Gå til innhold

Etterpå...


Skribenten

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg og samboeren min har et meget godt forhold. Vi snakker godt sammen, har det godt ilag på alle mulige måter, sexen er fabelaktig, men det er kanskje noe der som hun savner?! Eller jeg vet at det er slik, for hun har nevnt det for meg, og jeg tenkte kanskje at jeg skulle gjøre et par undersøkelser på hva som kunne være aktuelt.

Det har seg slik at selv om jeg har fått orgasme, og gjerne også hun omtrent samtidig, så vil ikke det nødvendigvis si at hun har fått nok.

På dette tidspunktet er ikke jeg i fysisk stand til å gi henne noe videre samleie med det første, så da er vi inne på at der må alternativer til.

Kvinner er vel generelt mer mottakelig for seksuell stimulans etter at hun har fått orgasme enn mannen er, og jeg vil veldig gjerne tilfredsstille henne på en måte som kan gi henne enda mer utbytte.

Jeg er åpen for gode forslag fra de som føler at de har noe å si angående dette.

Hva med munn, fingre... og etterhvert enda flere fingre? Eller synes andre at det er best å bare fortsette like hardt som man gjorde rett før orgasmen?

Hun liker å få det rimelig hardt når hun nærmer seg klimaks, og hun har vel mer enn antydet at hun kanskje tåler det enda hardere en stund etterpå.

Gode råd og vink, synspunkter og egne erfaringer rundt dette mottas med stor takk! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er litt som samboeren din, og løsningen var enkel: før "vanlig" sex, altså penetrering, tilfredstiller samboeren min meg ved å bruke finger og/eller munn til jeg får orgasme. Etter orgasmen, har vi "vanlig" sex, helt til han har fått orgasme og muligens jeg også for andre gang. Kanskje det kunne ha fungert for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...