Gå til innhold

Julemarked i barnehagen

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Alle" vet vel at Steinerskole/barnehage - krever mye mer av foreldrene både i engasjement og innsats enn normale barnehager - enten det er kommunale eller private. De drives jo også på en litt annen måte/med en annen filosofi enn "normalen".

Velger man en Steinerbarnehage eller skole - kreves det mer enn det vanlige i forhold til engasjement, og julemarkedet er som regel en av de viktigste inntektskildene de har.

Det eneste som jeg kan se er feil i denne sammenhengen er at TS tydeligvis ikke fikk med seg (ble fortalt spesifikt) at barnehagen forventer en stor egeninnsats i forbindelse med julemarked/andre arrangementer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I barnehagen til bara til ei venninne er det slik at en skal stille opp på slike verksteder for ca 500 i løpet av året. De fleste gir langt mer. Jeg har vært på besøk i barnehagen og det er en svært bra barnehagne med stort og fint ute område. Du burde fått vite dette før dere takket ja til plassen.

Hva med å si jeg klarer ikke å lage ting for 500 kr hva skal jeg gjøre? Snakk med bestyrer.

Ellers så kan jo ikke barnehagen gjøre så mye med det om du ikke klarer dette, men prøv bak en kake eller noe og sett prisen på 30 kr pr stykke. Om du ikke klarer å få inn 500 kr så blir det altfor dumt av barnehagen og klage på dette.

Skrevet

Kjøp noen pakker kjøttdeig, en sekk med ris, 20 pakker amerikansk gryte fra TORO og sett i gang og kok.... 10 liter gryterett, til 50 kr pr tallerken med rundstykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...