Gå til innhold

Hvilken parfyme skal dere bruke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på om jeg skal kjøpe ny parfyme til bryllupet, eller om jeg skal bruke en av de jeg bruker til vanlig icon_confused.gif

Hva har dere andre tenkt å bruke??12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ksla helt sikkert bruke lou lou, det er den jeg bruker til vanlig.12

Skrevet

Jeg skal bruke Obsession, den bruker jeg til vanlig. Min kjære er livredd for at jeg skal 'forandre' meg for masse. Han vil ha meg. Han insisterer på at jeg ikke engang skal sminke meg, noe jeg aldri gjør ellers, men som jeg vurderer å gjøre til bryllupet.

Maggie!

Skrevet

Jeg skal bruke (5th avenue)Elizabeth Arden.

12

Gjest *Perser*
Skrevet

min kjære vil at begge skal finne oss nye parfymer icon_smile.gif så det blir kjekt hvis jeg finner noe hvis ikke så bruker jeg favorit parfymen min icon_smile.gif

Skrevet

Jeg hadde bursdag denne uken, da fikk jeg parfyme av min kjære! Så da er valget enkelt, den kommer jeg til å ha på når vi gifter oss den 29. juni. Det er forøvrig Jean Paul Gaultier Femme.

Klem fra Denise:-)

Skrevet

Jeg hadde bursdag denne uken, da fikk jeg parfyme av min kjære! Så da er valget enkelt, den kommer jeg til å ha på når vi gifter oss den 29. juni. Det er forøvrig Jean Paul Gaultier Femme.

Klem fra Denise:-)

Skrevet

Jeg har fått en parfyme av min kjære som jeg skal bruke: 5th avenue (Elizbeth Arden) Har ikke brukt den før, men har prøvd den så jeg vet den passer til meg. Kjempefin!12

Skrevet

tror ikke jeg bytter parfyme, det blir vel den jeg vanligvis bruker; j`adore.

Skrevet

Hugo Boss deep red..

Det er den jeg bruker til vanlig...12

Skrevet

Nå har jeg bestemt meg...

Gjorde det enkelt og satte frem alle parfymene jeg bruker, og så fikk min kjære lukke øynene og lukte på hvilken han likte best.

Dermed ble det cool water.

Synes det er greit at han får velge, ettersom jeg etterhvert ikke kjenner hvilken parfyme jeg har på meg allikevel. icon_smile.gif12

Skrevet

jeg har tenkt å bruke eternity-rose blush.den er helt ny og lukter kjempegodt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...