Gjest heysann Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Hei, jeg er ei jente på 15 år som lurer på hva dere synes om strekkmerker? For jeg har fått mange på rumpe, lår og hofter ute grunn! For jeg er tynn, og derfor er jeg veldig redd for om kanskje ingen vil ha meg når de finner det ut? Hva mener dere om strekkmerker? Det er så trist at ejeg har fått det så TIDLIG, jeg vet det er mange andre på min alder men uansett!
Gjest k16 Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Slapp av, hvis du ser på stranda så vil du oppdage at alle har strekkmerker, både tynne og breie. Til slutt så glemmer du at de er der. Jeg har aldri fått kommentarer på mine. Jeg lover deg, alle venninnene dine har garantert strekkmerker, man legger bare ikke merke til det før man får noen selv
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 Dette er pubertet på sitt verste Det samme skjedde meg. Har alltid vært tynn, men likevel hang ikke huden med i svingene under puberteten. Resultatet var ganske mange strekkmerker på samme steder som du. Jeg husker at jeg var helt knust, og tenkte at ingen ville ha meg. Men, ta det fra ei som har vært der du er nå: ingen grunn til bekymring! Den skal jammen være spesiell som bryr seg når alt kommer til alt. Jeg har aldri fått kommentarer på strekkmerkene mine, og ingen har reagert med ansiktsuttrykk eller kroppsspråk heller. Hverken da jeg var ung og debuterte seksuelt, eller senere i livet. Så, alle mine negative tanker var helt uten grunn. Og skulle du være max uheldig, og dumpe borti en overfladisk gutt som kommenterer det: Da er han ikke verdt det. Det finnes nok gutter som vet å verdsette både oss og kroppen vår på en skikkelig måte. De er neppe perfekte selv Vær så snill og ikke stress med dette
Gjest brutal_mann Skrevet 6. november 2010 #5 Skrevet 6. november 2010 Kan knapt huske å ha vert til sengs med damer uten strekkmerker en eller annen plass :klø: de perfekte damene du ser i blader har fått "perfekt" hud gjennom databehandling. Ekte damer ser ikke ut slik som damer i blader og på KG gjør. Alle har strekkmerker, celulitter, føflekker og annet i større eller mindre grad. Du er helt normal og kan kaste av deg klærene med stolthet. 3
Gjest heysann Skrevet 6. november 2010 #6 Skrevet 6. november 2010 Tusen takk for svar! føles bedre når jeg får vite at jeg ikke er alene med å ha det. Det er alikavell ganske irriterende, men får håpe ingen kommer til å kommentere det for da tenker jeg nok mindre over det etterhvert får jeg håpe.. Og du siste som kommenterte er glad du sa du knapt kan huske noen uten strekkmerker et eller annet sted, haha. Da er det vel mer normalt enn jeg har trodd og. Fint å vite!
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #7 Skrevet 6. november 2010 Dette er AB fra #4. Sjekket med mannen min nå, og han har heller ikke vært med noen uten strekkmerker et eller annet sted Det er helt normalt. Og trøst deg med at de blir mindre og mindre synlige etter hvert. Helt borte blir de aldri, men de blir lysere og synes knapt.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #8 Skrevet 6. november 2010 Jeg har ikke strekkmerker, men cellullitter nok for en liten armé (i mitt eget hode ihvertfall). Så det er da skavanker på noen og enhver...
Gjest heysann Skrevet 6. november 2010 #9 Skrevet 6. november 2010 Seriøst? da er det visst normalt da. Det ville jeg faktisk ikke trodd.. For det virker liksom som jeg er den eneste med det. Ja, heldigvis blir de mindre synlige etterhvert, og det er jo en trøst ja:)
Gjest heysann Skrevet 6. november 2010 #10 Skrevet 6. november 2010 Jeg har ikke strekkmerker, men cellullitter nok for en liten armé (i mitt eget hode ihvertfall). Så det er da skavanker på noen og enhver... Ja, alle har vel det.
Gjest brutal_mann Skrevet 6. november 2010 #11 Skrevet 6. november 2010 Seriøst? da er det visst normalt da. Det ville jeg faktisk ikke trodd.. For det virker liksom som jeg er den eneste med det. Ja, heldigvis blir de mindre synlige etterhvert, og det er jo en trøst ja:) Bruk tiden i fellesdusjen neste gang til å se litt rundt deg. Ingen av de du ser har perfekt hud.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #13 Skrevet 6. november 2010 Har masse strekkmerker jeg også! På pupper, lår, rumpe, hofter og faktisk på baksiden av knærne. Jeg er også tynn, men likevel har jeg fått sånne stygge merker. Jeg er 17 år, så her er det puberteten som har satt i sving. Fryktelig, men som det blir sagt over her - alle har det! Det er normalt! Jeg er sikker på at til og med de som er modeller og stiller opp på forsiden av diverse magasiner har strekkmerker og celluliter, men det ser jo ikke vi siden bildet blir dataredigert til tusen. Man får bare smøre seg med tålmodighet og tenke på at de lysner etterhvert Ingen vil tenke over det, det er jo så vanlig så!
Gjest heysann Skrevet 7. november 2010 #14 Skrevet 7. november 2010 Har masse strekkmerker jeg også! På pupper, lår, rumpe, hofter og faktisk på baksiden av knærne. Jeg er også tynn, men likevel har jeg fått sånne stygge merker. Jeg er 17 år, så her er det puberteten som har satt i sving. Fryktelig, men som det blir sagt over her - alle har det! Det er normalt! Jeg er sikker på at til og med de som er modeller og stiller opp på forsiden av diverse magasiner har strekkmerker og celluliter, men det ser jo ikke vi siden bildet blir dataredigert til tusen. Man får bare smøre seg med tålmodighet og tenke på at de lysner etterhvert Ingen vil tenke over det, det er jo så vanlig så! Ja, heldigvis lysner de. Fint å vite jeg ikke er alene. Skulle bare vært mye enklere hvis ingen fikk sånne merker i det hele tatt, men hjelper meg mye å vite at det er mange andre med det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå