Gjest wild bird Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Plutselig bare eksploderer det med lister her, hvor man skal rangere brukere etter utseende, intelligens, popularitet osv. Hva er hensikten?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 Det har jeg ikke fått med meg... :klø:
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 "Noen" startet med sine Topp 5-liste over brukere man likte best. Når noen sier A, sier andre B: og fortsetter og tar av med lister. Vil de ha det, skal de få det.
Tingo Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 Si det. Skjønner i hvert fall at personen(e) fylte 14 i år. 1
Tingo Skrevet 6. november 2010 #6 Skrevet 6. november 2010 Noen som kjeder seg, kanskje? Eller en som er frustrert og vil ha frem et poeng. Virker på ordlyden som det er samme person som svarer seg selv.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #7 Skrevet 6. november 2010 Si det. Skjønner i hvert fall at personen(e) fylte 14 i år. Samme som http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=514495 ?
Tingo Skrevet 6. november 2010 #8 Skrevet 6. november 2010 Samme som http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=514495 ? Ingenting kan konkurrere med en som lager tråder og diskuterer med seg selv fordi de er bitre på folk som har gjort seg bemerket her inne. Det slår all annen fjortisoppførsel ned i støvlene. 1
Tabris Skrevet 6. november 2010 #9 Skrevet 6. november 2010 Ingenting kan konkurrere med en som lager tråder og diskuterer med seg selv fordi de er bitre på folk som har gjort seg bemerket her inne. Det slår all annen fjortisoppførsel ned i støvlene. Enig. Som jeg kommenterte i en av trådene: Jeg har ikke sett så mye misunnelig sutring siden barneskolen.
bergans Skrevet 6. november 2010 #10 Skrevet 6. november 2010 Har ennå ikke lest en eneste av de trådenen, men det faktum at de initieres og sikkert drives av en haug med ABere er jo ironisk og bønn idiotisk i seg selv. De som ikke vil bidra med noe på spleiseparty er altså de som kritiserer andres bidrag. Tror til og med fjortiser holder seg unna sånt. 1
Gjest wild bird Skrevet 6. november 2010 #11 Skrevet 6. november 2010 Nå er alle slettet, så spørsmålet utgår forsåvidt.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #12 Skrevet 6. november 2010 Noen som kjeder seg, kanskje? Som de fleste andre som skriver innlegg på KG ;-) ?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #13 Skrevet 6. november 2010 Nå er alle slettet, så spørsmålet utgår forsåvidt. Trådene som ble slettet hadde sitt utspring i denne rangeringstråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=514495 Hvorfor blir ikke den slettet? Den rangerer jo i høyeste grad!
Gjest wild bird Skrevet 6. november 2010 #14 Skrevet 6. november 2010 Som de fleste andre som skriver innlegg på KG ;-) ? I større eller mindre grad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå