AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Det hender jeg kan si til mannen at han har liten pikk i raseri pga krangel. Dette fordi jeg vet det er et ømt punkt. Hvor slemt er det på en skala fra en til ti?
Fluffe Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 Slemt og ufattelig barnslig måte å få ut sinne på
Envy Skrevet 6. november 2010 #5 Skrevet 6. november 2010 10. Fryktelig slemt, og ikke minst unødvendig, og antakeligvis upassende ift resten av diskusjonen..
redchilli Skrevet 6. november 2010 #6 Skrevet 6. november 2010 enig med de andre her. blir vel samme som at han sier at du er feit eller har stygge pupper. Stakkars mann!
Gjest wild bird Skrevet 6. november 2010 #7 Skrevet 6. november 2010 Jeg vil si 17. Det er utrolig slemt, dårlig gjort og nedbrytende å slenge sånne kommentarer til den man liksom skal være glad i. Å bruke fysiske tilkortkommenheter mot andre, er bare helt bak mål. Det får man jo ikke gjort noe med. Og om han faktisk har liten pikk, så er han nok smertelig klar over det. Du bryter jo ned selvtilliten hans, og ikke minst de seksuelle følelsene han har for deg. Prestasjonsangst neste stopp. 5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #8 Skrevet 6. november 2010 Mener dere det er så slemt at det er utilgivelig? Hadde dere tilgitt? Til mitt lille forsvar så var det svar på noe usaklig han sa til meg, men jeg kunne holdt kjedt. Vet det.... Vet veldig godt at det er slemt. Sikkert derfor jeg sa det også. Angrer veldig og kommer aldri til å si noe sånt igjen. Ellers så er jeg veldig snill med han altså
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #9 Skrevet 6. november 2010 10. Det er vel så slemt det kan bli. Jeg kan faktisk ikke tenke meg noe verre.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #10 Skrevet 6. november 2010 15! Ufattelig slemt og dårlig gjort. En ting er at det er en elendig debatt- og hersketeknikk. Det er også en av de tingene som virkelig sårer dypt, og på et område hvor han ikke får gjort noe som helst med saken. Du hadde vel ikke likt det om han hylte ut at han synes de lange kjønnsleppene dine er ekle, eller at han ikke synes puppene dine er fine, midt i en krangel om hvem som skal ta oppvasken. Er det noe som virkelig går på mannens selvfølelse og selvtillit så må det vel være penisstørrelsen, så her synes jeg du er langt over alle akseptable grenser. Det går faktisk an å krangle fair også, og likevel få frem meningene sine. Håper du ber han om unnskyldning, og forsikrer han om at du liker og tenner på han, og at penisen hans er helt perfekt. Og at du finner andre måter å få ut sinnet ditt på heretter 1
waco Skrevet 6. november 2010 #11 Skrevet 6. november 2010 det kommer vel an på om han har liten pikk? Jeg hadde begynt å le, - haha, hadde penisen min vært større hadde hun begynt å grine når vi kjører anal og ihvertfall ikke klart å puste når jeg kjører den i svelget hennes! (tror ikke damer er så praktiske av seg...)
Gjest Mann Skrevet 6. november 2010 #12 Skrevet 6. november 2010 0. Jeg har liten pikk og elsker å bli "mobbet" for det.
redchilli Skrevet 6. november 2010 #13 Skrevet 6. november 2010 jeg mener at det er vanskelig å tilgi! Jeg tror nok at selvtillitten min hadde sunket helt til 0, og jeg ville iallefall ikke hatt intimkontakt igjen. Hvem vil vel det med en som ikke liker noen for det de har? 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #14 Skrevet 6. november 2010 det kommer vel an på om han har liten pikk? Jeg hadde begynt å le, - haha, hadde penisen min vært større hadde hun begynt å grine når vi kjører anal og ihvertfall ikke klart å puste når jeg kjører den i svelget hennes! (tror ikke damer er så praktiske av seg...) Den er helt normal, men jeg vet at han selv syns den er for liten. Derfor så var det et flott våpen i akkurat den kragelen. For meg er den perfekt.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2010 #15 Skrevet 6. november 2010 Menn hører ikke på hva kvinner bjeffer om uansett, så jeg vil si 0
Gjest wild bird Skrevet 6. november 2010 #16 Skrevet 6. november 2010 Hvis min kjære hadde sagt at jeg hadde stygge pupper, feks. så hadde han ikke fått se dem igjen. Never. Uansett i hvilken sammenheng det ble sagt. Da hadde jeg for evig hatt de ordene i bakhodet når vi skulle være intime. Lær deg å diskutere på en vettug måte, uten å slenge med leppa. 1
Gjest Thefainter Skrevet 6. november 2010 #17 Skrevet 6. november 2010 Mener dere det er så slemt at det er utilgivelig? Hadde dere tilgitt? Til mitt lille forsvar så var det svar på noe usaklig han sa til meg, men jeg kunne holdt kjedt. Vet det.... Vet veldig godt at det er slemt. Sikkert derfor jeg sa det også. Angrer veldig og kommer aldri til å si noe sånt igjen. Ellers så er jeg veldig snill med han altså Jeg tror jeg hadde hatt vanskeligheter med å tilgi deg for å si noe sånt. Det er vel omtrent det verste du kan si til en mann. Er han "liten" så vet han det og får bare selvtilliten ødelagt av at du sier sånt
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #18 Skrevet 6. november 2010 Mener dere det er så slemt at det er utilgivelig? Hadde dere tilgitt? Til mitt lille forsvar så var det svar på noe usaklig han sa til meg, men jeg kunne holdt kjedt. Vet det.... Vet veldig godt at det er slemt. Sikkert derfor jeg sa det også. Angrer veldig og kommer aldri til å si noe sånt igjen. Ellers så er jeg veldig snill med han altså Jeg hadde slitt meg å tilgi, og jeg hadde heller ikke sett på neste sengekos med glede, akkurat. Altså, da forutsetter jeg at han ikke har 18 cm, og som Waco sier, kan le fordi han VET at det er en tullete påstand. Jeg har komplekser for ting med min kropp, og hadde mannen min brukt det mot meg i en krangel hadde jeg blitt knust Jeg hadde nok lurt på om han endelig turte å si hva han egentlig mente, nå når han var sint (litt som "det er av unger og fulle folk du skal høre sannheten"), og det ville i det minste tatt SVÆRT lang tid før jeg kom over det og slappet av i seksuelle situasjoner med han igjen. Lite stikker så dypt og gjør så vondt som negative kommentarer om kropp som det ikke er mulig å gjøre noe med. Og selv om han sa noe usaklig, så er det mye annet usaklig du kan slenge tilbake, som ikke går på kroppslige ting. 1
Gjest wild bird Skrevet 6. november 2010 #19 Skrevet 6. november 2010 Den er helt normal, men jeg vet at han selv syns den er for liten. Derfor så var det et flott våpen i akkurat den kragelen. For meg er den perfekt. Hvis du visste at dette var et sårt punkt for han, så gjør det saken bare enda verre. Fytti.
Envy Skrevet 6. november 2010 #20 Skrevet 6. november 2010 Den er helt normal, men jeg vet at han selv syns den er for liten. Derfor så var det et flott våpen i akkurat den kragelen. For meg er den perfekt. Det er synd når man har så dårlig kommunikasjon i et forhold at man føler man trenger våpen og tunge skyts i en diskusjon.. Foreslår at du ber han ydmykt om unnskyldning og håper at han tilgir deg. Netse gang dere krangler om hvem som skal ta oppvasken eller andre ubetydeligheter bør du vurdere å krangle saklig. Hvis han f.eks ikke har tatt oppvasken på 2 uker går det an å kommentere nettopp dette, i steden for å hyle at han har liten penis og gå. Dette er svært lite konstruktivt, og antakelig fikk han ikke noe større behov for å ta oppvasken heller..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå