Gå til innhold

Orgasme


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Dette er et litt flaut, men fant ut jeg måtte spørre likevel... Ære være anonymiteten :)

Jeg er singel, og må derfor med jevne mellomrom underholde meg selv. Når jeg får orgasme så må jeg rett og prompe :sjenert: Dette er ikke et problem når jeg har sex med menn siden jeg ikke får orgasme da... Noen andre som opplever dette? Og dette er jo ikke akkurat med på å bidra til at jeg har lyst å slippe meg løs med en mann, for dette må jo være temmelig turn off for han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gjort det sammen med mannen min jeg :flau: Med luft i magen og litt lite kontroll over musklene der under orgasmen så skjer sånt ja.

Han tok det pent.

Skjedde forøvrig helt i begynnelsen av forholdet, og nå er vi gift ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter her...

Hos meg skjer det 95% av gangene... Og det er ikke en liten smyger heller, men sånn typisk fjert som kommer når man tar i :sjenert: Vet ikke hva jeg skal gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å få en fryktelig "trang" til å prompe rett før jeg kommer, når jeg onanerer, men denne "trangen" har jeg ikke kjent noe til når jeg har hatt sex med en partner.

Merkelige greier. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gift mann

Dette er et litt flaut, men fant ut jeg måtte spørre likevel... Ære være anonymiteten :)

Jeg er singel, og må derfor med jevne mellomrom underholde meg selv. Når jeg får orgasme så må jeg rett og prompe :sjenert: Dette er ikke et problem når jeg har sex med menn siden jeg ikke får orgasme da... Noen andre som opplever dette? Og dette er jo ikke akkurat med på å bidra til at jeg har lyst å slippe meg løs med en mann, for dette må jo være temmelig turn off for han...

Slapp av,selvfølgelig flaut første gang men tror ikke mannfolk synes det er ekkelt.Fint at du tør slippe deg løs når du er alene da :) Hun jeg har vært gift med i mange år promper av og til når hun får orgasme, hun synes fremdeles det er litt flaut, men det gjør ikke meg noe. Jeg tar det som et tegn på at hun nyter og tør slippe seg løs.samtidig har hun jo tillit til meg.

En gang prompet hun da vi fikk orgasme i 69 stillingen, tja jeg nøt jo ikke det akkurat en slik "fønvind" i ansiktet, men men. Hun nyter jo og få orgasme, og det gjør jeg og.......Så konklusjonen er: det gjør ikke meg noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikker på at det ikke er "fitte-fjert"?? Det får jeg innimellom, har kommet luft inn der når jeg/vi holder på også når ujeg kommer eller han trekker seg ut så kommer lufta med liksom. Høres ut som en "vanlig" fjert, men er heldigvis ikke det. Men vi har flira litt av lyden ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det ikke er "fitte-fjert"?? Det får jeg innimellom, har kommet luft inn der når jeg/vi holder på også når ujeg kommer eller han trekker seg ut så kommer lufta med liksom. Høres ut som en "vanlig" fjert, men er heldigvis ikke det. Men vi har flira litt av lyden ;D

Tro meg - det er ikke en "fitte-fjert", dette er en vanlig rompe-fjert :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...