Gå til innhold

Fascineres du av bondage?

ArMada

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurer litt på hvor utbredt dette er.

Antall (eventuelle) svar på dette innlegget er selvsagt ikke representativt for noe som helst, men det hadde vært artig å sett om det er andre her inne som har samme "fancy" som meg.

Det er jo en haug av ulike grader folk ønsker å trekke dette til - det jeg selv fascineres av, er selve det mentale.

Derfor er det veldig viktig for meg å ha tillit mellom begge parter - uten tillit er bondage for meg totalt uaktuelt.

Jeg mener selv også at det bør være en selvfølge - med frykt for å dømme andres lyster - så kan mye galt skje dersom ikke begge parter er svært bevisst hva de gjør - og hvorfor de gjør det.

Jeg synes temaet er spennende. :)

Det jeg synes er flott, er det å kunne åpne seg totalt - gi en annen person (en mann) så mye tillit at han får lov til å kontrollere friheten din - fordi du vet at han ikke misbruker dette.

Å stille seg slik til, både fysisk og psykisk, at en annen person kan gjøre hva h*n måtte føle for - men, han gjør ikke det.

Han gir meg nytelse.

Han vil meg godt, og det er et utrolig kick, den følelsen - å oppleve at et annet menneske er verdt denne tilliten.

Og å vite at han setter pris på at jeg gir den.

:) Jeg tror jeg skal slutte her.... Blir så mange rare tanker ut av dette.

Men, jeg synes, som sagt, at dette er spennende, både fysisk og mentalt sett.

Andre?

En annen ting jeg er nysgjerrig på, er hvordan "kvinnesaksforkjempere" stiller seg til denne type aktivitet.

Jeg har hørt litt av hvert, men aldri engasjert meg særlig - men litt interessant er det jo.

Hvordan ser dere på dette?

Burde kanskje startet egen tråd om dette siste, men siden jeg er litt usikker på oppslutningen her, så poster jeg liksågodt begge spørsmål i èn tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Embla s
En annen ting jeg er nysgjerrig på, er hvordan "kvinnesaksforkjempere" stiller seg til denne type aktivitet.

Jeg har hørt litt av hvert, men aldri engasjert meg særlig - men litt interessant er det jo.

.

(bare for å ha det sagt - jeg er ingen kvinnesaksforkjemper): Bondage trenger vel ikke bare gå en vei - at mannen binder kvinnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

JA! Jeg tenner på bondage. Ikke bare tenner jeg på det, men her i heimen utøves det også jevnlig.

Burde kanskje startet egen tråd om dette siste, men siden jeg er litt usikker på oppslutningen her, så poster jeg liksågodt begge spørsmål i èn tråd.

Jeg foreslår at vi lager en egen tråd om Feminisme/SM.

Jeg vil bare slå fast at jeg regner meg som både feminist og SM-er.

Å melde meg inn i kvinnefronten er imidlertid utelukket pga deres syn på BDSM og sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(bare for å ha det sagt - jeg er ingen kvinnesaksforkjemper): Bondage trenger vel ikke bare gå en vei - at mannen binder kvinnen?

Nei, helt klart ikke.

Men, det er jo gjerne denne varianten som de henger seg opp i; velger kanskje å ikke "se" at det også går andre veien?

Er forøvrig enig med Revetispa; jeg mente over hodet ikke kommentaren til slutt som noe sleivspark til likestilling og "feminisme" generelt sett - kun til det ekstreme, som leter etter feil der det ikke finnes.

Egen tråd hadde vært en idè, ja.

Skal vi se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det - flott.

(Hvor har revetispa di blitt av, forresten? Den du hadde tidligere altså - relatert til temaet her :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt sånn bondage light, m løst knyttede silkebånd m en du stoler 100% på, syns jeg er pirrende.....også på han!

Kvinnesak blandet sammen m dette har ikke streifet meg engang! Og, ja, om jeg ikke er aktiv kvinnesakskvinne, er jeg så absolutt forkjemper av kvinners rettigheter....på alle nivåer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det streifer vel ikke så mange, men enkelte har sterke meninger om saken, jfr den andre tråden. Lurer på om de finnes på KG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er definitivt av de som er for bondage! Jeg liker både å bli bundet selv og å binde partneren min. Å kjenne tau rundt ulike deler av kroppen er utrolig sensuelt og pirrende. Helst skal tauene bindes pent og ordentlig. Tauet skal ligge parallelt og avsluttes med en fin knute som ikke er vanskelig å få opp (sikkerhet).

Selvfølgelig kan andre ting også brukes, men det er også mye som ikke bør brukes. Et par mansjetter er fine å ha.

TefrA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg liker den typen veldig godt.

Liker det ikke for "søtt", så ordentlig lær, med litt ordentlig bredde er best - men de var fine likevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...