Gå til innhold

vil ha sex med andre enn samboeren


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle ønske kjæresten min lot meg få lov til å ha sex med andre,sånn i fylla å sånn.

savner spenningen og det å ha noen andre.

Er jeg veldig rar,eller er det flere som føler sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke vanskelig å være enig med seg selv, er det vel?

Så gjenstår spørsmålet, hvorfor er du i det hele tatt sammen med en person du ikke elsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vanskelig å være enig med seg selv, er det vel?

Så gjenstår spørsmålet, hvorfor er du i det hele tatt sammen med en person du ikke elsker?

jeg elsker han jo. Men savner den sexen man hadde med randoms man møte på byen å sånn,som ikke betydde noe!

det var bare sex og ferdig med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg elsker han jo. Men savner den sexen man hadde med randoms man møte på byen å sånn,som ikke betydde noe!

det var bare sex og ferdig med det

Jøss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg elsker han jo. Men savner den sexen man hadde med randoms man møte på byen å sånn,som ikke betydde noe!

det var bare sex og ferdig med det

Sånn til opplysning, nei, det er ikke kjærlighet. Det er å være glad i en fordi han er så snill og grei og dere passer så godt sammen. Men det er ikke kjærlighet.

Si det rett ut til han, at du vil knulle rundt med andre. Godtar han ikke det så kanskje han passer bedre sammen med en annen og du passer bedre som singel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis ikke dette "bare" er en periode du nå gjennomgår ville jeg kanskje tenkt at du ikke egentlig er helt klar for et fast/seriøst forhold .. Men heller vil feste osv. fra deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske kjæresten min lot meg få lov til å ha sex med andre,sånn i fylla å sånn.

savner spenningen og det å ha noen andre.

Er jeg veldig rar,eller er det flere som føler sånn?

Du får sette deg ned med han og si at: kjære, eg syns vi skal åpne opp forholdet vårt så vi kan "ha oss" litt med randomme folk på fylla. Hva tenker du om ønsket mitt?

Eller noe i den duren..

Eg regner med at det helst skal gjelde begge veier?

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du villig til å være utro for å "få det ut av systemet" elsker du han ikke.

Foreslå heller åpent forhold om det er det om å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sommertid

Hvis dette er noe du virkelig planlegger så synes jeg at samboeren din har all rett til å få vite det slik at han kan få velge om han vil være sammen med deg eller om han vil leve i et åpent forhold slik at han også kan ha seg med andre på fylla.

Det ble en lang setning gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank you, Captain Obvious!

????

jeg skrev "TROR" - dvs. JEG TROR dette utifra det siste innlegget hennes. Ingen vits i å være frekk ...

Til TS - jo jeg tror det siden du først sier du elsker han - med påfølgende spørsmål om du skal være utro "for å få det ut av systemet"... tenker at du enten er litt ung og ikke klar for et forhold/ikke har funnet "riktig" fyr - evt. at dette er tull . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

????

jeg skrev "TROR" - dvs. JEG TROR dette utifra det siste innlegget hennes. Ingen vits i å være frekk ...

Til TS - jo jeg tror det siden du først sier du elsker han - med påfølgende spørsmål om du skal være utro "for å få det ut av systemet"... tenker at du enten er litt ung og ikke klar for et forhold/ikke har funnet "riktig" fyr - evt. at dette er tull . . .

Tro kan du gjøre i kirken.

Det er nok så innlysende at TS er et troll. Man skal være rimelig følelsesløs for å få det for seg at det er en god idè å ha kjæreste og fly rundt og knulle også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker mannen min, men kunne faktisk tenke meg å drive med noen andre. Bare en gang, uansett om dette er en tulletråd eller ikke så er det nok flere som føler det sånn. jeg vil bare ha litt spenning, kjenne litt på det å jakte på det motsatte kjønn. Men holder meg på matta, fordi da jeg foreslo dette for han så sa han at utroskap er noe han aldri ville tilgitt, og forslaget om at vi begge kunne drive med noen hver vår gang var ikke fristende for han. Men han tenner på meg hver dag, og er skikkelig kåt. Jeg derimot går ikke rundt å er en sexmaskin, og har følt det manglet noe seksuelt i ett par år.

Personlig tror jeg at et sidesprang fra en av partene har reddet og forbedret mange tusen forhold opp igjennom! (men jeg holder meg som sagt på matten, har ikke samvittighet til å såre noen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro kan du gjøre i kirken.

Det er nok så innlysende at TS er et troll. Man skal være rimelig følelsesløs for å få det for seg at det er en god idè å ha kjæreste og fly rundt og knulle også.

oi oi.. i kirken? så barnslig .. Uansett, jeg er ny på forumet her og forsøker i første omgang å ta folk seriøst.. Beklager så mye .. gjest??

TS - mulig du har rett ang. sidesprang.. men dette er ikke en tanke jeg, for min del, er helt med på.. hadde jeg følt det som deg hadde jeg nok heller tolket det som et resultat av noe annet i forholdet som er galt ... men igjen, dette er min mening. Fiktiv tråd eller ikke ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...