig, både på kondisjon og styrketreningen. Om du ikke er så "inn" i det, så kommer du aldri til å bli en normalt trent person, men heller en person som bare trener gjevnlig uten å sette seg skikkelig inn i det, å det er selvfølgelig ikke noe galt i det heller. Kroppen har godt av den mosjonen den får uansett. Ja, det var flinke damer! Når damene får årntlig markerte blodårer, blir det litt mye for meg, så jeg likte de 2 første best. Jeg er veldig glad i anatomi, både som vitenskap og fra et kunstnerisk synspunkt, også får damene sånne fine sprettrumpe når de er bra trent Kom hit nesten uke, så drar vi å kjenner litt på dem! hehehe Hehehe, ikkesant Ja, Pia Marlen (nr 3) er sykt trent - og jeg syntes også at hun som regel er for stor.. Ikke så fan av for store skuldre osv på jenter - det blir fort veldig maskulint og da hjelper det ikke med et tonn sminke og masse silikon hehe. Men - kunne dødd for den rumpa og de beina på det bildet!
Yme Skrevet 10. november 2010 #64 Skrevet 10. november 2010 Hehehe, ikkesant Ja, Pia Marlen (nr 3) er sykt trent - og jeg syntes også at hun som regel er for stor.. Ikke så fan av for store skuldre osv på jenter - det blir fort veldig maskulint og da hjelper det ikke med et tonn sminke og masse silikon hehe. Men - kunne dødd for den rumpa og de beina på det bildet! Silikon syns jeg ikke noe om i det heletatt. Pupper er hyggelige i alle størelser, så jeg skjønner ikke vitsen med proteser. Enig om skudlrene. Jeg syns det er penest når de har en sånn stripe som går opover magen, men bittelitt definerte muskler, også liker jeg beina og hoftene bestest. Det er pent med markerte muskler på armene, men de trenger ikke være store, for det er litt maskulint. Det er vel ikke umulig å få sånn rumpe, og sånne bein, er det det da? Jeg regner med at du liker å trene, siden du syns sånt er pent, så det burde jo ikke være en umulig sak.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #65 Skrevet 10. november 2010 http://www.eatliver.com/img/2008/2781.jpg 1
Mann_30 Skrevet 10. november 2010 #66 Skrevet 10. november 2010 Usj.. slike muskelbomber og anorektiske treningsvrak vil jeg ha meg frabedt. Synes den kroppstypen som Christina Hendricks har er fin.. rund og myk, uten å være tykk. Ser ut som en Kvinne. (Med stor K i Kvinne.) Noen vil jo helst at jentene skal se ut som små gutter. Det synes ikke jeg er pent. Det er direkte usexy.
Yme Skrevet 10. november 2010 #67 Skrevet 10. november 2010 Christina er ikke vond å se på hu nei http://thedemoiselles.com/wp-content/uploads/2010/04/Christina_Hendricks_Looking_Great.jpg Nammenam!
Gjest Blubberella Skrevet 10. november 2010 #68 Skrevet 10. november 2010 Får ikke satt inn bildet hvertfall dama er negar khan deilig som faen. Tja, hadde det ikke vært for skrumpehjerne og den digre sugefiskmunnen så hadde hun jo ikke vært så verst. Bra kropp.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2010 #69 Skrevet 10. november 2010 Usj.. slike muskelbomber og anorektiske treningsvrak vil jeg ha meg frabedt. Synes den kroppstypen som Christina Hendricks har er fin.. rund og myk, uten å være tykk. Ser ut som en Kvinne. (Med stor K i Kvinne.) Noen vil jo helst at jentene skal se ut som små gutter. Det synes ikke jeg er pent. Det er direkte usexy. Jeg er helt enig. Jeg er topptrent selv, men tiltrekkes ikke av synlig trente damer. Min kone skal ha en stor hekkspoiler, og evt litt heavy hooters AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. I looooooooooooves bitches. =)
Gjest g22 Skrevet 10. november 2010 #70 Skrevet 10. november 2010 http://jetsociety.files.wordpress.com/2007/07/nicky-whelan.jpg http://www.eatliver.com/img/2008/2781.jpg WOW
Yme Skrevet 10. november 2010 #71 Skrevet 10. november 2010 Bianca Beauchamp er også en ganske kjekk dame, også liker jeg Shakira, siden hu har så flotte fødehofter. Men som sagt så varierer det mye på dagsformen... Damer er fine i alle fasonger, så lenge de kler utseende sitt.
Gjest Bella_ Skrevet 10. november 2010 #72 Skrevet 10. november 2010 Bianca Beauchamp er også en ganske kjekk dame, også liker jeg Shakira, siden hu har så flotte fødehofter. Men som sagt så varierer det mye på dagsformen... Damer er fine i alle fasonger, så lenge de kler utseende sitt. oh herre for en drømme kropp to die for:)
Gjest HunterLady Skrevet 10. november 2010 #73 Skrevet 10. november 2010 Bianca Beauchamp er også en ganske kjekk dame, også liker jeg Shakira, siden hu har så flotte fødehofter. Men som sagt så varierer det mye på dagsformen... Damer er fine i alle fasonger, så lenge de kler utseende sitt. Plastic Fantastic! Synes ikke hun derre var noe særlig.. MEEEEN.. Shakira er uten tvil råsexy!
Gjest Gutt29 Skrevet 10. november 2010 #74 Skrevet 10. november 2010 Apropos "trente damer", for meg er f.eks. Allison Stokke (stavhopperen som ble postet over her) omtrent maks det som fortsatt kan er fint for min del. Så streng er jeg.. (Det ansiktet hjelper selvfølgelig også)
luckygal Skrevet 10. november 2010 #75 Skrevet 10. november 2010 (endret) Nei, det er sant - det er jo ikke heelt umulig hehe.. men tror nok det tar noe tid. Problemet er jo også at fitness damer utenfor sesong ofte ikke er serlig fine. Så fort de får litt fett på kroppen ser de ofte kvapsete ut.. Sånn halvtjukke og maskuline.. Rett og slett bare svære. Jeg personlig vil da heller gå for en kropp som ser bra ut året rundt Liker trente og definerte kropper på jenter - gjerne med hofter og svai i ryggen. Så definert man kan bli UTEN at det blir maskulint. Jeg syntes feks. Jenna Renee er flott. Men - dette er det jo øyet som ser som bedømmer. Shakira er flott!! Både trent men med feminine former. Hun Bianca blir litt "for mye" av alt for min del. Og - der er det vel mengder med silikon?? Ikke så fan av så store pupper.. Men, smak og behag, godt alle ikke finner det samme tiltrekkende! De to damene til gjestg22 var også flotte! edit; ble mye flott her hehehe Endret 10. november 2010 av luckygal
Yme Skrevet 10. november 2010 #76 Skrevet 10. november 2010 Plastic Fantastic! Synes ikke hun derre var noe særlig.. MEEEEN.. Shakira er uten tvil råsexy! Som nevnt så er jeg ikke veldig glad i silikonpupper, men jeg kan overse sånne ting (på samme måte som jeg kan overse andre ting jeg ikke liker) om helheten er bra. Jeg syns hu har en veldig femenin og bra kropp, også syns jeg ikke at anntrekket gjør det noe verre da høhøhø
Yme Skrevet 10. november 2010 #77 Skrevet 10. november 2010 Nei, det er sant - det er jo ikke heelt umulig hehe.. Svaret mitt blei langt, så jeg slang det inn på en PM
luckygal Skrevet 10. november 2010 #78 Skrevet 10. november 2010 Svaret mitt blei langt, så jeg slang det inn på en PM Ja, jeg så det Men, hvordan finner jeg tilbake til den? Jeg er ny her - første PM jeg har fått hehe (og ja, jeg skjønte først nå hva det står for )
Yme Skrevet 10. november 2010 #79 Skrevet 10. november 2010 Ja, jeg så det Men, hvordan finner jeg tilbake til den? Jeg er ny her - første PM jeg har fått hehe (og ja, jeg skjønte først nå hva det står for ) Skal vi seee... Oppe på venstre side der, der nicket ditt (i en rosa boks) står sammen avatren din (der du kan logge ut). Trykk på nicket ditt der, så kommer det opp en meny hvor du kan velge innboks. Får du det til?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #80 Skrevet 10. november 2010 Jeg synes Whitney Thompsoner dritfin!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå