Gjest Gesst Skrevet 9. november 2010 #21 Skrevet 9. november 2010 Noen som har hatt noen uheldige operasjoner virker det som. Ser jo ærlig talt ut som transer...
Gjest fiskebolla Skrevet 10. november 2010 #22 Skrevet 10. november 2010 Synes ikke de er noe å sikle etter. Men for all del.. smaken er som baken.
Djungelvrål Skrevet 10. november 2010 #23 Skrevet 10. november 2010 (endret) De har dolly duck lepper og hu ene ligner på faren, stakkars jente! Han er jo ikke akkurat noe fruktfat.. Synes det ser ut som de har tatt ansiktsløftning også..hvor gamle kan de være? 25+?? Endret 10. november 2010 av Vinnie
Gjest Eventyr3 Skrevet 10. november 2010 #24 Skrevet 10. november 2010 woooow hva er galt med leppene dems? de ser jo seriøst mer barbie ut enn paris hilton. visste ikke at det gikk ann. ellers var det sykt mange lattis kommentarer her hahaha.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #25 Skrevet 10. november 2010 Grøss og gru! Synes ikke de er det spor flotte. Men som kjent er jo smaken som baken - delt. Mann i 30-årene.
Heisannmannen Skrevet 10. november 2010 #26 Skrevet 10. november 2010 Hvorfor ønsker de å se så billige ut når de er så rike? 1
Sequax Skrevet 10. november 2010 #29 Skrevet 10. november 2010 Stakkars Fredriksen-tvillingene! Her får de passet påskrevet! Jeg må nok si meg enig med øvrigheten; ikke spesielt attraktive, nei...
AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #30 Skrevet 10. november 2010 Nei, smaken din kan jeg faktisk ikke forstå. Plastic fantastic! De leppene!! Ser helt jævlig ut. Halve ansiktet er lepper!!! De skulle vel stoppa på innsprøytning nr. 5 kanskje? Rart ikke de ser det selv når de ser seg i speilet :klø: 2
Gjest Botsen Skrevet 11. november 2010 #31 Skrevet 11. november 2010 Fyrn ligner paa Egon Olsen....ser ut som en skurk rett og slett (og det ern sikkert)
Gjest Mann Skrevet 12. november 2010 #32 Skrevet 12. november 2010 POTENSIALE HER. Damene/jentene har da alt som skal til. Tenk deg de med minde sminke, Botoxen i leppene avtatt. Noen billige klær fra Gina Tricot, og elg-genser. Tror nok mange her har latt "sur-kommentarene" ligge. SE MULIGHETENE
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå