Affektiv Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 (endret) Jeg har diagnosen bulimi (Har hatt det i fire år, er 16 nå), og i det siste har jeg merket stikking, og krampeaktig smerte i brystet...vet dere hva de kan være? Burde jeg reise til legen? Jeg merker det og på andre ting. Jeg merker at jeg ufrivillig føler jeg må spy. Har og generellt vondt rundt om kring i kroppem, og alltid vondt i magen og hode... Er litt bekymra, og håper virkelig ikke det er farlig...selv om jeg mistenker at det er nettopp det. :/ Endret 6. november 2010 av Affektiv
Lammelåret Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 Kom deg til legen! Nå MÅ du ta pause fra bulimien, det er absolutt nødvendig!
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Jeg mistenker at denne tråden kommer til å bli stengt. Men jo, kom deg til legen, du er i ferd med å ødelegge kroppen din!
Kråkesaks Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 Kjære Affektiv! Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Kråkesaks, mod
Fremhevede innlegg