Gjest Madam Felle Skrevet 11. oktober 2003 #1 Skrevet 11. oktober 2003 Jeg har i dag blitt tante for første gang til en liten jente
Gjest Tabby Skrevet 11. oktober 2003 #3 Skrevet 11. oktober 2003 Gratulerer så masse som nybakt tante! Det er en nesten like stor følelse som å bli mamma. :D
Gjest Madam Felle Skrevet 11. oktober 2003 #6 Skrevet 11. oktober 2003 Gratulerer så masse som nybakt tante! Det er en nesten like stor følelse som å bli mamma. :D Helt enig Har ventet på dette i mange år nå, og endelig
Gjest Madam Felle Skrevet 11. oktober 2003 #10 Skrevet 11. oktober 2003 Tusen takk alle sammen Det var lillesøster som måtte til for at jeg skulle bli tante
CecilieB Skrevet 11. oktober 2003 #11 Skrevet 11. oktober 2003 Gratulerer ! Jeg ble tante for andre (og siste) gang til en liten prinsesse på torsdag. Jeg er nesten like stolt som da jeg fikk mine egne barn. Det er noe eget med det å bli tante også
Piñacolada Skrevet 11. oktober 2003 #13 Skrevet 11. oktober 2003 Gratulerer så masse, Madam Felle! Jeg var bare 14 da mitt første tantebarn kom... Nå har jeg fem!! Fikk t.o.m. være med på fødselen til nr 2. (takker, søs!!!) Det var uten tvil den beste opplevelsen jeg har hatt. :D
Gjest Madam Felle Skrevet 11. oktober 2003 #14 Skrevet 11. oktober 2003 Gratulerer så masse, Madam Felle! Jeg var bare 14 da mitt første tantebarn kom... Nå har jeg fem!! Fikk t.o.m. være med på fødselen til nr 2. (takker, søs!!!) Det var uten tvil den beste opplevelsen jeg har hatt. :D Og jeg måtte bli 34 før jeg ble tante men det er aldri forsent til det da Nå håper vi alle i familien at storesøster snart bringer gode nyheter, kan jo være det smitter eller kanskje vi kan si håper det smitter
monja Skrevet 11. oktober 2003 #15 Skrevet 11. oktober 2003 Gratulerer! Ble selv tante for 11 mnd siden og nå er presset stort her i gården og Kos deg med den lille du :D
Gjest Mayamor Skrevet 12. oktober 2003 #16 Skrevet 12. oktober 2003 Gratulerer så masse. Det er stort å bli tante. Klem fra Mayamor
MarianneE Skrevet 12. oktober 2003 #19 Skrevet 12. oktober 2003 Morro!!!! Ble første-gangs tante for 6 uker siden og det er så kos!! Det og var ei lita jente... (men da var det nesten ingen her inne som gadd og gratulere meg....... )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå