Gjest Buster95 Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 hei:) jeg har de siste 3-4 årene hatt en voldsom hodepinne. ingen har klart å finne ut av hva det er har gått til både fastlege og homøopat. fastlegen sa at jeg måtte begynne å bruke briller, noe jeg gjorde i noen mnd uten at noe skjedde(om noe endret seg så ble det bare verre). homøopaten ga meg to saltpiller eller noe, som ikke funket kan du si! paracet og ibux funker ikke, så jeg får på en måte aldri en pause fra det heller. har lagt merke til at jeg sover mindre og mindre noe som selvsagt går utover skole og karakterer.... noen som har noen ide om hva som kan hjelpe eller hva jeg bør gjøre? skal BTW tilbake til homøopaten om sånn en uke eller noe...
Gjest idakaroline Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Hadde det sånn jeg også, legene sa at det ville gå over, men jeg ga meg ikke og ble til slutt henvist til Øre-nese-hals lege etter røngten, MR og diverse andre undersøkelser. Hos ØNH fant de ut at grunnen til hodepinen min var tette bihuler. Fikk en spesiell type nesespray - og vips, problemet var løst!
Gjest buster95 Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 takk takk, men tror ikke at det er dette som er problemet. har ikke hatt problemer med bihulene før, har bare vært plaget med en del ørebetennelser(legen har sjekket ørene mine, hun sier at de seer grei ut)... det har også de siste dagene dukket opp en kvalme..-_- kos med kvalme og hopdepine sammtidig
fruBeist Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Har du stiv nakke/skuldre/rygg? Dette kan gå over i hodepine (spenningshodepine) Jeg var plaga med dette en stund på videregående, mye pga feil stol på skolen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå