Gå til innhold

pris på gyn. undersøkelse..


Dularfullar

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg til en gynekolog om noen uker for en vanlig undersøkelse + sånn gyn. ultralyd. Når er det nesten 10 år siden sist jeg var hos en gynekolog og jeg tenkte da at jeg skulle sjekka ut på nettet hva prisene for dette ligger på nå. Da jeg var på siste sjekk... for da ca 10 år siden så husker jeg at jeg bare betalte 250 - 300kr. Men nå ser jeg utfra nettet at en slik undersøkelse fort kan koste opp mot 900 til 1000 kr!!!!! OK jeg vet jo at det er på tide å få tatt den sjekken ettersom det er så lenge siden sist jeg var der. Men har virkelig prisene steget så mye siden sist???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos en privat gynekolog, altså uten henvisning så må du ut med 800-1000 kr ja. En stiv timespris.

Med henvisning hos en offentlig gynekolog så slipper du unna med ca 250 kr. Men der kan det være lange ventetider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos en privat gynekolog, altså uten henvisning så må du ut med 800-1000 kr ja. En stiv timespris.

Med henvisning hos en offentlig gynekolog så slipper du unna med ca 250 kr. Men der kan det være lange ventetider.

*puster lettet ut* da min time er ved henvisning fra min fastlege :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest idakaroline

Jeg betalte litt under 300 kroner for gynekologisk undersøkelse sist jeg hadde det! Syns ikke det var så ille egentlig, for var vel inne til undersøkelsen i over en time pluss at det ble tatt masse prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 800 kroner sist på gu med henvisning fra fastlegen. Var på gu forgje uke. Svindyrt. :sjenert:

Men gynekologen sa jeg måtte ta masse blodprøver. Men er det noen som vet hvor mye det koster? Skulle ta det der hun hadde kontor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...