ZIr0 Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Norge er et av de få landene som selger elendige iskaffe, de på butikkene er sure og bittre, oppskriften til iskaffen som er populær blant nordmenn på kreta finner dere her: http://www.iced-coffee-recipe.com/
cyanid Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Tine iskaffe med cappuccino kan ingen si noe kjipt om, iallfall kan de ikke overbevise meg om noe annet 1
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Tine iskaffe med cappuccino kan ingen si noe kjipt om, iallfall kan de ikke overbevise meg om noe annet Helt enig
venus_ Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Tine iskaffe med cappuccino kan ingen si noe kjipt om, iallfall kan de ikke overbevise meg om noe annet Bortsett fra at den kun smaker honnikorn Drakk den selv hver dag i en lang periode og synes den var kjempegod, men når jeg smaker den nå så smaker det jo bare søtt skvip
Gjest Airi Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 Jeg var i alle fall rimelig lei den kjipe greske iskaffen etter to uker på Kreta i sommer. Hadde jeg hatt Tine Latte da hadde jeg vært overlykkelig! Men det største problemet var st det ikke lot seg gjøre å få varm kaffe, de så bare dumt på meg...
pingalu Skrevet 10. november 2010 #7 Skrevet 10. november 2010 Lag din egen! Jeg er heller ikke fan av Tine sine, blir bare kvalm, men egenlaget er ikke så verst! Litt ferdigkokt kaffe, helst ekspresso, men funker finfint med vanlig kaffe. Typen lager vanlig kaffe hver dag, så stjeler litt fra han ;)Maaasse isbiter, h-melk (eller vanlig melk eller liten fløtedæsj, alt ettersom hva du liker), og til slutt en spiseskje med sjokoladesirup (forskjellige typer sirup fås kjøpt hos de fleste kaffe/te-butikker). Eventuelt kan du bruke sukker, men det bør røres ut i kaffen mens den er varm, så den løses opp! Vips, namnam iskaffe!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå