Stine Josefine Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Hei! Håper noen kreative sjeler her inne kan hjelpe meg. Skal ha julebord om ett par uker og jeg kunne tenkt meg å finne en sang vi kan bruke. Tenker da på en sånn en der en kan putte inn navnet på deltakerne. Husker jeg var i en bursdag en gang der det var en sang som begynte ca sånn: "En natt forleden før denne festen, vi hadde lagt oss og sovnet nesten, kom lille Ole med paraply'n, han ville ta oss med en tur på by'n, han ville ta oss med en tur på by'n" Han tok oss med til sitt lille rike......." Så husker jeg ikke mere - og ikke klarer jeg og finne teksten hjemme heller... Noen som kjenner til sangen el har en annen sang med samme opplegget? På forhånd tusen takk for hjelpen!
Wonders Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 hakke peil asså, aldri hørt om dette jeg. Så pleier vi aldri å synge heller...
Tuä Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Dette er ikke jeg flink på. Hva med å kontakte personer som holder på med å lage slike festsanger ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå