AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Jeg er en jente som lurer litt på hvordan det er å gå på strippebar? Noen som har noen erfaringer? Jeg har aldri vert på noe sånt, og ser for meg at stemningen kan bli ganske klein. Derfor lurer jeg på hvordan dere som har vert et slikt sted oppfatter stemningen? Personlig hadde jeg vært litt flau for å faktisk se på stripperen, tror jeg. Er det ikke rart å være i et rom der de fleste (antar jeg) sitter der og er kåte? Har mange menn på jobben som går på strippebar, og de fleste av dem er 40 + og noen ganske "gamle". Har inntrykk av at de yngre føler seg "for unge til å betale for sånne tjenester", som noen av dem sa
FantasDick Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Jeg har vært på strippeklubb flere ganger, og min erfaring er at det er som å gå på byen, bare at det vimser litt lettkledde damer rundt omkring. Jeg har sett et par menn som henger alene rundt dansegulvet, men de fleste drikker, prater og danser litt. Jeg skal innrømme at jeg synes det var litt kleint første gangen, men det gikk fort over!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå