Gå til innhold

Dersom Manneguiden hadde eksistert.........


Gjest Gorgonzola

Anbefalte innlegg

Humre, humre

Tror rett og slett ikke det ville vært så mye mer anderledes enn her. En hel masse kvinner ville jo funnet veien dit, og diskusjonene ville gått like heftig for seg som her på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha.. bryllup = 1. Jeg tror det ville vært EN tråd der; Hvordan håndtere svigers ;-)

-Domino

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all hovedsak tror jeg menn ville ha vært langt mindre private enn hva kvinner er. De ville diskutert saker, mer enn det som handlet om mellommenneskelige greier. :) De ville selv vært langt mer distansert fra det de diskuterte, slik at det ville vært klin umulig å finne ut hvem de var. Ikke fordi de var redde for å bli gjenkjent, men fordi det ikke er naturlig for dem å diskutere tema som vedrører dem selv på et nettforum. I hvertfall ikke i samme grad som kvinner gjerne gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde greidd seg med to kategorier:

bil

sex

flere hadde blitt for mye for skikkelig menn å holde styr på..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskusjon.no er vel det nærmeste vi har av store forum, som er rettet mot menn? Jada jada, det henger en del fjortiser der, men det er jammen meg mange oppegående voksne menn der også! Veldig mange, faktisk.

Det er faktisk nesten 4k tråder på mote og velvære, over 800 tråder på familie og barn og nesten 1400 tråder på litteratur som noen eksempel.

De har også egne tråder for "beste pupper", "beste rumper", "babes", "ansikt" og "perfekt kropp". :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Hadde vært en del poster på Dyr tror jeg, men hele underforumet hadde nok sett litt annerledes ut.

Ser for meg at det hadde vært mye snakk om hunder.

Ellers hadde det nok vært mye snakk om akvarier og terrarier.

Masse diskusjoner om utstyr, teknisk prat om layout og klima.

"Hvilken edderkopp er tøffest?"

"Skal [insert latinsk navn på obskur fisk her] ha brakkvann eller ferskvann?"

"Hva skal DU skaffe deg når reptiler blir lov i Norge??" (Eller, hvis mod'ene tillater: "Alt om skjeggagamen min!")

"Jeg har fått ny pumpe til saltvannsakvariet, og den er tøffere enn din pumpe!"

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok vi hadde startet en del færre tråder der vi spør "Jeg har sendt 150 meldinger, uten å få svar, - er han interessert??"

Veldig få nevner utdanning, yrkesliv (for ikke å glemme Forsvaret), det er mange av oss opptatt av, og det ville nok vært mye aktivitet der.

Vi er nok på mange måter ganske like, og jeg tror aldri det ville blitt en "ren" Manneguiden, begge kjønn har noe å tilføre og lære av hverandre, så det beste er en blanding.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hm ikke dumt!

Anonym poster: 10b4352388b77871dbc578f14bf4f339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

hadde greidd seg med to kategorier:

bil

sex

flere hadde blitt for mye for skikkelig menn å holde styr på..

Jeg ville aldri funnet på å lage meg en bruker på et forum som ikke har datadel.

Men så er jeg jo bare en nerd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om manneguiden hadde eksistert så skulle vi kvinnene invadert hele siden sånn som menn gjør på KG! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri funnet på å lage meg en bruker på et forum som ikke har datadel.

Men så er jeg jo bare en nerd da.

det er det samme som sex det for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...