Gå til innhold

Litt ekkelt tema

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på hva som er normalt. Går dere på do hver dag (bæsjer) eller kan det hende det er dager dere ikke må? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg driter hver dag om morgenen

Skrevet

Jeg har hørt det er normalt fra 3 ganger om dagen til 3 dager mellom hver gang. Går litt opp og ned for min del :)

Skrevet

Det mest opptimale er hver morgen. Da er tarmen egentlig klar for å tømme seg.

Men du må jo også kjenne på hvordan magen føles, kjennes det greit ut så er det sikkert greit også. Føler du deg oppblåst, hard e.l så burde du kanskje se på kostholdet og hvor mye du beveger deg.

Skrevet

en det som er normalt for noen kan være unormalt for andre.. Jeg foreksempel kan gå opptil en uke mellom hver gang - men det har jeg alltid gjort! så for meg er det normalt.

Skrevet

Hvorfor er spørsmålet om hvor ofte vi går på toalettet "et ekkelt tema"? Det jo noe helt naturlig vi gjør hver dag omtrent..

Skrevet

Jeg driter hver morgen kl 8, men står ikke opp før kl 9... :gjeiper:

Gjest scorpius
Skrevet

Hvorfor er spørsmålet om hvor ofte vi går på toalettet "et ekkelt tema"? Det jo noe helt naturlig vi gjør hver dag omtrent..

Hehe, tenkte akkurat det samme...

Skrevet

Jeg driter hver morgen kl 8, men står ikke opp før kl 9... :gjeiper:

Like lurt som å ta sovepiller og avføringspiller samtidig :skravle:

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg bare lurer på hva som er normalt. Går dere på do hver dag (bæsjer) eller kan det hende det er dager dere ikke må? :sjenert:

Jeg driter ikke hver dag, men så er ikke magen min helt normal heller. Det mest gunstige er minst 1 gang per dag.

Gjest pepsimax
Skrevet

hver morgen, og så 2 ganger til. skal mye til for og forstoppe denne magen.

Skrevet

Det varierer.

Om jeg spiser ordenlig sunt med mye fiber lager jeg en fin stolpe én gang om dagen, og hvis jeg er litt hard i magen (hvilket skjer relativt ofte) så kommer det noen få, små klinkekuler flere ganger om dagen... :sjenert: :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...