Gå til innhold

Hvem liker du best av brukerne her ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, hvem liker dere best ? Lag lister! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du også vi skal vurdere hvem som har størst " underholdningsverdi " her inne på forumet ?

Skrevet

Mener du også vi skal vurdere hvem som har størst " underholdningsverdi " her inne på forumet ?

Nei, ikke nødvendigvis! Hvem som dere liker best utifra det dem skriver :)

Skrevet

Havbris er dronninga vår. Hun er bare vanvittig klok, og rådene hennes er gjennomført snille og konstruktive.

Skrevet

Havbris er dronninga vår. Hun er bare vanvittig klok, og rådene hennes er gjennomført snille og konstruktive.

Helt enig! Aldri bitchy og alltid hyggelig :) En skikkelig KG-heltinne!

Skrevet

Alltid havbris. Gjesp.

Skrevet

Å, er mange herlige her! Nytter ikke å nevne bare 5...;)

Skrevet

Alltid havbris. Gjesp.

Jeg burde kanskje nevne Anonym Bruker da, som kommer med mye godt, men plutselig så sier hun noe dumt også. Hun virker litt uryddig.

Skrevet

Jeg burde kanskje nevne Anonym Bruker da, som kommer med mye godt, men plutselig så sier hun noe dumt også. Hun virker litt uryddig.

hey.. ikke plag meg da....

:fnise:

Skrevet

Egentlig de fleste, som ikke er for pårengende. Det er noen som faktisk sier "Så gjør du det, så gjør han det, fordi fordi fordi" uansett hva en sier. Men skal ikke nevne navn;) Positive er jo flere, så det blir vanskelig å nevne navn..

Hvorfor er det så ofte lettere å bringe frem det positive, ved å ringe frem det en ikke liker og det negative :sur:

Skrevet

Hva med å begynne selv?

Jeg har ingen favoritter, men jeg liker også Havbris sine innlegg, kosemose sine og mange flere.

Skrevet

Jeg digger Havbris. =)

Skrevet (endret)

Jeg liker mange av de som gir seg ut fra å være jenter her inne (man vet jo aldri), selv om det er stor avstand på alle jenter og meg som er såpass ekstrem.

Jeg liker veldig godt Omega, CookieMonster, Rosalind og ukjent stalker, fordi jeg har en liten forkjærlighet for mennesker som ikke får nok oppmerksomhet i virkeligheten, og utagerer online for å kompensere.

Jeg liker veldig godt wolfmoon, mysan, smalltalk, vera vinge, wadjet, og mange av de der, men de er så saklige og kjedelige at det ville vel ha blitt som en norvegia-reklame med gamlingene, å være sammen med sånne. Ditto for Larsern.

Jeg liker godt flesteparten av gutta her inne, også sosialistene som kenneth, bønna, mann42.

Jeg liker veldig godt Waco, jeg både ler og ser det seriøse i formuleringene hans. Spesielle typer er det vanskelig å ikke like. Det er bra det er rom for sånne som Waco og Trajan.

Jeg tror jeg hadde hatt best seksuell kjemi med noen som er totalt forskjellige fra meg. Disse bergensdamene er nok gode kandidater der. De burde også gått rett inn på "blodet bruser" tråden som personer som klarer å rokke litt ved likegyldigheten min. Hadde nok knulla livsskiten ut av både Piper, Blondie65, og ikke minst Mrs Bond. Bond-dama skulle jeg bundet og humpa til hun skreik og hylte så hele byen kunne høre det, faens kjerring har pælma meg ut massevis av ganger!!!! Grrrrrr....

Jeg liker generelt folk jeg krangler mye med. Masse. :ler:

Endret av NinjaTurtle
Skrevet (endret)

Topp 5 jeg liker:

Strenge Frøken Gerd

Mann42

Mike Waters

Miss Stiles

Luka Frost

Endret av Bond
Skrevet

Umh jeg ligger egentlig ikke merke til brukere så mye. Eller jeg vet om noen som jeg syns virker skikkelig ok og noen som ikke er så ok akkurat. Men jeg favoriserer ikke.

Men jeg må si at jeg har sansen for mange av de gutta som jeg er helt uenig med, men som skaper litt farge på forumet.

Skrevet

Min absolutte favoritt er Pingting! ^^ :jepp:

Utenom det liker jeg de aller fleste her inne.

Skrevet (endret)

Jeg må si at det er mange fler enn Havbris jeg liker her, men den typen skriving hun står for handler ikke om å ta seg selv høytidelig, men derimot å ta trådstarter høytidelig. De som skriver inn på samliv og relasjoner er ofte i en vond og vanskelig situasjon, og innleggene kommer ofte litt feil ut også.

Da er det godt å se at ei voksen , snill dame tar de på alvor, og gir det hun har av kloke tanker.

Det er flere som gjør det, og det setter jeg pris på.

Jeg synes også det er moro med humor, og kan selv være sleivete og frekk, men som sagt, det er folk som skriver her med tunge problemer. Og mange har idèer i hodet sitt som trenger litt hjelp for å ikke rote seg inn i ulykkelige spor.

Endret av Bond
Skrevet (endret)

Tja, det er litt vanskelig å svare på, eg husker nemlig ikkje navn :fnise: . Det er mange eg "liker" her inne, men som eg ikkje nødvendigvis alltid er enig med.

Havbris.

Piper.

Yvonne.

Brutal_Mann.

Cyanid.

Det var de eg kom på for øyeblikket, men det er nok noen fleire som hører heime på mi liste.

Er ingen vits i å liste opp de eg ikkje liker, tråden vil mest sannsynlig bli stengt om folk begynner med det.

Edit: Pet såklart.

Endret av Awsome
Skrevet

Vi har da nok drama på forumet om vi ikke skal begynne å liste opp de vi evt ikke liker. Heldigvis er mennesker så ulike at de er istand til å ikke alltid like hverandre.

Vet ikke om jeg vil gå så langt å si at jeg liker personer på forumet, men disse hadde mye bra å si da jeg var her tidligere: mrs_bond, Ludovie, mann42/45 eller hva det var, ilcrappo.

Hmm, hukommelsen min er ikke den beste.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...